A nosa benvida ao ceip Martagona!

REPARTO DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Como ben sabedes, a Consellería vén de publicar a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Educación Especial en centros docentes públicos dependentes desta Consellería, e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedementos ED330E). DOG nº 230, do venres 13 de novembro de 2020.

ALUMNADO DESTINATARIO:

• Alumnado matriculado en Educación Primaria, no noso caso.
  1. O alumnado que recibiu axuda de material escolar no presente curso, NON TERÁ QUE PRESENTAR SOLICITUDE.
  2. O alumnado que non foi beneficiario de dita axuda, deberá cumprir con algunha das seguintes condicións para poder solicitala:
  • Que pertenza a unha familia cunha renda percápita igual ou inferior a 6000 euros.
  • Que estea matriculado en Educación Especial.
  • Que estea suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Que teña recoñecido un grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

PRAZO DE PRESENTACIÓN:

Será de 10 días hábiles, contados a partir do seguinte á publicación no Diario Oficial de Galicia (do 14 ao 26 de novembro de 2020, ambos incluídos).

FORMA DE PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE

Presentarase UNICAMENTE DE XEITO PRESENCIAL NO CENTRO.

SAMAÍN 2020

Este ano non foi posible celebrar o Samaín como de costume, por mor das restriccións debido á pandemia que estamos a padecer. Aínda así, realizáronse algunhas actividades a nivel de aula. No seguinte vídeo podedes ver como o celebraron as nenas e nenos de Educación Infantil.

PRIMEIRO ACCESO Á AULA VIRTUAL. CAMBIO DE CONTRASINAL

Tal e como recolle o noso protocolo de adaptación á situación COVID-19, creáronse para 3º, 4º, 5º e 6º de primaria aulas virtuais que serán utilizadas no caso de ter que voltar ao ensino non presencial ou semi presencial.

Cada un dos alumnos destes grupos ten creado un usuario na mesma, que será facilitado ás familias e nenos nos próximos días. Con respecto aos contrasinais de cada unha das contas, o sistema crea, por defecto, a seguinte para todos os usuarios, que é changeme (cámbiame en Inglés).

Quere isto dicir que a primeira vez que accedamos co noso usuario deberemos, obrigatoriamente, cambiar o contrasinal mediante un sinxelo formulario.

Unha vez realizado este paso o contrasinal a utilizar será o definido polo usuario. Recoméndase apuntalo. Se algunha vez se esquecera, deberíase contactar co Centro para que o administrador da Aula Virtual procedera a restauralo.

Achégase, a continuación, un pequeno video titorial no que se explica este primeiro acceso e cambio de contrasinal.

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE