Skip to Content

PLAN DE ACTIVIDADES DO TITOR

TAREFAS PARA A SEMANA DO 15 AO 19 DE XUÑO. 

 

 SOCIAIS:

  1. Autocorrección dos exercicios páxina 113. Pinchade aquí.
  2. Realización dos traballos que poidades ter pendientes ou atrasados así como a lectura do último tema completo. Optativo.
  3. Dou por rematado o curso 2019-2020 nesta materia. Disfrutade este verán gardando tódalas precaucións que nos mandan e cargade as pilas para empezar o curso con moitas ganas, pois temos que pensar que o curso que ben traballaremos con certa normalidade. Ánimo a todos e a todas e unha aperta moi grande!  

INGLÉS:

Rematamos o 3º trimestre e con el este curso. Estes últimos meses foron atípicos e o traballo para algunhos estamos seguros que resultou, por momentos, complicado.

Agora toca relaxarvos, por iso esta semana solo vos vou poñer esta páxina de xogos para repasar algo.Pincha aquí.

Sería conveniente que durante o verán nos cadernos de https://es.liveworksheets.com fixerades algunha ficha de repaso das que están sen facer.( Isto é voluntario)

Bo verán!

MATEMÁTICAS: 

Quzizz:

Números decimales.

 

CIENCIAS DA NATUREZA:

Quizizz:

As plantas.

 

LENGUA CASTELLANA:

Quizizz:

Los sustantivos.

Categorías gramaticales.

El verbo.

 

TAREFAS PARA A SEMANA DO 8 AO 12 DE XUÑO.

MATEMÁTICAS:

Juegos de repaso:

Quizizz:

LENGUA CASTELLANA:

Quizizz:

CIENCIAS DA NATUREZA:

Edpuzzle:

Quizizz:

INGLÉS:

Entra na plataforma de fichas interactivas: https://es.liveworksheets.com (acceso alumnos, cos teus datos) no teu caderno e facemos as páxinas 5,6,7,8,9,10 e 11.

Pincha aquí para xogar e repasar animales.

Pincha aquí.

Pincha aquí.

Pincha aquí.

 SOCIAIS

  1. Lectura das páxinas 112 e 113.
  2. Autocorrección. Le e comprende o problema da páxina 110 e QUE SABES XA? da páxina 111 do libro. Pinchade aquí.
  3. Realización das actividades 1 e 2  da páxina113
  4. Visualización do vídeo.Iberos, celtas e outros pobos colonizadores. Pinchade aquí ou ide a páxina de Agueiro en portafolio do mestre na páxina de sociais.
  5. Realización das fichas relacionadas co que lemos esta semana na plataforma  liveworksheets., lembrade os nenos ou nenas que non fixestes as fichas desta plataforma que ben agora ou ben ao longo do verán sería conveniente que as realicedes de repaso e entretenemento.

SOLUCIÓNS AS TAREFAS DO 1 AO 5 DE XUÑO.

Pinchade aquí para ver as solucións das tarfeas.

Pincha aquí para ver as solucións de inglés.

TAREFAS PARA A SEMANA DO 1 AO 5 DE XUÑO.

MATEMÁTICAS:

Repaso acumulativo:

  • Hacer los ejercicios 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 y 9 de la página 153.

Repaso trimestral:

  •  Hacer los ejercicios de las páginas 154 y 155.

 

LENGUA CASTELLANA:

El verbo:

  • Ver este vídeo de los verbos: 
  • Lectura de la teoría de la página 168.
  • Hacer los ejercicios 2, 4 y 5 de las páginas 168 y 169.

Palabras terminadas en Z y en D:

  • Ver este vídeo
  • Lectura de la teoría de la página 170.
  • Hacer los ejercicios 1, 3 y 6 de las páginas 170 y 171.

Actividades finales:

Hacer los ejercicios 1, 2, 4, 5, 7 (en este ejercicio hay dos grupos de palabras, tenéis que distinguir que grupo hace referencia a un campo léxico y que grupo se refiere a un campo semántico) y 8 de la página 175.

Repaso acentuación (voluntario):

Os dejo este quizizz para repasar las normas de acentuación. El código del quizizz para los que entreis con la aplicación es 0230876

 

LINGUA GALEGA:

A oración: Suxeito e predicado:

  • Ler a información da páxina 166.
  • Copiar este esquema.
  • Facer os exercicios 1 (fixádevos no recadro titulado "Lembra"), 2, 5 e 6 das páxinas 166 e 167.
  • Podedes repasar o suxeito e o predicado por medio de este Quizizz. O código para os que entredes ca aplicación é 3253739.

Signos que pechan oracións:

  • Ler o cadro de teoría da páxina 168.
  • Facer os exercicios 1 e 3 das páxinas 168 e 169.

Actividades finais:

Facer os exercicios 3, 4, 5, 6, 7 e 8.

 

CIENCIAS DA NATUREZA:

 Tarefas para esta semana e a próxima:

  • Ler as páxinas 118 e 119 sobre "as forzas". 
  • Ver o vídeo e copiar o esquema (sen os debuxos) da páxina sobre "as forzas" deste documento resumo do tema 8.
  • Ler as páxinas 120 e 121 sobre "as fontes de enerxía" e as páxinas 122 e 123 sobre "a enerxía e a súa utilización".
  • Ver o vídeo e copiar o esquema (sen os debuxos) da páxina sobre "as fontes de enerxía" deste documento resumo do tema 8.
  • Ler as páxinas 124 e 125 sobre "a luz".
  • Ver o vídeo e copiar o esquema (sen os debuxos) da páxina sobre "a luz" deste documento resumo do tema 8.
  • Ler as páxinas 126 e 127 sobre "a luz e as cores".
  • Copiar o esquema (sen os debuxos) da páxina sobre "a luz e as cores" deste documento resumo do tema 8 e ver os vídeos do mesmo.
  • Practicar este Quizizz, xa que despois trataremos de xogar xuntos a ver que consegue a maior puntuación. Para xogar, pincha no enlace anterior ("Quizizz"), pon o teu nome completo en "Enter your name", pincha en "Start game" e a xogar. Podes facelo tantas veces como queiras. Tamén podes descargar a aplicación de Quizizz no teu móbil, introduce o seguinte código de xogo1735195, voso nome completo e a xogar.

