Programa de acollida curso 2021-2022

Benvida e primeiras informacións do curso 2021-2022

Benvidos/as ao novo curso 2021-2022

En breve publicaremos o Programa de acollida no que se especifican aspectos importantes a ter en conta neste comezo de curso.

Dúas informacións importantes para estes días:

• Mañá, xoves, día 2 de setembro, a partir das 10 h, publicaremos no taboleiro do centro as listas do alumnado por curso, grupo e titor/a. Recordamos que pola Lei de protección de datos non se poden sacar fotos aos listados.
  • O venres, día 3 de setembro, procederemos á entrega dos libros de texto ás familias que formen parte do Fondo de libros, co seguinte horario:
    • 10.00 a 10.45 h - Terceiro de Primaria
    • 11.00 a 11.45 h - Cuarto de Primaria
  • Importante: a entrada ao centro será polo portalón e seguindo as normas de prevención xa coñecidas.

Os ordenadores do Proxecto E-Dixgal para o alumnado de 5º de Primaria serán entregados ao alumnado polos respectivos titores/titoras durante os primeiros días de clase, unha vez as familias asinen o consentimento para o préstamo dos mesmos.

Co fin de dar a coñecer as normas de organización e funcionamento do centro, modificadas pola adaptación ao contexto da Covid-19, CONVOCAMOS ás familias (1 só membro por familia e alumno/a) a unha reunión de titoría, no patio cuberto do centro, segundo o seguinte cadro:

Luns, 6 de setembro Martes, 7 de setembro Mércores, 8 de setembro
16 h 4º Ed. Infantil (3 anos) 1º Ed. Primaria 2º Ed. Primaria
17 h 5º Ed. Infantil (4 anos) 3º Ed. Primaria 4º Ed. Primaria
18 h 6º Ed. Infantil (5 anos) 5º Ed. Primaria 6º Ed. Primaria

ENTRE TODAS E TODOS, CON COLABORACIÓN E ESFORZO, INTENTAREMOS QUE SEXA...

UN BO CURSO!

Aviso usuarios comedor curso 2021-2022

As nais/pais/titores que solicitaron o servizo de comedor/madrugadores/almorzo deberán confirmar a asistencia ao mesmo e indicar o día de comezo ao enderezo de correo comedorceippracticas@gmail.com antes do día 7 de setembro.

Comunicación coa ANPA - curso 2021-2022

Durante o presente curso 2021-2022, a comunicación coa ANPA realizarase do seguinte xeito:

- Para recibir información: canle de Telegram Anpa CEIP Prácticas (https://t.me/anpaceipdepracticas)

- Para contactar: enderezo correo electrónico anpa.practicas.ourense@gmail.com

Libros de texto - Curso 2021-2022

Relación de libros de texto para o vindeiro curso 2021-2022.

REVISTA ESCOLAR "A BUXAINA" CURSO 2020 21

Aquí vos deixamos a edición dixital da Revista escolar "A Buxaina". Como ben sabedes está elaborada cos traballos realizados polo alumnado ao longo deste curso escolar 2020 21.

Esperamos que vos guste.