ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/2025

O día 1 de marzo de 2024 abre o prazo de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2024/2025. Para máis información poden consultar a Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022 do 3 de febreiro que regula o procedemento de admisión do alumnado.

ERASMUS+

A semana pasada, no marco de acreditación KA121-SCH que coordina o CFR de Ferrol, o profe Fer participou nun fluxo de mobilidade a Mersin-Turquía xunto con outros/as mestres/as da zona de Ferrolterra. Alí tiveron a oportunidade de aprender a desenvolver actividades relacionadas coa programación por bloques, o deseño e a impresión 3D, o pensamento computacional e a robótica educativa de aplicación en Polos Creativos. Ademais, visitaron o Bahcesehir Koleji, no que lles presentaron o programa STEM+A, baseado na resolución de retos.

CONCURSO-EXPOSICIÓN DE CABAZAS

MOITAS GRAZAS A TODAS AS FAMILIAS POLA VOSA COLABORACIÓN