 

INGLÉS:

  • CB pag. 59 copiamos na libreta (e estudamo), este vocabulario: friendly-  amistoso; whales-ballenas; dangerous- peligroso; walruses- morsas; seals- focas; polar bears- osos polares. Escoitao aquí.(CD 3.8)
  • AB pag. 58 exercicio 2
  • AB pag 59 exercicios 2
  • AB pag. 60 exercicios 1 e 2.
  • Entra na plataforma de fichas interactivas: https://es.liveworksheets.com (acceso alumnos, cos teus datos) no teu caderno e facemos as páxinas 3 e 4.

SOCIAIS

  1. Lectura das páxinas 110 e 111.
  2. Realización das actividades Le e comprende o problema da páxina 110 e QUE SABES XA? da páxina 111 do libro.
  3. Visualización do vídeo da Idade Antiga. Pinchade aquí ou ide a páxina de Agueiro en portafolio do mestre na páxina de sociais.
  4. Realización das fichas relacionadas co que lemos esta semana na plataforma  liveworksheets., lembrade os nenos ou nenas que non fixestes as fichas desta plataforma que ben agora ou ben ao longo do verán sería conveniente que as realicedes de repaso e entretenemento.

 

SOLUCIÓN ÁS TAREFAS DO 25 AO 29 DE MAIO.

Pinchade aquí para ver as solucións.

Pinchade aquí para ver as solucións de inglés.

TAREFAS PARA A SEMANA DO 25 AO 29 DE MAIO.

INGLÉS:

  •     Imos empezar a nova unidade “Under the sea”( debajo del mar).Copiamos o vocabulario de CB da pag. 56 na libreta e estudámolo, escoita o aquí. ( De arriba a abaixo: cangrejos, tiburones, pulpos, estrellas de mar, tortugas, anguilas, caballitos de mar, delfines.)
  •    Escoita aquí o exercicio 2 da páxina 56 de CB, e anota se é verdadeiro ou falso;( por exemplo: 1 False, 2 False,…)
  •       AB pag 56.
  •     Anota na libreta esta estrutura: Have they got (shells)?Yes, they have/ No, they haven’t. (Tienen conchas? Si, tienen/ No, no tienen).
  •     AB pag. 57 exercicios 1 e 2. Escoita aquí o 1.

MATEMÁTICAS:

El kilómetro, el hectómetro y el decámetro:

  • Lectura de la teoría de la página 146.
  • Podéis repasar lo anterior volviendo a ver el vídeo y el recurso online de la semana pasada.
  • Ejercicios 1, 2, 3 y 4 de las páginas 146 y 147. 
  • Os dejo aquí otro recurso de repaso y ampliación (voluntario).

 Actividades finales:

  • Hacer los ejercicios del 1 al 11 de las páginas 150 y 151.

Quizizz de longitud:

  • Pinchad aquí para jugar a este Quizizz. ¿Quién conseguirá la mayor puntuación?

 LENGUA CASTELLANA:

Actividades finales:

  • Hacer los ejercicios 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 y 9 de la página 161.

Campo semántico:

  • Ver este vídeo sobre la diferencia entre campo léxico y campo semántico.
  • Ver este vídeo sobre campos semánticos. 
  • Leer el cuadro sobre los campos semánticos de la página 167.
  • Hacer los ejercicios 1 y 2 de la página 167. 

 LINGUA GALEGA:

As siglas:

  • Ler o cadro sobre as siglas da páxina 151.
  • Facer o exercicio 4 da páxina 151.

Os adverbios:

  • Podedes ver este vídeo, que aínda que está en castelán, axudaravos a entender o adverbio.
  • Ler a teoría sobre os adverbios da páxina 152.
  • Facer o exercicio 2 da páxina 153.
  • Tedes este recurso online para reforzar e ampliar o tema do adverbio (voluntario). 

A coma e o punto e coma:

  • Ler a teoría da páxina 154.
  • Facer os exercicios 1, 5 e 6 das páxinas 154 e 155.

 CIENCIAS DA NATUREZA:

Substancias puras e mesturas:

  • Lectura das páxinas 110 e 111.
  • Facer os exercicios 1 e 2 da páxina 111.
  • Copiar este esquema sobre as substancias puras e as mesturas.  
  • Facer un vídeo de entre 30 segundos e un minuto aproximadamente explicando que é unha sustancia pura, unha mezcla homoxénea e unha mezcla heteroxénea con exemplos. Enviádeo ao meu correo ou ao meu Whatsapp. En este vídeo podéis ver algunos ejemplos de mezclas homogéneas y heterogéneas.

Quizizz repaso la materia:

Pinchade aquí para facer este Quizizz e repasar o tema da materia. Quen conseguirá máis puntos?

 PLÁSTICA:

En este enlace podéis ver 4 manualidades con botellas de plástico recicladas. 

 SOCIAIS

  1. Lectura das páxinas 104 e 105.
  2. Autocorrección dos exercicios traballa coa imaxe. Pinchade aquí.
  3. Repasamos a Idade dos Metais. Facede as fichas interactivas  entrando na plataforma liveworksheets. Poñédevos en contacto conmigo se non sabedes entrar na plataforma que vos digo ususario e contraseña.
  4. Completamos o documento de control do tema 7 en Agueiro e adxuntámolo. O que non saiba adxuntar de volta o documento feitoben me chama ou copia as preguntas ou imprime o documento e faino na libreta de sociais.
  5. Copiamos na libreta o resumo a Arte na Prehistoria, o novo do resumo proporcionado por Sonia. Pinchade aquí para ver o resumo.

EDUCACIÓN FÍSICA:

Na páxina web do concello de Riotorto tedes algunhas rutas de sendeirismo, entre as cales está a titulada "Entre ferreiros". Podedes acceder a esta páxina clicando aquí, e tamén podedes descargar a ruta en pdf aquí. Estaría ben que fixérades unha parte e que me mandarades algunha foto facendo a ruta. O meu correo é d_casal@edu.xunta.gal.

 

SOLUCIÓNS DAS TAREFAS DA SEMANA DO 18 AO 22 DE MAIO

Pinchade aquí para ver as solucións.

TAREFAS PARA A SEMANA DO 18 AO 22 DE MAIO.

INGLÉS

solutions. Pincha aquí

PLÁSTICA:

Déixovos unhas manualidades que podedes facer con rolos de papel hixiénico. 

 INGLÉS:

  • CB pax. 51. Escoita e le aquí. Facede o 2 desta páxina.
  • AB pag. 51.
  • AB pag. 52 exerc. 2.
  • AB pag. 53 2 e 3. Escoita aquí o 2.
  • Picture dictionary AB pag. 83.

