A nosa benvida ao ceip Martagona!

DÍA DO LIBRO 2021

Podedes ver, a continuación, unha montaxe con imaxes da celebración do Día do Libro no noso Centro:

DIAGNOSE E SEGUIMENTO DA CONVIVENCIA ESCOLAR

Como en anos anteriores, a Consellería abriu o prazo para que os diferentes sectores da Comunidade Educativa participen na enquisa de "Diagnose e Seguimento da Convivencia Escolar".

Podedes participar dende o día 12 ao 29 deste mes.

As familias terán que acceder á seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.gal/convfamil

A continuación, deberán introducir a clave facilitada polo centro.

A participación será voluntaria e totalmente anónima.

Se precisades máis información, podedes acceder á seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.gal/portal/enquisa_convivencia_2021

Animámosvos a participar, pois a vosa opinión é importante para a mellora da calidade educativa.

UNHA LETRA SIGNIFICATIVA

Celebramos este importante día, 8 de marzo, elaborando varios carteis para conmemorar e destacar o gran valor da muller na sociedade.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021-2022

Ábrese o prazo de admisión de alumnado para o vindeiro curso académico

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

• Telemática: do 1 ao 20 de marzo (ambos os dous incluídos).
  • No Centro: do 1 ao 22 de marzo (ambos os dous incluídos).

ASPECTOS A TER EN CONTA PARA INICIAR O PROCESO:

• Presentación da solicitude de admisión segundo o Anexo II da Orde do 25 de xaneiro de 2017 (código ED550B), que será facilitada polo Centro ou que poden descargar directamente da

aplicación: https://www.edu.xunta.es/admisiónalumnado.

• Cada solicitante presentará unha única solicitude no centro onde solicite praza e ordenará, por orde de preferencia, os centros nos que solicita praza.
  • Os datos da solicitude deben ser os que constan nos documentos oficiais (escribir o nome tal e como aparece escrito no DNI, por exemplo).
  • O alumnado que xa está admitido no Centro, non terá que presentar a solicitude, xa que ten garantía a súa permanencia no mesmo.
  • O alumnado que queira trasladarse de centro, deberá presentar a solicitde de admisión no novo centro escolar e comunicalo no centro onde está cursando os estudos. Ademais, deberá solicitar na

Secretaría un certificado de matrícula que entregará no Centro ao que queira trasladarse.

LEXISLACIÓN APLICABLE
  • Orde do 18 de decembro de 2020.
  • Orde de 25 de xaneiro de 2017.
  • Orde de 12 de marzo de 2013.
  • Decreto 254/2012, de 13 de decembro.

DÍA DE ROSALÍA

Con motivo da celebración do Día de Rosalía realizamos no centro esta orixinal caricatura da protagonista.

Se premedes na imaxe, podedes acceder a unha serie de recursos educativos nos que aprender algo máis acerca da autora.

ENTROIDO 2021 CEIP MARTAGONA

Ao longo desta semana, as nenas e nenos do noso colexio cumpriron cos mandados do Meco; no día de hoxe, puideron vir ao centro co difrace que elas e eles quixesen. No seguinte vídeo, podedes ver unha pequena mostra.

ENTROIDO-MANDADOS DO MECO

CLICADE NA SEGUINTE IMAXE PARA DESCUBRIR OS MANDADOS DO MECO:

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO QUE CAMBIA DE ETAPA EN CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2020/2021

Ábrese o prazo para a reserva de praza do alumnado que cambia de etapa educativa e pretende continuar os seus estudos no centro de adscrición (IES de Melide, no noso caso).

• Deberá cumprimentar a Solicitude (Anexo I da Orde do 18 de decembro de 2020), e entregala no centro de orixe.
  • Tamén poderá efectuar a solicitude pola vía telemática (procedemento ED550A), seguindo a seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado

No caso de facelo pola vía telemática, deberá seguir a seguinte ruta:

SOLICITUDES>RESERVA DE PRAZAS>CREAR SOLICITUDE DE RESERVA

O prazo de presentación de solicitudes abranguerá dende o día 11 de xaneiro ao 8 de febreiro, ambos incluídos.

LEXISLACIÓN APLICABLE
  • Orde do 18 de decembro de 2020.
  • Orde de 25 de xaneiro de 2017.
  • Orde de 12 de marzo de 2013.
  • Decreto 254/2012, de 13 de decembro.

BO NADAL

Con este bonito mural elaborado por Marga, a profe de Relixión Católica, queremos desexarvos felices e saudables festas e un próspero ano novo.