Modelos autorizacións de saída do alumnado ao remate do horario lectivo

Adxuntamos os dous modelos de autorización de saída do alumnado ao remate do horario lectivo.

O primeiro corresponde a alumnado de Infantil e 1º-2º-3º-4º de Primaria. O segundo, a 5º-6º de Primaria.

Pódense descargar, imprimir, cubrir e entregar no centro.

Avisos comezo de curso 2017-2018

• EDUCACIÓN INFANTIL 3 anos : 9:55 a 10:50 horas, pola porta principal.
  • EDUCACIÓN INFANTIL 4 e 5 anos : 9:00 a 14:00 horas. (ver plano)
  • EDUCACIÓN PRIMARIA : 9:00 a 14:00 horas. (ver plano)
  • COMEDOR ESCOLAR : 14:00 a 16:00 horas. (Só se presentaron reserva)

A TER EN CONTA:

• Os pais/nais do alumnado de 5º e 6º de Educación Infantil e 1º e 2º de Primaria, accederán ás aulas para realizar a entrega dos libros e do material correspondente, unha vez se atopen os nenos dentro delas.
  • De 3º a 6º de Educación Primaria, os pais e nais NON poderán acceder á aula. O primeiro día, o alumnado traerá caderno, bolígrafo, lapis e goma. O resto do material traerase posteriormente de acordo coas indicacións do titor/a.

PLANO:

Listaxe definitiva de alumnado admitido no Fondo Solidario de libros de texto curso 2017-2018

Listaxe definitiva de alumnado admitido no fondo solidario de libros de texto para o curso 2017-2018:

Premer aquí

Entrega de libros: 11, 12, 13 e 14 de xullo de 9:00 a 14:00 horas.

Os vales de libros de texto e material escolar pódense recoller en secretaría ata o 14 de xullo ás 14:00 horas.

Libros de texto Curso 2017-2018

Presentamos a Relación de libros de texto para o vindeiro curso 2017-2018.

Incluímos catro ficheiros: o primerio contén a listaxe completa; os outros tres abranguen Infantil, 1º-2º-3º-de Primaria e 4º-5º-6º de Primaria.

Educación Infantil 2016-2017

Calendario escolar 2017-2018

A Consellería de Educación publicou no DOG nº 118 do 22 de xuño a Orde de 12 de xuño pola que se regula o calendario escolar para o vindeiro curso 2017-2018.

Ir á web do calendario escolar 2017-2018

Excursión de 5º Primaria

O alumnado de 5º de Primaria foi de excursión visitar o Parque Natural do Monte Aloia (Tui), a Santa Tegra (A Guarda) e a Baiona.

No Monte Aloia realizaron unha ruta para coñecer o entorno natural protexido por este parque.

No Centro de Interpretación recibiron unhas explicacións sobre a historia do parque, as diferentes especies vexetais e animais que viven nel, como se sabe a idade das árbores ou a importancia da formación do solo para poder repoboar con especias autóctonas.

Logo, en Santa Tegra admiraron a beleza da paisaxe e das pegadas da historia.

Despois, en Baiona, visitaron a réplica da carablea que chegou ata América e que arribou a esta vila mariñeira.

Moitas máis fotos hai nesta galería.

Galería de fotos da Excursión de 6º de Primaria

O alumnado de sexto de Primaria está a disfrutar da súa viaxe lúdica-cultural de fin de curso. Nesta galería estamos a subir as fotos que nos envían...

Premede aquí

Axudas Fondo solidario de libros, adquisición de libros de texto e material escolar Curso 2017-2018

Veñen de ser publicadas as axudas para o fondo solidario de libros, adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2017-2018.

A presentación de solicitudes remata o vindeiro 23 de xuño (incluído).

Máis información aquí

Videoclip O Rap da Galiña Azul