LENGUA CASTELLANA

Campo léxico:

  • Ver este vídeo sobre el campo léxico. 
  • Copiar el esquema del final del vídeo.
  • Lectura del cuadro de la página 153.
  • Hacer los ejercicios 1, 2 (recuerda que los campos léxicos se pueden clasificar en campos semánticos como en este ejercicio, en el cual tenemos 3 campos semánticos, que son: sustantivos de personas, verbos de acciones y sustantivos de materiales) y 3 de la página 153.

Pronombres personales:

  • Ver este vídeo
  • Lectura de la teoría de la página 154.
  • Hacer los ejercicios 3, 4 y 5 de la página 155.
  • Quizizz pronombres personales.

El punto y los puntos suspensivos:

  • Ver estos vídeos: el punto y puntos suspensivos
  • Lectura de la teoría de la página 156.
  • Hacer los ejercicios 1 y 3 de las páginas 156 y 157.

 

MATEMÁTICAS

Repaso acumulativo:

  • Hacer los ejercicios 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10 y 11 de la página 139.

Medidas de longitud:

  • Hacer este EdPuzzle sobre las medidas de longitud.
  • Ver este vídeo sobre la conversión de medidas de longitud.
  • Mirar los dos esquemas siguientes: esquema 1 y esquema 2.
  • Copiar uno de los esquemas anteriores, el que hayáis entendido mejor.
  • También tenéis este recurso online muy interesante para entender mejor las medidas de longitud y cómo se hacen las conversiones.

El metro, el decímetro y el centímetro:

  • Lectura de la teoría de la página 142.
  • Hacer los ejercicios 1 (fijaros bien en el ejemplo y hacedlo igual), 2 y 3 (fijaros también en el ejemplo) de las páginas 142 y 143.

El milímetro:

  • Lectura de la teoría de la página 144.
  • Hacer los ejercicios 1 (fijaros en el recuadro recuerda), 2 y 4 de las páginas 144 y 145.

LINGUA GALEGA

Os pronomes persoais:

  • Lectura da teoría da páxina 140. Fixádevos que a primeira e segunda persoa do plural cambia respecto ao castelán. En galego tamén podemos decir nosoutros/as e vosoutros/as, pero segundo a RAG (Real Academia Galega) teñen unhos usos concretos, así que de momento quedádevos con nós e vós.
  • Facer os exercicios 2, 5 e 6 das páxinas 140 e 141.

O guión:

  • Lectura da teoría da páxina 142.
  • Facer os exercicios 1,3 e 4 das páxinas 142.

Actividades finais:

  • Facer os exercicios 2, 3, 4, 5, 6, 7 e 8 da páxina 145.

CIENCIAS DA NATUREZA

  • Facer un esquema similar a este sobre as rochas e os minerais. Tede en conta que o esquema está en castelán, tedes que facelo en galego. E recordade que é un esquema de exemplo, podédelo facer de outra maneira. 

Os materiais artificiais:

  • Lectura dos materiais artificiais das páxinas 108 e 109. 
  • Copiar e completar o seguinte esquema.
  • Facer os exercicios 2 e 3 da páxina 109.
  • Recordade que as materias primas son aquelas substancias que se obteñen da natureza e que se utilizan para fabricar outros produtos que satisfagan as nosas necesidades. Aquí tede unhos exemplos de materias primas. Tamén quero que vexades este esquema sobre as materias primas. Tamén podedes xogar a este xogo sobre materias primas.

SOCIAIS

  1. Lectura das páxinas 102 e 103.
  2. Autocorrección dos xercicios páxina 101, Pinchade aquí.
  3. Realización dos exercicios, traballa coa imaxe pax 102.
  4. Visualización do vídeo, o Idade dos Metais. Pinchade aquí para visualizalo.
  5. Repasamos o neolítico. Facede fichas interactivas do Neolitico entrando na plataforma liveworksheets. Poñédevos en contacto conmigo se non sabedes entrar na plataforma que vos digo ususario e contraseña.
  6. Copiamos na libreta o resumo da Idade dos metais, o novo do resumo proporcionado por Sonia. Pinchade aquí para ver o resumo.

SOLUCIÓNS AS TAREFAS DO 11 AO 15 DE MAIO.

Para ver as solución pinchade aquí.

SOLUCIÓNS DE INGLÉS. Pincha aquí.

TAREFAS PARA A SEMANA DO 11 AO 15 DE MAIO.

SOCIAIS: 

Repasamos o paleolítico. Facede esta ficha interactiva. Pinchade aquí.

Repasamos as etapas da Prehistoria. Facede esta ficha interactiva. Pinchade aquí.

Correo: slamas@edu.xunta.es

RELIGIÓN:

Hacer una biografía de la Virgen María y contestar a la siguiente pregunta ¿que entiendes por Fe, Esperanza y Caridad, que son las Virtudes de la Virgen? Completad con un dibujo de la Virgen. 

 

Podéis mandarlo a pilar.lolo@hotmail.com 

LENGUA CASTELLANA:

Repaso trimestral:

  • Hacer los ejercicios del 1 al 12 de las páginas 146 y 147.

Quizizz de repaso/ ampliación:

Mirad y copiad este esquema antes de hacer los quizizz.

Sinónimos y antónimos.

Polisémicas, homónimas y parónimas.

Palabras simples, derivadas y compuestas. (Mirad este esquema de repaso y recordad que simple = primitiva).

 Actividades de refuerzo/ampliación sobre medida de los versos y rimas (voluntario). Para poder ver este contenido tenéis que habilitar Adobe Flash Player, o si utilizais tablet o móvil tener instalado un navegador compatible como Puffin Web Browser. 

Los versos.

La rima.

CIENCIAS DA NATUREZA:

Os materiais naturais:

Ver este vídeo.

Lectura das páxinas 104 e 105.

Facer os exercicios 1 e 2 da páxina 105.

As rochas e os minerais:

Lectura das páxinas 106 e 107.

Facer os exercicios 1 e 2 da páxina 107.

LINGUA GALEGA:

Como esta semana celebramos as letras galegas, envíovos uns contidos que atopei para traballala.

 

Comprensión lectora:

  • Ler o texto "Gran circo das pulgas en Compostela" das páxinas136 e 137.
  • Facer os exercicios 1, 2, 3, 4 e 5 da páxina 138.

Vocabulario:

  • Facer o exercicio 1 da páxina 139.

As palabras onomatopeicas:

  • Ler o cadro da páxina 139.
  • Facer o exercicio 3 da páxina 139.

MATEMÁTICAS:

Unidades de tiempo:

  • Lectura teoría página 130.
  • Ver el siguiente vídeo contestando a las preguntas.
  • Hacer los ejercicios 1, 2, 3 y 4 (fijaros en el cuadro "Presta atención" del ejercicio) de las páginas 130 y 131.

Problemas con unidades de tiempo y dinero:

  • Ver los siguientes vídeos: vídeo 1 y vídeo 2.
  • Leer la teoría de la página 132.
  • Hacer los ejercicios 1, 2, 3 y 4 de las páginas 132 y 133.

Actividades de repaso:

  • Hacer los ejercicios 3, 4, 5, 6, 7, 8 y 10 de las páginas 136 y 137.

INGLÉS.

  • CB pag.50 escoita aquí o exercicio 1 e anota a correcta (A ou B para cada cadro)
  • CB pag. 50 escoita aquí o exercicio 2 e anota quen escribe cada carta ( Bonnie, Ben ou Billy)
  • AB pag. 50
  • Fichas de horas.Pincha aquí.( Envíamas como fixeches a semana pasada)
  • Pincha aquí para facer esta ficha.

 SOCIAIS:

TÁBOA DE VÍDEOS TITORIAIS QUE ATOPADES EN AGUEIRO.

TEMA 6 TEMA 7 TEMA 8 TEMA 9
EL TRABAJO HISTORIA POBOS PRERROMANOS OS ROMANOS
SECTORES PRODUCIÓN PREHISTORIA OS GREGOS  
SECTOR PRIMARIO PALEOLÍTICO    
SECTOR SECUNDARIO NEOLÍTICO    
MÁS SECTOR SECUNDARIO ID.METAIS    
SECTOR TERCIARIO      

 

  1. Lectura das páxinas 100 e 101.
  2. Autocorrección dos xercicios páxina 98, traballa coa imaxe. Pinchade aquí.
  3. Realización das actividades 1e 2, da páxina 101.
  4. Visualización do vídeo, o Neolítico.Pinchade aquí para visualizalo.
  5. Copia no caderno a parte do resumo nova que non tes. Pincha aquí.

 

 SOLUCIÓNS ÁS TAREFAS DO 4 AO 8 DE MAIO

Pinchade aquí para ver as solucións.

INGLÉS

Pinchade aquí para ver as solucións.

 

EDUCACIÓN FÍSICA:

En estas semanas que ya podemos salir un poco, pero recordad mantener siempre la distancia de seguridad, os propongo una actividad denominada Plogging. Su objetivo fundamental consiste en recoger la basura que encontramos cuando salimos a correr o a practicar senderismo, y así además de cuidar nuestra salud, también cuidamos el medio ambiente.

 

La limpieza de residuos es fundamental en un momento en el que la contaminación por plástico ofrece datos sobrecogedores. Cada año, se producen 300 millones de toneladas de plástico,de las cuales alrededor de nueve millones acaban en los océanos. Se estima que, de mantenerse esta tendencia, en 2050 habría más plástico que peces en el mar. Por eso, una iniciativa que promueve la limpieza y el reciclaje durante las rutinas deportivas podría convertirse en el primer paso para lograr que se instaure como un hábito en tu vida cotidiana y acabes retirando la basura que encuentres en cualquiera de tus salidas. En el departamento de Educación Física tenéis más información sobre este deporte nuevo que se inició en 2016.

 

TAREFAS PARA A SEMANA DO 4 AO 8 DE MAIO.

CIENCIAS DA NATUREZA:

Rematar a tarefa da semana pasada. Pinchade aquí para vela.

Actividade de repaso sobre as funcións vitais en quizizz. Cántos puntos seredes capaces de conseguir? Para xogar, pinchade aquí, pon o teu nome completo en "Enter your name", pincha en "Start game" e a xogar. Podedes facelo tantas veces como queirades. Tamén podedes descargar a aplicación de Quizizz, introducide o seguinte código de xogo718197, voso nome completo e a xogar.

 

Tedes aberta esta actividade ata as 23:45 horas do venres 8 de Maio.

 

MATEMÁTICAS:

Actividades de repaso:

  • Ejercicios 1, 2, 4, 5, 7, 9 y 14. de las páginas 120 y 121.

Repaso acumulativo:

  • Actividades 1, 2, 3, 4, 5, 8, 10 y 11 de la página 123.

Reloj digital:

  • Leer la información de la página 128.
  • Ver este vídeo contestando a las preguntas. ¿Cómo? Primero en "Nickname" ponéis vuestro nombre completo. Cuando estéis viendo el vídeo en algunos momentos del mismo os saltarán unas preguntas tipo test con una única respuesta válida. La contestáis y le dáis al botón Submit. Os marcará si la respuesta es correcta (verde) o no (rojo). Luego le dáis al botón Continue para poder seguir viendo el vídeo. Una vez contestadas todas las preguntas del vídeo le dais a "See results" (ver resultados). Si está rojo o amarillo, os aconsejo repetirlo. Si está verde, perfecto, ha sido un buen trabajo.

También podéis descargar la aplicación de EdPuzzle y poner este Class Code: enujoja ; luego vuestro nombre completo en Nickname y ya podéis ver el vídeo y contestar a las preguntas. 

  • Hacer los ejercicios 1, 2 y 3 de las páginas 128 y 129.

 

LENGUA CASTELLANA:

Uso de la G:

  • Lectura cuadro de la página 142.
  • Ver el vídeo y copiar lo que dicen en el vídeo. 
  • Hacer los ejercicios 1, 3, 5. 6 y 7 de las páginas 142 y 143.

Actividades finales:

  • Hacer los ejercicios 1, 4, 5, 6 y 7 de la página 145.

 

LINGUA:

Actividades finais:

  • Facer os exercicios 2, 3, 4, 5, 6 e 7 da páxina 133.

Fichas de repaso:

Repaso dos temas 6 ao 10:

 

INGLÉS:

  • Ler a páxina 48 de Class Book(CB) e facer a páxina 48 de Activity Book (AB).
  • Copiar este vocabulario na libreta: wake up- despertar; get dressed- vestirse; have a shower- ducharse; half past- y media; quarter to- menos cuarto; quarter past- y cuarto.
  • Facer a páxina 49 de (AB).
  • Lede estas instrucións para facer as seguintes fichas:
  • Daily routines (rutinas diarias)
  • Daily routines II
  • Mirade este vídeo que explica as horas en inglés. Pincha aquí

SOCIAIS:

  1. Autocorrección das tarefas 1, 2, 3 e 4 da páxina 93. Pinchade aquí.
  2. Visualización do vídeo A historia e as fontes. Pinchade aquí para velo.
  3. Copio o resumo de que é a historia e as fontes. Pincha aquí
  4. Estudiamos o Paleolítico. Leer páxina 98 e 99.
  5. Visualizo o vídeo do paleolítico. Pincha aquí para velo.
  6. Facemos exercicios páxina 98, traballa coa imaxe e páxina 99 exercicios 1 e 2.
  7. Leo e copio o resumo. O Paleolítico  Pincha aquí para velo.

 

Para ver as actividades anteriores, pinchade en ler máis.

 

 SOLUCIÓNS AS TAREFAS DO 27 AO 30 DE ABRIL

Pinchade aquí para ver as solucións. 

INGLÉS:

Pincha aquí para corrixir.

 

TAREFAS PARA A SEMANA DO 27 AO 30 DE ABRIL

NATURAIS (actividade para facer esta semana e tamén a do 4 ao 8 de Maio):

 Pinchade aquí para ver a actividade a realizar para repasar as funcións vitais nos seres vivos, animais (como os seres humanos) e as plantas. Tedes unhas preguntas para contestar no vos caderno e uns recursos con enlaces con información para poder contestalas, pero tamén podedes utilizar o voso libro de texto. Ao final tedes a gran pregunta...seredes quen de contestala correctamente? Moito ánimo

 

PLÁSTICA (VOLUNTARIO):

Aquí os dejo algunas ideas que podéis hacer para el día de la madre.

Marco de foto con pajitas: vídeo 1, vídeo 2, vídeo 3, fotos.

Tarjetas: vídeo 1, vídeo 2, vídeo 3, fotos.

También podéis investigar vosotros en internet. En un buscador buscáis manualidades fáciles para el día de la madre y encontraréis muchas ideas.

Si no tenéis algún material siempre podéis sustituirlo. Por ejemplo, si no tenéis papeles de colores, podéis pintarlos; si no tenéis pajitas podéis usar macarrones, palos de helado, habas, garbanzos, etc.

 

LINGUA GALEGA:

Acentuación ditongos e hiatos:

  1.  Lectura do cadro de teoría da páxina 130.
  2. Mirar este enlace con un recurso para traballar a acentuación de ditongos e hiatos.
  3. Facer os exercicios 1, 2, 4 e 5 das páxinas 130 e 131.

 

INGLÉS:

  • REPASA AQUÍ OS NÚMEROS DO 1-100
  • No exercicio 2 na parte de abaixo (en verde pálido) ven a estructura:

What time do you (brush your teeth)? (¿A que hora cepillas los tientes?

I brush my teeth at nine o’clock ( Cepillo mis dientes a las nueve

PARA PREGUNTAR ¿A QUE HORA ....? É SEMPRE “WHAT TIME DO YOU…?

NA RESPOSTA EMPRÉGASE  “AT” PARA DICIR  “A LAS”

Copiao tamén no caderno (recorda como facemos sempre: English in red, Spanish in blue or black)

  • Activity Book (AB) facemos a páxina 47.

 

MATEMÁTICAS:

Suma de decimales:

  1. Ver el vídeo sobre suma de decimales.
  2. Leer el cuadro de teoría de la página 112.
  3. Hacer los ejercicios 1, 2 y 5 de las páginas 112 y 113.

Resta de decimales:

  1. Ver el vídeo sobre resta de números decimales.
  2. Leer el cuadro de teoría de la página 114.
  3. Hacer los ejercicios 1, 3 y 4 de las páginas 114 y 115.

Multiplicación de decimales:

  1. Ver el vídeo sobre multiplicación de números decimales.
  2. Leer el cuadro de teoría de la página 116. 
  3. Fijaros bien en la colocación de los números que cambia con respecto a la suma y a la resta.
  4. Hacer los ejercicios 1, 3 y 4 de las páginas 116 y 117.

 

LENGUA CASTELLANA:

Otros prefijos:

  1. Ver el vídeo de prefijos.
  2. Ver el vídeo de los prefijos re- y pre-.
  3. Lectura cuadro de la página 139. 
  4. Hacer los ejercicios 1 y 2 de la página 139.

El grupo nominal:

  1. Ver le vídeo sobre el grupo nominal.
  2. Lectura de la teoría de la página 140.
  3. Copiar este esquema sobre le grupo nominal.
  4. Hacer los ejercicios 4, 5, 6 y 7 de la página 141.

 

SOCIAIS: 

  1. Autocorrección das tarefas do 20 ao 24 de abril. Pinchade aquí.
  2. Lembrar que os que non entrades en Agueiro tedes que facer comentario do resumo so vídeo: As actividades económicas segundo os sectores de produción. Preme aquí para ver o vídeo.
  3. Completar o exercicio control do tema en Agueiro, páxina compartida e os que non entran en Agueiro, completan na libreta. Premede aquí.
  4. Lectura das páxinas 92 e 93 do libro de sociais.
  5. Facer actividades  1, 2, 3 e 4 da páxina 93.
    1.  

Para ver as actividades anteriores, pinchade en ler máis. 

 

TAREFAS PARA A SEMANA DO 20 AO 24 DE ABRIL

 

DÍA DO LIBRO (voluntario)

Onte día 23 de Abril foi o Día do Libro, e para celebralo propóñovos unha xincana para xogar coas vosas familias. Pinchade aquí para ver o documento coas probas. 

 

SOLUCIÓNS TAREFAS DO 20 AO 24 DE ABRIL

Pinchade aquí para ver as solucións.

 

SOLUCIÓNS INGLÉS:

Pincha aquí para corrixir as actividades

 

EDUCACIÓN FÍSICA (VOLUNTARIO):

No departamento de educación Física estou deixando varios enlaces con actividades para facer na casa. Esta semana eu propoño o xogo da Oca de Educación Física (Juego de la Oca de la Educación Física: tablero reglas). Pero podedes investigar nas outras actividades postas no departamento de Educación Física.

 

PLÁSTICA (voluntario):

 

Déixovos un enlace con varias fichas para debuxar e colorear. Pinchade aquí para velo.

Tamén pode resultar divertido nesta época facer avións de papel. Na mesma páxina tamén tedes moitas figuras de papel (dinosauros, barcos, roupa, flores, etc.).

 

NATURAIS

A reprodución das plantas:

 

  1. Facede a cuarta e quinta parte do recurso aquí, os titulados "reprodución sexual e asexual das plantas". Como non deixa ir o apartado 4 e 5 sen facer os anteriores, entrade nos recursos 1, 2 e 3 e premedes despois na casiña para non ter que volver a facelos, se non queredes repetilos.
  2. Lectura das páxinas 88 e 89.
  3. Facer a actividade 1 da páxina 89.
  4. Facer o esquema (exercicio 2) da páxina 93.

