CANDIDATURAS DE PAIS/NAIS AO CONSELLO ESCOLAR

As candidaturas de pais/nais para o Consello Escolar son as seguintes:

•   Mónica Anca Lagoa
  •   Estefanía Sanmartín Torrente

As votacións terán lugar o xoves 24 de novembro de 15:30 a 17:30 h.

11 NOVEMBRO - CELEBRAMOS O DÍA DO PEÓN

O venres, 11 de Novembro de 2016, celebraremos na escola unha nova edición do Día do peón.

Será a partires das 13 horas, no pavillón.

Convidamos a todas as familias a que esteades presentes na actividade e a que participedes bailando os peóns cos vosos fillos e fillas.

APERTURA DO PLAZO PARA A PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS DE PAIS, NAIS OU TITORES/AS

Ponse en coñecemento de todas as familias que, a partires do luns 7 de novembro e ata o mércores 16,  queda aberto o prazo para a presentación das candidaturas dos representantes de pais para o Consello Escolar. Os que estean interesados poden pasar pola Secretaría do centro para cubrir a documentación.

Tamén se comunica que está exposto o censo de familias no taboleiro de anuncios do centro.

Animádevos a participar.

EXPOSICIÓN DE CABAZAS POLO SAMAÍN

GRAZAS A TODAS AS FAMILIAS POLA INESTIMABLE COLABORACIÓN. UN TRABALLO ADMIRABLE!

REANUDACIÓN DAS CLASES

Lembramos ás familias que o próximo luns 31 de outubro, Día do Ensino, non é lectivo. Tampouco o será o próximo mércores 2 de novembro, día non lectivo elexido polo centro.

As clases reanudaranse o próximo xoves 3 de novembro, no horario habitual.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

O próximo luns 24 de outubro iníciase o proceso para a renovación parcial dos representantes no Consello Escolar do noso centro. Nesta convocatoria teremos que renovar dous representantes do profesorado e un dos pais, titores ou representantes legais do alumnado.

O vindeiro xoves 27 de outubro, ás 12.00h. celebrarase no noso centro o sorteo público para a designación dos membros da Xunta Electoral para as Eleccións ao Consello Escolar que se celebrarán proximamente.

Dende o equipo directivo animámos a presentar as candidaturas e a participar na votación.

APERTURA DA BIBLIOTECA ESCOLAR NA TARDE

O próximo 3 de outubro ábrese a Bibliteca Escolar no horario da tarde

A biblioteca estará aberta de 15:30h a 17:30h toda a semana, agás os martes.

As normas de biblioteca publicaranase, proximamente nesta web, aínda que xa están a disposición das familias.

s.