ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Xa plantamos preto do horto as árbores que tivemos na entrada o curso pasado. Agora temos unhas novas para ir creando os espazos verdes do centro. O horto escolar xa vai collendo xeito, non si? Ata temos un composteiro que xa fai facendo a súa labor.

En marzo, para o Día da árbore, temos pensado plantar unha árbore por cada nivel para que cada clase se faga responsable do seu coidado. Seguro que xa están pensando en poñerlles nome como as mascotas!

Para o vindeiro curso contamos con varias actividades extraescolares (robótica, Play and learn, baile, horto escolar, circo científico, hockey, bádminton, fútbol, música e movemento...) en horario de 15:30 a 17:30 de luns a venres. Algunhas está organizadas polo Concello e outras, para completar o horario, está organizadas pola ANPA do colexio.

Como novidade para o curso 2019-2020, ofertaranse algunhas actividades para o alumnado de 3 anos.

story | by Dr. Radut