Mostra de entroido

O ENTROIDO DE VILARDEVÓS

A escola é unha institución educativa e polo tanto todas as tarefas, actividades e festividades que aquí realizamos deben de ter un compoñente educativo.

O entroido como tal, e un ben cultural e nos serve como escusa para traballar a educación en valores, a música, a educación plástica e no noso caso a cultura galega, pensade que se estuda declarar o entroido galego como ben de interese cultural. O currículo ten moitas referencias que apoian este traballo, con indicacións continuas ao coñecemento da cultura galega.

O noso centro participa nun programa relacionado co entroido tradicional dos diferentes lugares de Galicia. Este curso o entroido escollido son os Chocalleiros de Vilardevós en Ourense.

O alumando de 6º curso disfrazarémonos de Chocalleiros e iremos o 2 de febreiro ata Lamas de Abade (Santiago de Compostela), onde se celebra a mostra de entroido tradicional.

Nas seguintes imaxes podedes ver como son os Chocalleiros.

A parte máis complexa da vestimenta esta na capa de cintas de cores. Neste enlace podedes ver como elaboran unha desas capas.

PROPOSTA DE ELABORACIÓN:

• Que o alumnado elabore no centro as capas e o gorro.

• Para a elaboración do gorro o material o aporta na súa totalidade o centro .

• Para as capas propoñemos que o alumnado traia da casa a tela (vale calquera cor).

1 m

• As cintas as elaboraremos de bolsas de lixo de diferentes cores e as pegaremos no colexio

• O resto da vestimenta é un pantalón e unha camisa branca, unha garabata de calquera cor e un pedazo de tela a modo de cinto.

Deste xeito pretendemos que o alumnado elabore o seu propio disfrace , que poidamos usar material de baixo custo abaratando o prezo da vestimenta e realizar unha actividade de xeito colaborativo.

entroido viladervos.pdf412.8 KB