APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS DO COMEDOR NO CURSO 2018/2019

Anuncio de apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do centro CEIP Mosteiro de Caaveiro, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2018/2019

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino que desexen, ao longo do curso 2018/2019, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión que, habilitadas para este fin, se atopan na Secretaría.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 20 de setembro de 2018,podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2018.

Durante o curso escolar 2018/2019 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

INICIO DO CURSO ESCOLAR 2018/2019

O próximo mércores 12 de setembro comezarán as clases no CEIP Mosteiro de Caaveiro.

Lembramos que o horario escolar é o seguinte:

- 9.30h a 14.30h xornada lectiva

- 14.30h a 15.30h comedor escolar

- 15.30h saída do transporte

* Os martes o comedor escolar prolongarase ata as 16.15h, con servizo de transporte a continuación.

Lembrade que o alumnado de 4º de Infantil (3 anos), conforme á lei, iniciará o período de adaptación seguindo as indicacións feitas pola titora na reunión coas familias.

Recomendamos que o alumnado traía unha pequena merenda saudable para tomar no recreo.

* NOTA: A empresa concesionaria de transporte comunica que as rutas e horarios dos autobuses non sufriron ningún tipo de modificación.

LISTADO DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2018/2019

RELACIÓN DE LIBROS PARA O CURSO 2018/2019 (CLICK AQUÍ)

RELACIÓN DE MATERIAIS ESCOLARES PARA O CURSO 2018/2019 (CLICK AQUÍ)

FIN DE CURSO 2017/2018

O PRÓXIMO XOVES, 21 DE XUÑO SERÁ O ÚLTIMO DÍA LECTIVO.

O HORARIO SERÁ O HABITUAL.

LEMBRAMOS  QUE POLA TARDE SE CELEBRARÁ A FESTA DA ANPA DE 15.30 H A 20.00H.

AXIÑA SE PUBLICARÁN OS MATERIAIS PARA O PROXIMO CURSO.

BO VERÁN A TODOS.

INFORMACIÓNS VARIAS DA ANPA - MAIO 2018

A ANPA DO CENTRO COMUNICA QUE AS ACTIVIDADES ESTRAESCOLARES REMATARÁN

O VINDEIRO MÉRCORES 20 DE XUÑO.

Ata ese día as actividades discorrerán con total normalidade

(esta e outras informacións da ANPA, dentro do bloque ANPA - NOVAS desta web, consultar)

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2018/2019

No DOGA do 21 de Maio de 2018 aparece publicada a Orde do 9 de maio de 2018 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e a convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2018-19, destinada ao alumnado matriculado en centros sostidos con fondos públicos.

FONDO SOLIDARIO: cursos 3º, 4º de Ed. Primaria. Mantense os libros do curso 2017-18.

AXUDA ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO: 1º e 2º de Ed. Primaria ou alumnos con necesidades específicas de apoio educativo (NEAE), con rendas igual ou inferior a 9.000€. Tamén para alumnado de educación especial (EE) e alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65% sen límite de renda.

MATERIAL ESCOLAR: alumnado de Ed. Primaria, rendas igual ou inferiores a 5.400€.

O alumnado de 5º, 6º de EP,  que participan no proxecto de educación dixital (E-DIXGAL) no curso 18-19 queda excluído da participación no fondo solidario de libro de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Si poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

prazo para presentación da solicitude ata o 8 de xuño de 2018. A solicitude pódese presentar presencialmente no centro ou accedendo á aplicación Fondolibros, onde cubrirán os datos, gardaranos e obtendo un nº de solicitude e despois poderán imprimir a solicitude e o anexo II e presentalo no centro ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Máis información na Secretaría do centro e nos seguintes enlaces:

Orde do 9 de maio de 2018

Anexos I e II da orde:

O SÁBADO 12 DE MAIO... IMOS AO ENCONTRO CON BRINQUEDIA

O SÁBADO 12 DE MAIO ACODIREMOS AO

ENCONTRO DE XOGOS TRADICIONAIS

ORGANIZADO POR BRINQUEDIA QUE SE CELEBRA, ESTE ANO,

NO CONCELLO DE SAN SADURNIÑO.

ACTIVIDADE CANCELADA

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/2019

4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

TODAS AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 18/19, PRESENTADAS NESTE CENTRO, FORON ADMITIDAS.