AVISO ÚLTIMA HORA - NON HAI TRANSPORTE ESCOLAR 7/02/2018

Acaba de avisarnos a empresa Autocares Capela que non haberá transporte escolar por mor da nevarada.

FESTIVAL DE NADAL 2017

O vindeiro xoves 21 de decembro celebraremos, como é costume, o Festival de Nadal no salón de actos da Cooperativa dos Calzados. O festival dará comezo ás10.15h.

Transportes:

T.1. - Saída ás 9.15 h.

Pasará por: Alto da Serra, Soaserra, Lavandeira, Regüela, Formariz, Vilar de Mouros, A Grúa, Racamonde, A Buíña, Curbeira, Paizás, Igrexa de Caaveiro, A Porta e Os Calzados.

T.2. - Saída ás 9.30 h do colexio

Pasando por: Penagrande, Seixo, Filgueiras, Teixeira, Sande e os Calzados.

T.3. - Saída ás 9.30 h

Sairá das Neves pasando por: A Ribeira, O Poboado, A Estoxa, Mende, Gunxel, Vilasuso e Os Calzados.

Os nenos e nenas da zona das Neves utilizarán o transporte 2

* Á volta (sobre as 13.00h) os percorridos serán os mesmos pero á inversa.

Importante: O alumnado que volte á casa coa familia debe avisar ao seu titor.

DÍA DO ENSINO - 7 DE DECEMBRO

Lembramos a todas as famiias do centro que, o próximo xoves 7 de decembro é o día escollido pola Consellería como " Día do Ensino" polo tanto non será lectivo e non haberá clase.

25 N - DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Este venres 24 de novembro adiantamos o Día Internacional contra a violencia de xénero. Foron moitas as actividades que fixemos ao longo da semana nas aulas: cantamos cancións contra a violencia, contamos contos sobre princesas que non querían casar e outras que non querían ser princesas aburridas. Tamén fixemos un concurso de slogans contra a violencia de xénero... Todo isto cunha conmemoración final na Aula de Música na que participou todo o alumnado e o profesorado do centro. Os mestres e mestras do centro sumámonos, tamén, á campaña "en negro contra as violencias". Un día para concienciarnos e todos os do ano para actuar.O slogan gañador foi:

"NON MALTRATES, DEIXA VIVIR".