DÍA DO PEÓN

O venres , 10 de Novembro de 2017, a partires das 13.00h.  celebraremos no cole o Día do peón. Todas as familias do centro estades invitadas a participar bailando os peóns cos vosos fillos e fillas. Esta actividade está convocada (a nivel galego e tamén doutras partes de España) por Brinquedia, a rede galega do xogo tradicional.

EXPOSICIÓN DE CABAZAS POLO SAMAÍN

Sen lugar a dúbidas as nosas familias derrochan imaxinación. Cada ano son máis bonitas e creativas as cabazas dos nosos rapaces e rapazas.

Moitas grazas ás familias e a todos os nosos nenos e nenas polo voso esforzo e a vosa marabillosa colaboración. Superástesvos!!!

CELEBRANDO O MAGOSTO

Hoxe todo o alumnado do centro, xunto cos mestres e mestras, saímos ao Souto de Gunxel a celebrar o Magosto. Os máis pequenos foron no autobús pero os cursos de primaria demos unha bonita camiñata aproveitando o bo tempo. Alí fixemos xogos tradicionais, tomamos o xantar e, de postre, non podían faltar as castañas asadas. Un día para lembrar!

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES - PABLISIMO

Alter dedo

O martes 24 de outubro, co gallo do Día das bibliotecas escolares, o alumnado do noso centro

acudirá á representación "PABLISIMO" no salón de actos do Concello da Capela.

13 DE OUTUBRO - DÍA NON LECTIVO

Lembramos, tal e como se comunicou nas reunións de principio de curso, que

o próximo 13 de outubro será día non lectivo escollido polo centro; polo tanto no haberá clase.

AVISO DO COMEZO DAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLAES ORGANIZADAS POLA ANPA

O próximo 2 de outubro dan comenzo as actividades extraescolares organizadas pola ANPA deste centro. Formáronse grupos para Robótica, Deportes de Balón e Baile Moderno.

O horario das actividades e o listado do alumnado é o seguinte:

HORARIO /

HORA LUNS MARTES MÉRCORES XOVES VENRES

ENXEÑOS MECÁNICOS

ROBÓTICA

(recomendada máis 7 anos)

DEBUXO E PINTURA

PATINAXE, WAVEBOARD, SKATE

(poderase escoller unha)

MANUALIDADES E RECICLAXE BAILE MODERNO

PSICOMOTRICIDADE

E PREDEPORTE

RAQUETA

XOGANDO EN INGLÉS

BALÓN

JUDO

A data de inicio das activdades é o 2 de outubro e o remate o 20 de xuño.

CUOTAS:

- 12€ SOCIOS DA ANPA, os meses do curso.

- 13€ NON SOCIOS DA ANPA, os meses do curso.

INSCRIPCIÓNS:

- O número mínimo para poder facer grupo son 10 alumnos.

- Se un grupo, durante o curso, queda por debaixo dos 10 alumnos poderíase suspender a actividade ou axustar a tarifa.

- Recóllense inscripcións ata o 15 de setembro, establecéndose orden de presentación para obter prioridade nas actividades.

APERTURA PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIIVA DO CENTRO COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NO COMEDOR CURSO 2017/2018

Anuncio de apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do centro CEIP Mosteiro de Caaveiro, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2017/2018

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino que desexen, ao longo do curso 17/18, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 20 de setembro de 2017, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 20 de decembro de 2017.

Durante o curso escolar 2017/2018 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas

INICIO CURSO ESCOLAR 2017/2018

O próximo luns 11 de setembro comezarán as clases no CEIP Mosteiro de Caaveiro.

Lembramos que o horario escolar será o seguinte:

- 9.30h a 14.30h xornada lectiva

- 14.30 a 15.30 comedor escolar

- 15.30 saída do transporte

* Os martes o comedor escolar prolongarase ata as 16.15h, con servizo de transporte a continuación.

Lembrade que o alumnado de 4º de Infantil (3 anos), conforme á lei, iniciará o período de adaptación seguindo as indicacións feitas pola titora na reunión coas familias.

Recomendamos que o alumnado traía unha pequena merenda saudable para tomar no recreo.

* NOTA: A empresa concesionaria de transporte comunica que as rutas e horarios dos autobuses non sufriron ningún tipo de modificación.