ADMISIÓN 2021-2022

A partir do 1 de marzo comeza o prazo para realizar a solicitude de praza para o vindeiro curso. Premede AQUÍ para ir á aplicación da admisión do alumnado.

INSTRUCIÓNS

- PRAZO DE PRESENTACIÓN: 1 ao 22 de marzo de 2021, ambos incluídos.

- A solicitude de admisión de alumnado realizaranse mediante o modelo anexo II.

- LUGAR DE PRESENTACIÓN:

1.- A través da aplicación admisionalumnado

2.- Na secretaría do centro solicitando cita previa ben no teléfono 988 392838 ou no correo electrónico ceip.oruxidoiro@edu.xunta.gal

- A solicitude será única

- A solicitude de admisión de alumnado poderá asinala calquera das persoas titulares da patria potestade, cando se refiran a fillas/os comúns dun matrimonio non separado legalmente nin divorciado ou dunha parella de feito debidamente inscrita no Rexistro de Parellas de Feito de Galicia. Nos demais casos requírese a sinatura das dúas persoas titulares, agás que a patria potestade estea atribuída a unha delas con carácter exclusivo, ou en situacións de violencia de xénero.

PROCESO DE ADMISIÓN

-  Publicación das listaxes provisionais: ANTES DO 25 DE ABRIL

- Reclamación ás listas provisionais: 5 días hábiles a contar desde o día   seguinte ao da publicación, DO 26 AO 30 DE ABRIL.

- Publicación das listaxes definitivas: ANTES DO 15 DE MAIO

- Formalización de matrícula: DO 20 AO 30 DE XUÑO

IMPORTANTE: A publicación das listaxes provisionais e definitivas realizarase exclusivamente nos taboleiros situados no interior do centro, conforme a Lei de Protección de datos, así como a través da aplicación web admisionalumnado os interesados

VACANTES DISPOÑIBLES PARA CURSO 2021/2022