Monthly archive

Os trens dos nen@s de Infantil

No curso 2010-2011, os nen@s que actualmente están en 1º Primaria e que xa estiveron no noso centro, confeccionaron por grupos un tren coa súa locomotora e os seus tres vagóns.

Quedaron moi chulos!!!!!!!!!!!!!

Por tal motivo, e como eles/as xa saben, quedaron colgados nos corredoiros da planta baixa do edificio no que se atopan as aulas de Primaria e Infantil. Algún deles colgouse enriba da porta da nosa biblioteca (a interior).

Ao rematar o horario lectivo, ás 14.15, pódese entrar con eles para que velos de novo para ver como siguen e volver a ver o gran traballo que fixeron.

PREME AQUÍ PARA VER AS FOTOS DOS NEN@S CO SEU TREN

Carro Chimichanga

CARRO CHIMICHANGA

Este é o nome da cooperativa legalizada que forma un grupo de nen@s de 6º Primaria adicada á elaboración e venta de produtos con material de reciclaxe, coma por exemplo pendentes de barcos de papel, broches de fieltro con letras, (…); que comezaron a fabricalos dende o pasado trimestre

Todo isto con marca propia da cooperativa e etiqueta, especificando os compoñentes de cada un destes produtos.

O nome da cooperativa foi elexido democráticamente entre eles, teñen encargos, aprobaron os seus estatutos e formaron equipos responsables de calidad, de compras, de ventas, de etiquetado e publicidade.

Este proxecto está coordinado pola profe Mª Áurea Soto Fernández Soto e é unha iniciativa plantexada pola Deputación Provincial. Dita cooperativa xa encargaron a solicitude do correspondente permiso ao Concello para poder vender no mercadillo este xoves 3 de maio, concretamente na Praza da Inmaculada.

Asimesmo, nestes últimos días xa comezaron a montar os tenderetes para que o alumnado do cole puidera mercar, así como tamén os profesores e familias do noso alumnado.

Preme aquí para ver máis fotos e aquí para ver como saímos na tv.

CABO FRADERA

Na semana do 28 ao 1 de xuño os nen@s de 1º, 2º e 5º de Primaria asistion á Comandancia Naval do Miño na que foron preparados para saír ao río Miño no patrulleiro CABO FRADERA e se respectaron as medidas de seguridade: os nenos puxeron o chaleco, realizaron o embarque e logo, pasearon un tramo do río pasando por debaixo da Ponte Internacional e a nova da autoestrada para logo dar volta.

Durante o paseo, por grupos de cinco, foron observando o que había na proa, a popa e no interior do patrulleiro.

A continuación, no seguinte link atoparedes información do CABO FRADERA na páxina da armada española:

Preme aquí para ver máis fotos

3ºB

Programa Radio SEMANA DA PRENSA 2012