 

LINGUA GALEGA

A familia de palabras:

  • Ler o cadro da páxina 127 sobre familia de palabras.
  • Facer o exercicio 4 da páxina 127.

 

Os tempos verbais:

  • Ler a teoría da páxina 128.
  • Facer un esquema (podedes copiar o da páxina 128).
  • Facer os exercicios 1, 2, 3 e 4 da páxina 128 e 129.
  • Mirar este recurso para repasar o verbo: pincha aquí (tedes que permitir o contenido flash).

 

LENGUA CASTELLANA:

La coma y el punto y coma:

  • Ver los siguientes vídeos: vídeo 1 y vídeo 2.
  • Lectura del cuadro de la página 128.
  • Hacer los ejercicios 1, 2 y 5 de las páginas 128 y 129.

La medida de los versos:

  • Copiar el siguiente esquema de medir versos.
  •  Ver el vídeo.
  • Lectura página 130 y ejercicios 4, 5 y 6.

Actividades finales:

  •  Ejercicios 1, 2, 3, 5, 6, 7 y 9 de las páginas 133.

 

MATEMÁTICAS:

Repaso de números decimales:

Repaso acumulativo:

  • Hacer los ejercicios 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 y 12 de la página 109.

SOCIAIS:

  1. Autocorrección das tarefas do 17 de abril. Pinchade aquí.
  2. Novas tarefas de sociais ata o venres 24 de abril. Páx 88, exercicios 1, 2.
  3. Seguir a estudar o resumo do tema 6 de sociais. Para visualizalo pinchade aquí.
  4. Entrar en Agueiro para poder visualizar e chatear coas dúbidas, se non eres quen de velo alí, pincha aquí e fai igual o resumo do que ve.

 

TAREFAS DO LUNS 20 DE ABRIL

 INGLÉS

  • Copiamos no caderno  o vocabulario da páxina 46 de Class book, (como facemos habitualmente)

 

(De arriba a abaixo: levantarse, desayunar, ir a la escuela, comer (a mediodía), ir a casa, cenar, cepillar mis dientes, ir a cama)

 

  • Escoitámolo premendo aquí, ( as veces que necesitedes para aprendelo).
  • Escoitamos o exercicio 2( preme arriba) “listen and say the number” . Anota no caderno os números na orden que os escoitas.

 

  • Activity Book facemos a páxina 46.

 

 AUDICIÓN E LINGUAXE

No departamento de Audición e Linguaxe tedes varios recursos interesantes que podedes ir consultando cando queirades. Tedes unha parte de comprensión lectora por cursos que ademáis son autocorrexibles. Votádelle un ollo e facede un ou dous á semana se tedes tempo. 

 

SOLUCIÓNS AS TAREFAS DO 14 AO 17 DE ABRIL

 Pinchade aquí para ver as solucións.

 

TAREFAS DO 14 AO 17 DE ABRIL

Religión:

Gn 24.

Lee detenidamente este pasaje de la Biblia, disfrutando de la lectura, mirando en el diccionario las palabras q no entiendas. 

Una vez lo hayas leído responde a estas preguntas:

  • Quien es el esposo de Rebeca? 
  • Qué señal dió Rebeca? 
  • Qué regalo recibió la familia de Rebeca? 
  • Dibuja una persona a la que te gustaría dar agua del pozo. 

Esta tarea es para esta quincena, con calma, sin agobiaros, quiero que la disfrutéis y os vayáis familiarizando con la lectura de la Biblia. 

Saludos para todos!

Matematicas:

Actividades de repaso: ejercicios 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11 y 12 de la página 106.

Juegos de repaso: juego fracciones a decimalesdescomposición de decimales, descomposicion 2, comparar decimales  y comparar decimales 2

 

Lengua castellana:

Realizar las siguientes fichas: ficha 1 y ficha 2.

 

Lingua galega:

Realizar as seguintes fichas: ficha 1, ficha 2 e ficha 3.

 

Ciencias da natureza:

Facer as seguintes fichas: ficha 10 e ficha 11.

SOCIAIS:

  1. Autocorrección das tarefas do 3  de abril. Pinchade aquí.
  2. Novas tarefas de sociais ata o venres 17 de abril. Pinchade aquí.
  3. Seguir a estudar o resumo do tema 6 de sociais. Para visualizalo pinchade aquí.

 

 INGLÉS:

Estes días vamos repasar contidos, vocabulario,... para iso, no apartado "DEPARTAMENTOS- linguas estranxeiras" tedes enlaces con xogos, contos, cancións,...

 

SOLUCIÓNS AS TAREFAS DO 30 DE MARZO AO 3 DE ABRIL

 Pinchade aquí para ver as solucións.

SOLUCIÓNS DE INGLÉS:

Pinchade aquí.

 

TAREFAS PARA A SEMANA DO 30 DE MARZO AO 3 DE ABRIL

Inglés:

 

SOCIAIS: 

 

  1. Autocorrección das tarefas do 29 de marzo. Pinchade aquí.
  2. Novas tarefas de sociais ata o venres 3 de abril. Pinchade aquí.
  3. Seguir a estudar o resumo do tema 6 de sociais. Para visualizalo pinchade aquí.

 Educación Física (voluntario):

“España se ve terriblemente afectada por el COVID-19 que está sembrando el terror en todas las localidades de nuestro territorio. El virus cada vez es mas fuerte en las distintas ciudades, por lo que las autoridades del Pais se han visto obligadas a pedir ayuda a los alumnos de 5º y 6º del CEIP Ramón Pérez De Ayala. Solo ellos podrán superar las diferentes misiones que el virus plantea en cada ciudad y así poder liberarlas de su amenaza.

Con estas misiones, pondréis a prueba vuestra capacidades, teniendo que ejercitar cuerpo y mente, en vistas a conseguir el fin ultimo de la misión !LA COMPLETA SALUD!. No dudes en pedir ayuda, habrá misiones que estés solo ante el peligro, pero en otras encontrarás en la cooperación tu mejor aliado.

 Buena suerte y recuerda… En la adversidad nace la leyenda."

Pincha aquí para empezar con tu nueva aventura.

Inglés:

  • Ler a páxina 44 e 45 de Class book.
  • Facemos os exercicios de Activity book da páxina 44 e 45.

Matemáticas:

Unidades decimales:

  1. Ver el siguiente vídeo
  2. Lectura de la teoría de la página 98.
  3. Hacer jercicios 1, 2, 3, 4 y 5 de las páginas 98 y 99.

