REFORZA-T(PROA)

5º e 6º: Semana do 8 ao 12 de xuño

Bo día nen@s!

Tedes unha semana máis actualizados os Symbaloos correspondentes aos vosos cursos. Xa tedes novos xogos e actividades propostas para seguir dándolle algo de traballo ao coco.

Ademáis esta semana propóñovos un reto! ¿lembrades que cando aínda podiamos ir ao centro falamos das doblaxes? pois tedes na carpeta de Lengua do Google Drive toda a información sobre esta actividad de doblaxe. Animádevos! Estou desexando ver os diálogos que elaborades!

Como sempre vos digo, calqueira dúbida, cuestión ou problema que vos poida xurdir tédesme dispoñible a través da dirección de correo adrianpumar@edu.xunta.gal

Aquí deixo os enlaces aos vosos Symbaloos:

5º CURSO: Symbaloo

6º CURSO: Symbaloo

Moito ánimo que xa queda pouco para rematar o curso!

3º e 4 CURSO: actividades do 8 ao 12 de xuño

Bo día nen@s!!

Tedes unha semana máis o Symbaloo actualizado con novas actividades, xogos e exercicios para seguir mantendo a cabeza activa laugh. Lembrade entrar nos enlaces ás carpetas de Google Drive xa que cada semana engado contido novo nelas.

Xa sabedes que para calqueira pregunta, dúbida ou problema que vos poida xurdir podedes contactarme a través da dirección de correo adrianpumar@edu.xunta.gal

Deixo a continuación o enlace ao voso Symbaloo

SYMBALOO 3º e 4º

Boa semana para tod@s! e moitísimo ánimo, que xa queda moi pouco curso.

Proposta de actividades semana do 1 ao 5 de xuño

Bo día familias!

Unha semana máis xa tedes actualizadas as carpetas de Google Drive con material novo e tamén dispoñedes de novas actividades enlazadas a través dos Symbaloo.

Lembrade que podedes poñervos en contacto conmigo a través da dirección de correo electrónico (adrianpumar@edu.xunta.gal) para resolver calquera dúbida que poidades ter tanto co traballo do Refórza-T como con calquera actividade das demáis materias.

Deixo a continuación os enlaces de acceso aos Symbaloo:

5º CURSO

6º CURSO

Actividades do 25 ao 31 maio

Bos días rapazas e rapaces!

Entranos nunha nova semana e nunha nova fase de esta desescalada que estamos a vivir. Confío en que sigades sendo tan responsables coas medidas de hixiene e seguridade como todas estas semanas anteriores.

Xa tedes actualizados os Symbaloo correspondentes aos diferentes cursos con novas actividades. Revisade ben as carpetas de Google Drive e asegurádevos de que podedes acceder ao novo contido. Xa sabedes que ante calquera problema podedes contactarme a través da dirección de correo (adrianpumar@edu.xunta.gal).

Deixovos os enlaces ás diferentes áreas de traballo:

3º e 4º PRIMARIA

5º PRIMARIA

6º PRIMARIA

Moito ánimo a tod@s!

Semana 18 ao 22 de Maio!

Bos días!

Xa tedes os Symbaloo actualizados con novos xogos e actividades. Non dubidedes en poñervos en contacto conmigo se tedes calqueira dúbida ou cuestión. Deixo a continuación os enlaces aos diferentes Symbaloo.

5º CURSO

6º CURSO

Moito ánimo!!

Semana 4-8 de maio!

Bo día!

Xa tedes actualizados os distintos Symbaloo do programa Reforza-T. Tedes a vosa disposición novos enlaces para distintas actividades e tamén debedes revisar os enlaces ás carpetas de Google Drive xa que dexei aí algunha nova tarefa.

Lembrade que tedes a vosa disposición a miña dirección de correo (adrianpumar@edu.xunta.gal) para calquera consulta que precisedes.

Deixo a continuación os distintos enlaces aos Symbaloo:

3º e 4º CURSO: Symbaloo 3º e 4º curso

5º CURSO: Symbaloo 5º curso

6º CURSO: Symbaloo 6º curso

Espero que estedes sendo respetuos@s e gocedes das saídas a rúa sendo responsables!

Moito Ánimo.

SEMANA 2!

Bos días!

Seguro que agora que xa podedes saír a rúa a xogar un pouco xa o levades un pouco mellor! Espero que sigades sendo resposables e cumprindo as diferentes medidas de seguridade para poder seguir mantendo este virus a raia ;)

Comezamos unha nova semana e xa tedes contido actualizado nos vosos Symbaloo do programa REFORZA-T. Ademais de novos xogos tedes tamén nas vosas carpetas de Google Drive nova tarefa (se tedes algún tipo de problema co acceso facédemo saber e arranxámolo). Estas tarefas podedes facelas en word, a man ou como queirades e facermas chegar ao meu correo adrianpumar@edu.xunta.gal no fomato que queirades: word, pdf, unha foto do papel feito a mán... o que se vos ocurra!

Deixo a continuación os enlaces dos Symbaloo de cada curso:

3º e 4º: https://www.symbaloo.com/home/mix/13eP77K3PC

5º: https://www.symbaloo.com/home/mix/13eP77K34c

6º: https://www.symbaloo.com/home/mix/13eP77K34I

Moito ánimo a tod@s! calqueira dúbida ou problema que teñades non dubidedes en contactarme!

Hola a tod@s!

A continuación deixo o enlace ao Symbaloo para o alumnado de 3º e 4º curso. Dende aí poderán acceder a diferentes tarefas, actividades e xogos que irei engadindo e a través das cales poderán seguir reforzando o que se viña facendo na aula do programa.

Para calquera dúbida ou cuestión podedes contactarme no meu correo (adrianpumar@edu.xunta.gal).

REFÓRZA-T (Proa) 6º e 5º CURSO

Hola a tod@s!

A pesar de esta dificil situación que nos toca vivir estas semanas quero manter o traballo de apoio e reforzo que se viña levando a cabo dende o programa Refórza-T (PROA).

Para elo preparei a través da ferramenta Symbaloo un espazo onde irei incorporando diferentes tarefas, actividades e xogos cos que seguir mantendo activos os coñecementos. Symbaloo é un marca páxinas dixital que nos permite almacenar diferentes recursos nunha mesma páxina deste xeito teredes a vosa disposición todo o material que irei compartindo con vós as próximas semanas.

A continuación deixo os enlaces correspondentes para o alumnado de 6º e 5º curso, que xa poden realizar algunhas actividades.

6º Curso:

5º Curso