ORGANIZACIÓN DAS ENTRADAS E SAÍDAS PARA O CURSO 2021-2022

Publicamos a organización das entradas e saídas no noso centro que terá como obxectivo principal evitar as aglomeracións e os tempos de espera nas entradas e saídas. Lembramos respectar as zonas de uso exclusivo do alumnado. Neste documento adxunto figuran os planos.

Horario de entradas e saídas:

Educación Infantil:

Entrada:

6º nivel de Educación Infantil: 9:00 horas.

5º nivel de Educación Infantil: 9:05 horas.

4º nivel de Educación Infantil: 9:10 horas.

Saída:

6º nivel de Educación Infantil: 13:50 horas.

5º nivel de Educación Infantil: 13:45 horas.

4º nivel de Educación Infantil: 13:45 horas.

O espazo de entrada e saída de Educación Infantil segue acondicionado para evitar aglomeracións.

Este horario sufrirá variacións durante o período de adaptación que terá lugar durante o mes de setembro segundo a Orde pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021-2022.

Educación Primaria:

1º nivel:

Entrada: 9:00 horas

Saída: 13:45

O primeiro día de clase o alumnado de 1º de Educación Primaria entrarán de últimos ás 9:15 horas.

2º nivel:

Saída: 13:50 horas.

3º e 4º nivel:

Saída: 14:00 horas.

5º nivel:

Saída: 13:55 horas.

6º nivel:

Saída: 14:00 horas.

Portas de entrada e saída:

Educación Infantil: porta de entrada ao espazo reservado de Educación Infantil (antigo soportal de entrada das filas).

Educación Primaria, niveis 1º e 2º: porta de entrada zona leste (comedor).

Educación Primaria, niveis 3º e 4º: porta de entrada zona oeste (salón de actos.

Educación Primaria, niveis 5º: entrada principal. Filas no patio de Infantil (zona próxima á porta verde do mercado)

Educación Primaria, nivel 6º: entrada principal. Filas no patio de Infantil (zona próxima ao aparcadoiro) .

A porta da Rúa Camilo José Cela segue a ser de USO EXCLUSIVO do alumnado transportado.