Números decimales:

  1. Ver el siguiente vídeo.
  2. Lectura de la teoría de la página 100.
  3. Hacer los ejercicios 1, 3, 4, 5, 6 y 7.

Comparación de números decimales:

  1. Ver el vídeo
  2. Lectura de la teoría de la página 102.
  3. Hacer ejercicios 1 y 2 de la página 102.

Aproximación de números decimales:

  1. Ver el vídeo.
  2. Lectura de la teoría de la página 103.
  3. Hacer el ejercicio 1.

 Ciencias da natureza:

Os grupos de plantas:

  1. Facede a primeira parte do siguinte recurso aquí, o titulado "clasificación das plantas con e sen flores". Empeza cun test e despois ides facendo as distintas pantallas (son 5 en total co test, podédelo ver na parte superior dereita). No apartado número 4 o exercicio ten unha errata, as opcións sempre son árbore, arbusto (e aquí onde está a errata xa que pon árbore outra vez) e herba. 
  2. Lectura das páxinas 84 e 85.
  3. Facer as actividades 1 e 2 da páxina 85.

 A nutrición das plantas:

  1. Facede a segunda e terceira parte do recurso aquí, os titulados "a nutrición das plantas" e "a fotosíntese". 
  2. Lectura das páxinas 86 e 87.
  3. Facer as actividades 1, 2 e 3 da páxina 87.

 Lengua castellana:

Juegos online para repasar:

Determinantes, posesivos, artículos y demostrativos,  numerales.

Comprensión lectora:

  1. Lectura de las páginas 122 y 123
  2. Realizar las actividades 1, 4 y 5 de la página 124.

Prefijos de negación y de lugar.

  1. Lectura del cuadro de la página 125.
  2. Hacer ejercicios 1 y 2 de la página 125.

Numerales e indefinidos.

  1. Ver el siguiente vídeo
  2. Lectura de la página 126.
  3. Hacer las actividades 1, 2, 3 y 5 de la página 126 y 127.

 Lingua galega:

Vocabulario

  1. Facer os exercicios 1 e 2 da páxina 113.
  2. Ler o cadro sobre os diminutivos e aumentativos da páxina 113.
  3. Facer o exercicio 3 da páxina 113.

O verbo, número e persoa

  1. Lectura da páxina 114.
  2. Facer os exercicios 1, 2 e 3 das páxinas 114 e 115.

Palabras esdrúxulas

  1. Lectura do cadro e facer os exercicios 1, 2 e 4.
  2. Copiar este esquema e facer o exercicio sobre o acento gráfico.

Solucións as tarefas da semana do 23 ao 27 de Marzo 

Pinchade aquí para ver as solucións.  

Inglés:

Pincha aquí para ver as solucións (pax. 67)

Pincha aquí para ver as solucións (pax.68)

TAREFAS PARA O MÉRCORES 25 DE MARZO

 

SOCIAIS: 

  1. Autocorrección das tarefas do luns 23 de marzo. Pinchade aquí.
  2. Novas tarefas de sociais ata o venres 29 de marzo. Pinchade aquí.
  3. Resumo do tema 6 de sociais. Para visualizalo pinchade aquí.

 RELIXIÓN:

  1.  Facer unha biografía de Jesús e un debuxo relacionado con ela. Esta tarefa é para facela durante esta semana e a seguinte.

 

 

 

TAREFAS PARA O LUNS 23 DE MARZO

SOCIAIS:

Para ver as tarefas de sociais pinchade aquí.

INGLÉS:

  1. Lectura da páxina 71 de Class Book e fai as actividades de comprensión da páxina 67 de Activity Book.
  2. Ler a páxina 72 de Class Book e facer as actividades da páxina 68 de Activity Book.
  3. No apartado de LINGUAS ESTRANXEIRAS tedes novas páxinas de xogos, cancións...

SEMANA DO 23 AO 27 DE MARZO

MATEMÁTICAS:

Fracciones propias e impropias

  1. Ver vídeo de fracciones propias e impropias: https://www.youtube.com/watch?v=SuRktG8CpWg
  2. Realizar la siguiente ficha: ficha.

Numeros mixtos:

  1. Ver vídeo repaso de números mixtos: https://www.youtube.com/watch?v=T-GdtML9IhY  
  2. Realizar ficha de repaso: ficha.

Actividades de repaso:

  1. Ejercicios del 1 al 12 de la página 92.  
  2. Ejercicios del 1 al 7 y problemas 8, 11 y 12 de la página 95.
  3. Juegos online de fracciones: fracciones básicas, fracciones equivalentesfracciones mixtas y comparar fracciones.

CIENCIAS DA NATUREZA:

Actividades de repaso sobre os invertebrados:

  1. Realizar fichas de repaso: invertebrados 1 e invertebrados 2.
  2. Repaso e ampliación (voluntario): actividad.

 LINGUA GALEGA:

O acento gráfico nas palabras graves:

  1. Ler cadro da páxina 104.
  2. Facer os exercicios 1 e 2 da páxina 104 e 4 e 5 da páxina 105.

Actividades finais:

  1. Exercicios do 1 ao 9 da páxina 107.

Comprensión lectora:

  1. Lectura páxinas 110 y 111.
  2. Facer os exercicios 2, 3 e 4.

LINGUA CASTELÁ:

Diminutivos y aumentativos:

  1. Ver el siguiente vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=Bzy4egqrI5Y.
  2. Realizar la ficha 1.

Los posesivos:

  1. Ver el siguiente vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=E2S58cj1r6Y.
  2. Realizar la ficha 2.

 Uso de la "B":

  1. Ver el siguiente vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=mO2H2vjwA2A
  2. Realizar la ficha 3.

 Educación física (voluntario):

Os dejo aquí una imagen con varias actividades que podéis realizar en vuestra casa con globos. 

Solucións das actividades dos días 16, 17 e 18 de marzo.

Pinchade aquí

Solución da tarefa de sociais, pinchade aquí.

Solucións de inglés, pinchade aquí .

Para ver as solucións das actividades pinchade aquí. Se tedes algunha consulta ou vedes algún erro (que falte as solucións dalgunha actividade ou que non funcione algún enlace por exemplo) comunicádemelo ao meu correo que é:d_casal@edu.xunta.es

Moitas grazas polo voso traballo a tódalas familias.

 DÍAS DO 16, 17 E 18 DE MARZO

Non olvidedes de poñer na libreta os títulos de cada apartado a traballar. 

MATEMÁTICAS:

Fracciones:

  1. Ver vídeo repaso fracciones: https://www.youtube.com/watch?v=oRI_E2qnhEE 
  2. Realizar fichas de repaso 1 y 2 (ficha 1 y ficha 2). Se pueden imprimir o copiar los ejercicios en la libreta.

