AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2024-2025

No DOG do 20 de Maio de 2024 publícase a Orde do 7 de maio de 2024  que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e a convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2024/2025, destinada ao alumnado matriculado en centros sostidos con fondos públicos.

FONDO SOLIDARIO: cursos 3º e 4º de Ed. Primaria.

AXUDA ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO: 1º e 2º de Ed. Primaria ou alumnado con necesidades educativas especiais, con rendas igual ou inferior a 10.000€. Tamén para alumnado de educación especial (EE) e alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65% sen límite de renda.

MATERIAL ESCOLAR: alumnado de Ed. Primaria, rendas igual ou inferiores a 10.000€.

O alumnado de 5º e 6º de EP,  que participan no programa de Educación Dixital (E-DIXGAL) no curso 2024/2025 queda excluído da participación no fondo solidario de libro de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Si poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

prazo para presentación da solicitude é ata o 21 de xuño de 2024. A solicitude pódese presentar presencialmente no centro ou accedendo á aplicación Fondolibros, onde cubrirán os datos, gardaranos e obterán un nº de solicitude. Despois poderán imprimir a solicitude e o anexo II e presentalo no centro ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Máis información na Secretaría do centro e nos seguintes enlaces:

- Orde 7 de maio de 2024

- Anexo I e II

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/2025

O día 1 de marzo de 2024 abre o prazo de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2024/2025. Para máis información poden consultar a Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022 do 3 de febreiro que regula o procedemento de admisión do alumnado.

ERASMUS+

A semana pasada, no marco de acreditación KA121-SCH que coordina o CFR de Ferrol, o profe Fer participou nun fluxo de mobilidade a Mersin-Turquía xunto con outros/as mestres/as da zona de Ferrolterra. Alí tiveron a oportunidade de aprender a desenvolver actividades relacionadas coa programación por bloques, o deseño e a impresión 3D, o pensamento computacional e a robótica educativa de aplicación en Polos Creativos. Ademais, visitaron o Bahcesehir Koleji, no que lles presentaron o programa STEM+A, baseado na resolución de retos.

CONCURSO-EXPOSICIÓN DE CABAZAS

MOITAS GRAZAS A TODAS AS FAMILIAS POLA VOSA COLABORACIÓN