INICIO DO CURSO 2021-2022!!

Benvidos/as de novo á escola!!!

Queremos informar que, tal e como publicou a Consellería de Educación, na orde de calendario  o comezo das clases terá lugar o día 09 de setembro.

Durante a próxima semana e antes do comezo das clases lembraremos a organización referida ás entradas e saídas do alumnado, espazos reservados e forma de contacto co centro así coma tamén as peticións de cita de previa para trámites administrativos, entrevistas e outras, que se desenvolverán do mesmo xeito ca no curso anterior.

Un ano máis queremos  solicitar a vosa axuda e colaboración no respecto das normas de funcionamento establecidas no centro. O ano pasado acadamos entre toda a comunidade educativa que  primara a seguridade en materia de saúde co fin de evitar riscos e xestionar o mantemento das distancias para evitar aglomeracións  para  cumprir a lexislación vixente en materia sanitaria, por iso desexamos continuar traballando nesta liña para acadar os mellores resultados.

É por iso, que solicitmaos a toda a comunidade educativa que volva a facer un esforzo  para conseguir que a escola sexa un lugar seguro para o alumnado, ese seguirá a ser será un obxectivo primordial.

O profesorado titor xa está a traballar para unha primeira comunicación coas familias mediante vía telefónica e esta páxina web seguirá a ser unha canle de comunicación oficial.

Moitas grazas pola vosa colaboración!!!

Unha aperta grande

paxina | by Dr. Radut