LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2020/21

TODAS AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020/2021, PRESENTADAS NESTE CENTRO, FORON ADMITIDAS.

LISTADO DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2020/2021

RELACIÓN DE LIBROS PARA O CURSO 2020/2021 (Click AQUÍ)

RELACIÓN DE MATERIAIS ESCOLARES PARA O CURSO 2019/2020

1º de E.P.  2º de E.P.  3º de E.P  4º de E.P.  5º de E.P.  6º de E.P.

Robótica no centro e na casa

Deixámosvos neste vídeo un resumo do proxecto de Robótica que levamos a cabo os/as mestres/as e alumnado no cole durante este curso.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2020/2021

No DOGA do 19 de Maio de 2020 publícase a Orde do 12 de maio de 2020 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e a convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2020/2021, destinada ao alumnado matriculado en centros sostidos con fondos públicos.

FONDO SOLIDARIO: cursos 3º e 4º de Ed. Primaria. Cámbianse os libros de 3º de EP e mantéñense os libros de 4º de EP do curso 2019/2020.

AXUDA ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO: 1º e 2º de Ed. Primaria ou alumnos/as con necesidades específicas de apoio educativo (NEAE), con rendas igual ou inferior a 10.000€. Tamén para alumnado de educación especial (EE) e alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65% sen límite de renda.

MATERIAL ESCOLAR: alumnado de Ed. Primaria, rendas igual ou inferiores a 6.000€.

O alumnado de 5º e 6º de EP,  que participan no proxecto de educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2020/2021 queda excluído da participación no fondo solidario de libro de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Si poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

prazo para presentación da solicitude é ata o 19 de xuño de 2020. A solicitude pódese presentar presencialmente no centro ou accedendo á aplicación Fondolibros, onde cubrirán os datos, gardaranos e obterán un nº de solicitude. Despois poderán imprimir a solicitude e o anexo II e presentalo no centro ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Máis información na Secretaría do centro e nos seguintes enlaces:

- Orde do 12 de maio de 2020

- Anexo I

- Anexo II

XUNT@S CONSEGUIRÉMOLO!

Xa queda menos... moito ánimo!

Xunt@s conseguirémolo!

XOGOS PARA ESTES DÍAS E PARA TODOS OS DÍAS

Xogar, enredar, é un xeito de que haxa relación entre os diferentes membros da familia. Fai click enriba da imaxe e poderedes atopar unha gran variedade de xogos tradicionais, unha sección de papiroflexia, xoguetes para construír...

LEMBRADE: Xogar non é perder o tempo, é unha necesidade e unha aprendizaxe imprescindible para a vida.

NOTA DE PATRIMONIO LÚDICO GALEGO