LISTADO DE ACTIVIDADES ESTRAESCOLARES PROPOSTAS POLA ANPA DO CENTRO

A ANPA do CEIP MOSTEIRO DE CAAVEIRO propón unha serie de interesantes actividades ludico-educativas e deportivas para o período de luns a venres entre as 15.30 e as 17.30 . Ademais, o centro manterá aberta a biblioteca todos os días de luns a venres, en horario de 15.30 a 17.30, excepto os martes, porque este espazo está dentro dos espazos lúdicos do servizo de comedor.

As actividades marcadas con * están adaptadas para nenos e nenas de Educación Infantil.

PARA SABER MÁIS DAS ACTIVIDADES E O SEU DESENVOLVEMENTO,  CLICAR AQUÍ

LUNS

MARTES MÉRCORES XOVES VENRES
15.30/16.30 ROBÓTICA DEBUXO/PINTURA* XADREZ/XOGOS DE MESA

OBRADOIRO CREATIVO

DE COCIÑA /RECICLAXE*

JUDO
16.30/17.30 INICIACIÓN A CIRCO*  MULTIDEPORTE(raqueta)  XOGANDO EN INGLÉS*  MULTIDEPORTE (deportes colectivos/balón)*

BAILE MODERNO*

12 DE SETEMBRO, INICIO DO CURSO ESCOLAR

O próximo luns 12 de setembro comezarán as clases no CEIP Mosteiro de Caaveiro.

Lembramos que o novo horario escolar, con xornada continuada, será o seguinte:

- 9.30h a 14.30h xornada lectiva

- 14.30 a 15.30 comedor escolar

- 15.30 saída do transporte

* Os martes o comedor escolar prolongarase ata as 16.15h, con servizo de transporte a continuación.

Recomendamos que o alumnado traía unha pequena merenda saudable para tomar no recreo.

APERTURA DO PLAZO DE ADMISIÓN PARA COLABORADORES DE COMEDOR CURSO 2016/2017

Anuncio de apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do centro CEIP Mosteiro de Caaveiro, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2016/2017

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino que desexen, ao longo de curso 16/17, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 20 de setembro de 2016, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 20 de decembro de 2016.

Durante o curso escolar 2016/2017 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas

ÁFRICA ACHÉGASE ATA A CAPELA

O sábado, 18 de Xuño de 2016, tivemos a sorte de contar por primeira vez, e durante todo o día, na nosa escola, cun grupo de persoas africanas. Achegáronse uns corenta representantes da comunidade de Cabo Verde, residentes en Burela.

Foi unha actividade programada polo Proxecto Brinquedos, actividade presente na escola desde hai dez anos, que tén por obxectivo educar en valores por medio dos xogos tradicionais.

Durante o curso, o noso alumnado traballou investigando sobre a xeografía, historia, tradicións, gastronomía e o patrimonio lúdico dese país africano.

Durante esa xornada houbo unha convivencia entre profesorado, nenas, nenos e familias da Capela, así como persoas de Cabo Verde residentes en Burela.

Pola mañá realizouse un intercambio de xogos dos dous países e unha mostra de cancións e bailes das dúas comunidades. Á hora de xantar convidamos no noso comedor escolar ás persoas asistentes de Cabo Verde. Posteriormente realizouse unha visita guiada á colección de xogos e xoguetes “Brinco”, que temos na nosa escola. Finalizamos o día con outra visita dirixida, no Museo etnográfico da Capela.

Agradecemos a desinteresada participación desas mulleres, homes, nenas e nenos de Cabo Verde, así como a presenza do noso profesorado, dos nosos nenos e nenas e das familias que estiveron presentes ao longo da xornada.

NOVO TELÉFONO DO CENTRO

NOVO TELÉFONO DO CENTRO: CONSERXERÍA E SECRETARÍA - 881938153

LISTADO DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2016/2017

A continuación detállase o listado de material escolar para o próximo curso 2016/2017. En breve se irán incorporando o niveis que faltan.

MATERIAL PARA PRIMEIRO CURSO

MATERIAL PARA QUINTO CURSO

MATERIAL PARA SEXTO CURSO

LISTADO DE LIBROS (OLLO EN INFANTIL, MATEMOLA NON. A mestra de infantil xa comunicou esta nova ás familias telefonicamente.

RESULTADO DA VOTACIÓN SOBRE A XORNADA CONTINUA

O resultado das votacións celebradas no día hoxe, martes 14 de xuño de 2016,  para a nova xornada continua foi o seguinte:

- Votos a favor _ 50

- Votos en contra _ 13

MARTES 14 de xuño, VOTACIÓNS PARA A XORNADA LECTIVA

O próximo martes 14 de xuño, en horario de 9.00h a 17.00h, celebraranse as votacións para a elección da nova xornada lectiva. O lugar das votacións será o Telecentro/Biblioteca.

APES AGASÁLLANOS CON CATRO BICIS SOLIDARIAS

APES (Asociación para a prevención da exclusión social) vén de agasallar á nosa escola con catro bicicletas solidarias, que serán utilizadas nos recreos polos nenos e nenas de Educación Infantil.

Puxeron en marcha un proxecto ( "Cadeas solidarias"), no que un grupo de reclusos  do centro penitenciario de Pereiro de Aguiar recuperou un lote de 20 bicicletas que

Desde o CEIP Mosteiro de Caaveiro agradecemos esta oferta, baseada nun traballo real,  en cadea, con protagonismo da escola, da prisión, da administración pública, da entidade social e da comunidade.se atopaban en mal estado. Contaron coa colaboración de voluntariado de centros escolares de Ourense.

REUNIÓN INFORMÁTICA SOBRE A NOVA XORNADA LECTIVA

Comunícase que o próximo mércores 8 de xuño, ás 15.30h. a dirección deste centro celebrará unha reunión informativa con todas as familias do centro para aclarar posibles dúbidas sobre a nova xornada.