LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMADO - ADMISIÓN CURSO 2017/2018

10 TEIXIDO COUSO, ANTÓN

SUSPENSIÓN TRANSPORTE ESCOLAR POLO TEMPORAL DE NEVE

Estimadas familias:

A dirección do centro comunícalles  que mañá mércores 22 marzo,  debido a un probable temporal de neve, non se suspenden as clases pero sí o transporte escolar, a partir das 12.00h. Polo tanto, o alumnado que asista ao centro deberá ser recollido, na tarde, polas respectivas familias. O xoves tampouco haberá transporte, no percorrido da mañá.

Adxuntamos a comunicación da xefatura territorial co aviso para mércores 22 e xoves 23.

A SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense e do Interior de Pontevedra; e entre as 8:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, na zona de predición meteorolóxica do Sur de Ourense.

Estean atentos a outros posibles avisos na web.

HOMENAXE A AGUSTÍN FERNÁNDEZ PAZ

O pasado venres 17 de marzo o alumnado de 5º e 6º do noso centro asistiu á homenaxe ao escritor Agustín Fernández Paz no Auditorio de Ferrol. O noso centro traballou a súa figura durante varias semanas e preparou para esta conmemoración un mannequin challenge e un book-trailer sobre a súa figura.

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2017/2018

PRESENTACIÓN SOLICITUDE DE ADMISIÓN  DO 1 AO 20 DE MARZO
PRESENTACIÓN DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA 10 días hábiles contados a partires de 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión
PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS  ANTES DO 25 DE ABRIL