O NOSO COLE

CANGAS

SAMAÍN 2022 CONCURSO DE CABAZAS

CABAZAS GAÑADORAS DO CONCURSO

PREME NA IMAXE E DESCUBRIRAS UN DIVERTIDO GIF ANIMADO COA FUSIÓN ENTRE CABAZA E AUTOR/A

EDUCACIÓN INFANTIL

1º CICLO DE PRIMARIA

2º CICLO DE PRIMARIA

3º CICLO DE PRIMARIA

SAMAÍN 2022 EXPOSICIÓN DE CABAZAS

MIRADE QUE MARABILLOSA PARTICIPACIÓN

ARTISTAZOS E ARTISTAZAS!!!

NORABOA FAMILIAS!!!

SAMAÍN 2022 CADAQUÉN COA SÚA!

SE QUEREDES VER  A ALGÚNS DOS/AS ARTISTAS COAS SÚAS CABAZAS...

PREMEDE NAS IMAXES

INFANTIL

1º CICLO DE PRIMARIA

2º CICLO DE PRIMARIA

3º CICLO DE PRIMARIA

CANGAS, MOITO QUE VER, MOITO QUE APRENDER 2

GRAZAS POLA ESTUPENDA RESPOSTA!

AQUÍ VOS DEIXAMOS ALGUNHAS DAS FOTOS QUE NOS ACHEGASTES E QUE EXPUXEMOS NOS PANEIS

CANGAS, MOITO QUE VER, MOITO QUE APRENDER

Estimadas familias, este curso no CEIP Nazaret traballaremos sobre CANGAS.

Dende o equipo de biblioteca solicitamos a vosa colaboración na actividade

“Cangas onte e hoxe”

Pretendemos facer unha exposición  comparando fotografías antigas e actuais de Cangas (poden

ser fotografías de calquera recuncho do municipio: Cangas, Aldán, Hío, Coiro ou Darbo)

O que queira participar deberá  traer ao cole fotocopia da fotografía antiga e fotocopia da foto

actual.

No reverso deberá aparecer nome do alumno, curso,  data e localización da fotografía antiga.

Deixámosvos un exemplo:

Cangas onte CANGAS ONTE. PRAZA DA CONSTITUCIÓN.

Cangas hoxe CANGAS HOXE

Entregar antes do venres 14 de outubro.

Animádevos a participar!!!

DÍA DA BIBLIOTECA 2022

24 DE OUTUBRO

AMBIENTACIÓN RELACIONADA CO PROXECTO DOCUMENTAL DESTE CURSO

"CANGAS"

COMEDOR ESCOLAR CURSO 22-23

INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR CEIP NAZARET

A empresa CALIDUS CATERING SERVICES S.L. será a encargada dos comedores escolares xestionados polo Concello de Cangas para o curso 2022/23.

Os comedores escolares iniciarán a súa actividade o luns 12 de setembro.

A alta no servizo realizarase a través da correspondente ficha de inscrición-autorización de domiciliación bancaria que podedes recoller no colexio ou descargala no arquivo adxunto. Para os/as alumnos/as que queiran empezar o 12 de setembro o prazo de inscrición remataría o 8 de setembro.

O prezo do comedor será de 3,83 € menú/día.

O horario do comedor será de 14:00 a 16:00 horas. O horario de recollida dos/as nenos/as serán as 15:30 e as 16:00 h. Prégase respectar os horarios e puntualidade.

Cando a persoa que recolla o/a neno/a non sexa a autorizada, deberá presentar un documento que acredite a autorización correspondente. Este documento deberán presentalo tamén as familias que autoricen ós/as nenos/as a irse sós a casa.

Os teléfonos de información e contacto son 640311273 (tamén a través de WhastApp) ou  986603693.

E-mail: cocinacentral.calidus@gmail.com.

FICHA INSCRICIÓN E AUTORIZACIÓN DOMICILIACIÓN BANCARIA

PREMIO PROXECTO INVESTIG-ARTE

PARABÉNS AO EQUIPO DOCENTE DESTE CENTRO QUE PARTICIPOU NA “CONVOCATORIA DE PROXECTOS INNOVADORES DE EDUCACIÓN DA FEAE” ACADANDO O PRIMEIRO PREMIO!!!

O xurado da convocatoria dos II Premios FEAE Galicia de Innovación Educativa, tras valorar as excelentes propostas enviadas, decidiu otorgar os seguintes premios:

MODALIDADE A:  Para proxectos de centros educativos de Educación Infantil (0-6), CRA, Primaria, Secundaria, Formación Profesional e Centros de Educación Especial.

"Paseolidarios"proxecto presentado polo CIFP Paseo das Pontes en A Coruña.

MODALIDADE B:  Para proxectos de  equipos de profesorado de centros educativos de Educación Infantil (0-6), CRA, Primaria, Secundaria, Formación Profesional e Centros de Educación Especial.

InvestigArte proxecto coordinado por Sonia Figueiredo Araujo do CEIP Nazaret de Cangas (Pontevedra).