DÍA DO PEÓN - 11 DE NOVEMBRO

O luns, 11 de Novembro de 2019, a partires das 13:00h.  celebraremos no cole o DÍA DO PEÓN. Todas as familias do centro estades convidadas a participar bailando os peóns cos vosos fillos e fillas. Esta actividade está convocada por Brinquedia, a rede galega do xogo tradicional.

MAGOSTO 2019

Quen di que coa comida non se xoga? Risa O pasado venres celebramos o magosto, e, a parte de comer mooooitas castañas, tamén xogamos con elas...

SAMAÍN 2019

GRAZAS A TODOS/AS POLA VOSA IMPLICACIÓN E PARTICIPACIÓN

HOMENAXE A XABIER P. DOCAMPO

4 DE NOVEMBRO - DÍA NON LECTIVO

Lembramos que as clases se reanudarán o martes 5 de novembro, xa que o xoves 31 é o Día do Ensino e o luns 4 é o primeiro dos días de libre disposición escollidos polo centro.

CONTACONTOS

O pasado mes de outubro fixemos dúas visitas máis á biblioteca municipal para ver e escoitar os magníficos contos que nos contaron Sole Felloza, co seu espectáculo "Bolboretas", e Pablísimo

Pasámolo xenial!!

REAPERTURA DUN NOVO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS DO COMEDOR NO CURSO 2019/2020

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino que desexen, ao longo do curso 2019/2020, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión que, habilitadas para este fin, se atopan na Secretaría.

O prazo permanecerá aberto ata o día 20 de decembro de 2019.

Durante o curso escolar 2019/2020 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

ANTÓN FRAGUAS E A FESTA DOS MONICREQUES

O pasado martes 17 de setembro, na biblioteca municipal de A Capela visitounos Larraitz Urruzola, que co seu espectáculo de monicreques percorreu parte da historia da nosa terra.

APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS DO COMEDOR NO CURSO 2019/2020

Anuncio de apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do centro CEIP Plurilingüe Mosteiro de Caaveiro, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2019/2020

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 20 de setembro de 2019, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 20 de decembro de 2019.

INICIO DO CURSO ESCOLAR 2019/2020

O próximo mércores 11 de setembro comezarán as clases no CEIP Plurilingüe Mosteiro de Caaveiro.

Lembramos que o horario escolar é o seguinte:

- 9.30h a 14.30h xornada lectiva.

- 14.30h a 15.30h comedor escolar.

- 15.30h saída do transporte .

* Os martes o comedor escolar prolongarase ata as 16.15h, con servizo de transporte a continuación.

Lembrade que o alumnado de 4º de Infantil (3 anos), conforme á lei, iniciará o período de adaptación seguindo as indicacións feitas pola titora na reunión coas familias.

Recomendamos que o alumnado traía unha pequena merenda saudable para tomar no recreo.

* NOTA: A empresa concesionaria de transporte comunica que as rutas e horarios dos autobuses non sufriron ningún tipo de modificación.