VOLTA SEGURA ÁS AULAS

O Ministerio de Sanidade vén de publicar os novos protocolos de xestión epidemolóxica en centros educativos. Poderán acceder a estes documentos nas ligazóns do final desta publicación.

Destacamos a continuación os aspectos principais a ter en conta:

• As persoas da comunidade educativa que sexan caso confirmado deberán permanecer 7 días en illamento. Pasado este tempo, e sempre que non tivera síntomas durante cando menos os 3 últimos días, poderán incorporarse ao centro, mantendo unha vixilancia activa sobre a aparición de posibles síntomas ata  completar polo menos 10 días desde o inicio do illamento.
  • A definición e contacto estreito non variou: persoa que pasa máis de 15 minutos a menos de 2m dun caso positivo ata as 48h antes da consideración de inicio da enfermidade  (inicio de síntomas ou toma de mostra para proba diagnóstica) sen uso axeitado de medidas de protección (máscara).
  • No caso do alumnado menor de 12 anos, ante a aparición dun primeiro caso nunha aula e ata un total de 4, o alumnado non realizará corentena, independemente do estado vacinal.
  • Ante agrupacións de casos (5 ou máis confirmados de infección activa) seguiranse as pautas xerais para a determinación de corentenas dos contactos estreitos. Esta corentena será de 7 días desde o inicio de síntomas do último caso confirmado (sempre que non se desenvolvan síntomas durante este período).

Anexos:

O Equipo Directivo