Menús do curso 2023- 2024

Podedes ver os menús do curso 2023 - 2024, sempre suxeitos a posibles imprevistos:

Setembro 2023

Outubro 2023

Novembro 2023

Decembro 2023

Xaneiro 2024

Febreiro 2024

Maio 2024

MENÚS SAUDABLES

Este curso, contratamos a ANA ISABEL FERNANDEZ ESCUDERO (Licenciada en Ciencia y Tecnología de Alimentos) a fin de elaborar menús equilibrados e saudables para o comedor escolar.

Antes de comezar con estes menús, houbo reunións co personal de cociña, nutricionista, encargada de comedor e dirección.

Logo convocouse unha charla cos colaboradores de comedor e cos pais/nais, co fin de informar da importancia dos distintos alimentos e de comer saudable, na que ANA ISABEL FERNANDEZ ESCUDERO foi a ponente.

CLICA NOS ENLACES PARA VER O MENÚ DE CADA MES

CADA MES PUBLICARANSE DOUS DOCUMENTOS:

- UN DELES, SERÁ O MENÚ MENSUAL CON SUXERENCIAS DE CEA PARA O ALUMNADO.

- OUTRO, SERÁ O MENÚ COS ALÉRXENOS QUE CONTEÑEN OS ALIMENTOS COS QUE SE ELABORAN OS DIFERENTES PRATOS. NA SEGUINTE IMAXE PODEDES OBSERVAR OS GRUPOS DE ALÉRXENOS XUNTO COA ICONA QUE OS REPRESENTA.

PREMEDE NAS SEGUINTES LIGAZÓNS PARA ACCEDER AOS MENÚS:

-MENÚ  XUÑO  CON ALÉRXENOS.

-MENÚ XUÑO CON CEAS.