DÍA DA PAZ

Resumo das actividades que se levaron a cabo no noso centro con motivo da conmemoración do Día escolar da Non Violencia e da Paz.

SAMAÍN 2019

Neste vídeo podedes ver algunha das creacións que o noso alumnado elaborou para conmemorar o Samaín deste ano. Grazas ao alumnado e familias pola vosa colaboración.

VISITA AO PARLAMENTO E Á XUNTA DE GALICIA

O pasado día 15 de novembro, o alumnado de 5º e 6º de Primaria acudiu ao Parlamento e á Xunta de Galicia, co obxectivo de coñecer o funcionamento das Institucións máis representativas da nosa Comunidade Autónoma.

CONCERTO NA BIBLIOTECA MUNICIPAL

O pasado mes de outubro, o alumnado de Primaria do noso centro presenciou na Biblioteca Municipal o espectáculo "Contos, Cores e Rock´n´Roll", da man de Pakolas e da ilustradora Laura Romero.

SOMOS NOTICIA EN IRESIDUO

A basura espacial tamén preocupa no CEIP Martagona de Melide.

Con este titular saímos na plataforma nacional iResiduo.

Deixámosvos o enlace.

DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA

Dende o Departamento de Normalización Lingüística ficemos moitas actividades ao longo do curso. Deixámosvos unhas fotos do traballo realizado.

Para celebrar a entrada do Outono e o Magosto, entre outras activdades, fixemos  uns murais moi chulos...

UN PLANETA VERDE

Foi moi ben aproveitado este curso de reciclaxe!

Adquirimos hábitos de conservación e protección da natureza e traballamos xuntos e en equipo para facer un mundo máis sostible.

Deixámosvos un documento power point para que poidades ver o traballo realizado. Esperamos que vos guste.

SAMAÍN

Achégase o Samaín, e o noso cole xa está ambientado con cabazas, que os nosos nenos e nenas con agarimo decoraron para colocar nunha exposición nos corredores e na biblioteca do colexio.

Quedaron moi chulas!! Animádevos a vir velas!!!