O NOSO COLE

BENVIDA

CURSO 2019 - 2020

PROXECTO ANUAL

"XOGOS OLÍMPICOS E DEPORTE"

AXUDAS AS FAMILIAS BENEFICIARIAS DE BOLSAS DE COMEDOR ESCOLAR

Información de interese para as familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar

durante a situación de suspensión do servizo de comedor como consecuencia do COVID-19.

Publicación no DOG Núm. 62 Luns, 30 de marzo de 2020 da ORDE do 27 de marzo de 2020 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas de carácter directo ás familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar nos centros públicos non universitarios xestionados por esta consellería durante a situación de suspensión do servizo de comedor como consecuencia do COVID-19, co levantamento dos prazos de suspensión do procedemento (código de procedemento ED601B).

Como o prazo de presentación da documentación é so ata o día 6 de abril, queremos que o teñades en conta para que as familias que se atopen nos supostos aos que se refire a norma poidan axilizar o proceso.

No noso colexio ao ter un comedor escolar de xestión indirecta, é o Concello o que se encarga dos trámites e axudas ao servizo de comedor. Os interesados tedes que poñervos en contacto con eles para que vos indiquen como debedes proceder.

INFORMACIÓN FAMILIAS 27-3-2020

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS

SOBRE A 2ª e 3ª AVALIACIÓN

(RESUMO DAS ÚLTIMAS INSTRUCIÓNS DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN)

Calendario escolar:

Segue en vigor o calendario escolar,  en ningún momento se barallou “dar por finalizado o curso”. A Semana Santa é período de vacacións.

2ª Avaliación:

Dáse por pechada o venres 13 de marzo, data na que se declarou o estado de alarma.

• Os centros educativos cos medios telemáticos oportunos levarán a cabo as sesión de avaliación.
  • As notas administrativamente deberán quedar postas antes das vacacións de Semana Santa (a data de publicación no noso centro será o venres 3 de abril.
  • Nos centros que teñan Abalar móbil, será este o medio máis fácil de facer chegar ditas notas.

3ª Avaliación:

Á volta das vacacións se delimitarán oficialmente os puntos a ter en conta ata o remate do curso. De continuar con esta situación:

-Seguiremos co traballo telemático: aula virtual, blogs,e-dixgal, etc.

-Avanzaremos currículo e os contidos serán avaliables

-Probable axuste de contidos.

-Criterios competenciais básicos.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2020-21

NOVO PLAZO DEBIDO Á SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES ESCOLARES

Instrucións do 13 de marzo de 2020, provisionais dirixidas ás direccións dos centros educativos de ensino non universitario sobre a concreción das medidas a adoptar  en relación coa pandemia covid-19 para os vindeiros 14 días naturais contados dende o 16 de marzo de 2020

PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

ABERTO O PLAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2020 – 2021

(DO 1 AO 23 DE MARZO)

De acordo co establecido na normativa de aplicación (Decreto 254/2012 do 13 de decembro, ORDE do 12 de marzo de 2013 e ORDE do 25 de xaneiro de 2017)  facemos pública a oferta de postos escolares vacantes e a información sobre aspectos concretos do procedemento, tanto no taboleiro de anuncios como na web do centro.

Métodos de presentación das solicitudes por parte das familias:

1.Presentar a solicitude recollida directamente no centro e cubrindo o impreso ED550B escrito a man ou a ordenador.

2.Presentar a solicitude no centro creada a través da aplicación  admisionalumnado da xunta de Galicia.

3.Presentar a solicitude en Sede Electrónica a través da aplicación admisionalumnado da xunta de Galicia

Enlace á aplicación: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Enlace ao Manual para as familias: https://www.edu.xunta.es/axudaplicacion/files/admisionalumnado/manual_familias_admision_v05.pdf

VACANTES INICIAIS CURSO 2020-21

Prazas por curso

Permanencias

Vacantes

4º Inf.

5º Inf.

6º Inf.

1º Pri.

2º Pri.

3º Pri.

4º Pri.

5º Pri.

6º Pri.

Entroido 2

Durante a nosa segunda xornada de entroido realizouse o partido de Brilé 6º contra Porfes¿?¡. E o pasamos moi ben bailando no patio.

ENTROIDO

EsTe eNTRiODo o AdIcaMOs aoS dEPOrTeS E AoS xOgOs oLiMPiCoS

Empezando pola ceremonia inaugural, seguidos dos nosos deportistas, pelotas e coa mensaxe clara de ter coidado de non mancarnos facendo exercicio iniciamos a nosa saída por Cangas. Acompañounos moitísima xente mentres enchíamos as rúas de deporte, música e cor.

Logo de tan longo camiño e de reconfortarnos cunha rica e quente CHOCOLATADA, cantamos as nosas coplas cun público estupendo,

Moitas grazas a todos por vir e estar con nós nesta marabillosa xornada.

Día da paz

Para conmemorar o día da paz Mafalda cóntanos os

pensamentos sobre a paz que ten o noso alumnado.

Fin do primeiro trimestre.

Aínda que o tempo non estivo para moita celebración, si que deu tregua para despedir o trimestre co xa tradicional partido de basket 6º contra profes.

25N