25 DE NOVEMBRO: DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O 25 de novembro de 1960 acabouse coa vida das tres irmás Mirabal, coñecidas como "as tres bolboretas".

Agora ese día conmemórase o "Día Internacional contra a Violencia de Xénero".

Hoxe no noso cole tamén conmemoramos esta data facendo dous murais coas bolboretas feitas polos nenos e nenas do cole.

Voade bolboretas!

SAÚDE E PROTECCIÓN ESCOLAR COVID 19

Onte os alumnos e alumnas de 2º de primaria recibiron a visita de Fátima, unha peculiar científica que lles ensinou moitas cousas sobre o covid 19.

Plan de contixencia

CELEBRACIÓN DO DÍA DAS ESCRITORAS

"Tócanos facer as cousas ás agachadas, que non se note que estamos, porque somos invisbles como o ar. O que non saben, ou non pensan, é que o ar se coa en todos os recantos precisamente poque non se ve. Así facemos nosoutras."

Eva Mejuto "Memoria do silencio" (Editorial Xerais)

Heroes contra o coronavirus

O 7 de Outubro visitounos no centro o equipo de “Pupas, sustos y otros disgustos” para ofrecernos un divertido obradoiro chamado “Heroes contra o coronavirus” Nel aprendemos máis sobre o lavado de mans e outras medidas para protexernos fronte ao virus.

Programa de acollida

Protocolo do servizo de comedor

Comunicación coa ANPA - Curso 2020-2021

Durante o presente curso 2020-2021, a comunicación coa ANPA realizarase do seguinte xeito:

- Para recibir información: canle de Telegram Anpa CEIP Prácticas (https://t.me/anpaceipdepracticas)

- Para contactar: enderezo correo electrónico anpa.practicas.ourense@gmail.com

Benvida e primeiras informacións do curso 2020-2021

Benvidos/as ao novo curso 2020-2021.

En breve publicaremos o Programa de acollida no que se especifican aspectos importantes a ter en conta neste comezo de curso.

Dúas informacións importantes para estes días:

• Mañá, mércores, día 2 de setembro, a partir das 10 h, publicaremos no taboleiro do centro as listas do alumnado por curso, grupo e titor/a.
  • O venres, día 4 de setembro, procederemos á entrega dos libros de texto ás familias que formen parte do Fondo de libros, co seguinte horario:
    • 10.00 a 10.45 h - Terceiro de Primaria
    • 11.00 a 11.45 h - Cuarto de Primaria
    • 12.15 a 13.00 h - Sexto de Primaria
    • Importante: a entrada ao centro será polo portalón e seguindo as normas de prevención xa coñecidas.

Entre tod@s, con colaboración e esforzo,  intentaremos que sexa... un bo curso!