Fracción de un número:

  1. Ver vídeo de fracción de un número https://www.youtube.com/watch?v=oeEjUX6R07k
  2. Realizar la ficha fracción de un número (ficha 3).

CIENCIAS DA NATUREZA:

Actividades de repaso:

  1. Exercicios 1, 2, 3, 4, 6, 7 e 9 das páxinas 80 e 81.

SOCIAIS:

  1. Lectura da páx 80 e 81.
  2. Facer exercicio 1 e 2 da páx 81.
  3. Facer un esquema da páxina 80 e 81 e modo de estudio.

LINGUA GALEGA:

Vocabulario e palabras compostas:

  1. Facer os exercicios 1, 2 e 3 sobre vocabulario do turismo da páxina 101.
  2. Ler a parte titulada palabras compostas da páxina 101 e facer o exercicio 4 da mesma.

O verbo:

  1. Ler a páxina 102 e facer os exercicios 2, 3 e 4 da páxina 103.
  2. Voluntario: Reforzo e ampliación do verbo: https://www.edu.xunta.es/espazoAbalar/sites/espazoAbalar/files/datos/1513338745/contido/verbo1/verbo1.html

LINGUA CASTELÁ:

Uso de la B:

  1. Lectura uso de la B de la página 114.
  2. Hacer los ejercicios 3, 4 y 5 de las páginas 114 y 115.
  3. Juegos online para repasar:  https://cplosangeles.educarex.es/web/edilim/tercer_ciclo/lengua/ortografia/uso_de_la_b/uso_de_la_b.html 

       y http://www.supersaber.com/carreraBV.htm

Actividades finales:

  1. Realizar los ejercicios del 1 al 9 de la página 119.

 INGLÉS:

  1. Class Book, ler a páxina 70.
  2. Facer as actividades de comprensión de Activity Book da páxina 66.
  3. Neste enlace podeis practicar xogos, cancións, listening,... (Está en distintos niveis, o voso será Level 3&4)

 Educación física:

Os propongo dos retos para esta temporada que tenemos que permanecer en casa. Son voluntarios, podéis hacerlos o no:

  1. Reto comba: https://www.youtube.com/watch?time_continue=105&v=MiIkXJVmyJ0&feature=emb_logo 
  2. Reto malabares: https://sites.google.com/site/elbauldelosretos/home/reto-1-malabres-con-pelotas 

Podéis hacer vuestras pelotas de malabares pinchando aquí.

 Nota:

Enviarei as solucións dos exercicios ao final da semana para que autocorrixades. Calquera dúbida ou consulta enviade unha mensaxe o meu correo:d_casal@edu.xunta.es

Dedicade as mañás a traballar algo como se estiverades na escola, e coidádevos moito.

AnexoTamaño
AUTOCORRECCIÓN SOCIAIS DE 4º.pdf12.18 KB
4º ACTIVITY BOOK-66.pdf786.35 KB
ACTIVIDADES DE SOCIAIS PARA LUNES 23 DE MARZO.pdf135.08 KB
AUTOCORRECCIÓN DE SOCIAIS PARA LUNES 23 DE MARZO.pdf202.66 KB
ACTIVIDADES 4º A FACER ATA O VENRES 29 DE MARZO.pdf180.12 KB
TEMA 6 SOCIAIS.pdf534.03 KB
4º INGLÉS-67 solutions.pdf590.87 KB
4º ACTIVITY BOOK. pag. 68.pdf83.32 KB
Autocorrección 4º 29 de marzo.pdf154.64 KB
Actividades sociais ata o 3 de abril 4º.pdf112.23 KB
4º activity book 44-45.pdf72.37 KB
corrección de sociais actividades ata o 3 de abril 4º - .pdf108.6 KB
Actividades sociais ata o 17 de abril 4º - .pdf112.25 KB
Nueva-grabación-9.mp32.79 MB
Autocorrección sociais ata o 17 de abril 4º .pdf169.49 KB
4º SOLUTIONS LESSON1.pdf401.49 KB
Autocorrección dos exercicios 1 e 2 da páxina 88 de 4º libro de sociais.pdf103.24 KB
QUE SEI.pdf Control do tema 6 sociais 4º.pdf113.75 KB
lesson 2-42.mp31.28 MB
lesson 2-43.mp31.92 MB
4º SOLUTIONS (AB) PAG. 47.pdf191.33 KB
Instruccións fichas liveworksheets.pdf758.93 KB
Aurocorrección Sociais 4º actividades 1,2,3, e 4 da páxina 93..pdf137.11 KB
A PREHISTORIA.pdf109.92 KB
QUE É A HISTORIA... FONTES HISTÓRICAS E TIPOS.pdf69.21 KB
O PALEOLÍTICO.pdf81.33 KB
4º SOLUTIONS AB 48-49.pdf190.9 KB
Autocorreccion sociais de 4ºsemana do 4 ao 8 de maio.pdf160.64 KB
A PREHISTORIA. TEMA 7 SOCIAIS DE 4º.pdf121.95 KB
Audio CD 2. Track 48..mp31.87 MB
Audio CD 2. Track 49..mp31.74 MB
4º SOLUTIONS pag. 50 AB-CB (semana 11 ao 15).pdf86.54 KB
A PREHISTORIA.pdf131.34 KB
Audio CD 2. Track 51..mp31.43 MB
Audio CD 2. Track 54..mp31.36 MB
Aurocorrección sociais de 4º semana do 11 ao 15 de maio.pdf213.24 KB
4º solutions (semana do 18 ao 22).pdf88.17 KB
Autocorrección traballa coa imaxe. 4º E.P sociais semanan do 18 ao 22 de maio..pdf88.25 KB
QUE SABEMOS DO TEMA 7 DE SOCIAIS... ÍMOLO VER..pdf239.14 KB
A PREHISTORIA.pdf172.3 KB
Audio CD 3. Track 2..mp31.79 MB
Audio CD 3. Track 3..mp31.12 MB
Audio CD 3. Track 6..mp31.55 MB
4º( semana do 25 ao 29). Solutions.pdf88.71 KB
Audio CD 3. Track 8..mp3912.48 KB
SEMANA DO 1 AO 5 DE XUÑO 4º solucións.pdf93.28 KB
Autocorrección sociais 4º E.P. Semana do 1 ao 5 de xuño.pdf139.72 KB
Autocorrección das tarefas de sociais de 4º E.P. Semana do 8 ao 12 de xuño.pdf134.88 KB


page | by Dr. Radut