Virxen do Carme

A ANPA "Virxen do Carme" é unha asociación integrada por nais e pais do CEIP de Ponte Sampaio, legalmente constituída e integrada na Federación de ANPAS de Pontevedra, coa finalidade principal de recoller e canalizar sugerencias e propostas, favorecer o intercambio de experiencias e fortalecer as relacións de convivencia dentro da Comunidade Educativa.

A asociación participa na organización e funcionamento do centro a través da súa representación no Consello Escolar; coa formación dos nenos e nenas aportando recursos e equipamento, ofertando actividades extraescolares e participando nas organizadas polo centro; coa formación de pais e nais, propoñendo e colaborando na realización de charlas e ponencias; ...; sempre desde a estreita colaboración co equipo docente, a través da dirección do centro.

CARTA DE PRESENTACIÓN DA ANPAResultado de imagen de DIBUJO CARTA

SOLICITUDE DE INSCRICIÓN

DESCONTOS SOCIOS EN ESTABLECEMENTOS

Estatutos ANPA

Desde a ANPA queremos contribuír á consecución dunha escola de calidade, democrática e innovadora para o que invitamos a tódolos pais e nais a compartir as súas ideas e iniciativas, opinións e inquedanzas respecto da educación dos nosos fillos e fillas. Para tal fin, establécense as seguintes canles de participación:

• Asistencia ás reunións convocadas.
  • Comunicación directa aos membros da Xunta Directiva.
  • No teléfono 660 08 87 86
  • Mediante o correo electrónico da asociación:
    anpavirxendocarme@gmail.com

PRESIDENTE/A:

D. XOSÉ LOIS DÍAZ FERNÁNDEZ

VICEPRESIDENTE/A:

D. MARCOS BARREIRO MÁRQUEZ

SECRETARIO/A:

DNA. BERTA CONDE LÓPEZ

TESOREIRA:

DNA. NOELIA NIETO GONZÁLEZ

REPRESENTANTE NO CONSELLO ESCOLAR: