ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018-19
A Admisión do alumnado neste Centro para o curso 2017-18 axustarase á lexislación e proceso que se indican:
1.- NORMATIVA REGULADORA DE ADMISIÓN
- Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos… . (DOG 26/12/2012)
- Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sustentados con fondos públicos… . (DOG 15/03/2013).
- Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos … (DOG 01/02/2017).
- Instrucións da Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O. U.
2.- OFERTA DE POSTOS ESCOLARES DISPOÑIBLES:
Cursos de Educación Infantil |
Cursos de Educación Primaria |
||
Postos dispoñibles |
(1) |
Postos dispoñibles |
(1) |
Cuarto (3 anos)………. 44 Quinto (4 anos)………. 5 Sexto (5 anos)………... 1 |
6 0 0 |
Primeiro…………. 0 Segundo………….0 Terceiro…………...0 Cuarto …………...2 Quinto ….………...0 Sexto ……………5 |
0
|
(1) Postos escolares a disposición da comisión de escolarización para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (art. 3 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15) |
3.- ÁREA DE INFLUENCIA E IES DE ADSCRICIÓN DO CENTRO
A área de influencia deste Centro ao obxecto de aplicar a puntuación que corresponda por proximidade do domicilio ou do centro de traballo, é a que figura no mapa de zonas educativas proporcionado polo Concello. Aos efectos de continuidade dos estudos de educación secundaria obrigatoria o Centro está adscrito ao IES Otero Pedraio.
4.- XORNADAS DE PORTAS ABERTAS PARA E. INFANTIL
Co obxecto de que as persoas interesadas en solicitar praza para E. Infantil podan coñecer o noso centro, este ano teremos a Xornada de Portas Abertas: o 5 de marzo, de 17:00 h. a 18:00h., no Salón de Actos do colexio.
5.- PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
As solicitudes de admisión, que se axeitarán ao modelo oficial (Anexo II), a recoller en conserxería ou descargar no portal da Consellería de Educación :
admisionalumnado:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado.
Deberán ser presentadas na Secretaría do Colexio do 1 ao 20 de marzo, acompañadas da copia do DNI, copia do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a.
No caso de optar a un curso de Primaria, deberán achegar tamén certificación de matrícula do centro de procedencia.
En caso de separación xudicial ou divorcio, deberán presentar o convenio regulador ou resolución xudicial.
6.- PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMACIÓN ALEGADOS
O prazo de presentación da documentación xustificativa dos criterios de baremación é do 23 de marzo ao 9 de abril. Porén, para facilitar trámites e evitar viaxes ao Centro, poderán achegala coa solicitude.
Só será necesario presentar a documentación relativa aos criterios de: domicilio fiscal, renda, condición de familia numerosa e discapacidade do alumno/a, do proxenitor/a, do titor/a ou dos irmáns/ás cando a persoa interesada denegue a consulta automática de datos (art. 17.1).
A presentación dos xustificantes dos criterios de baremación ten carácter voluntario. A non presentación dalgún deles suporá a renuncia explícita a ser baremado no criterio correspondente.
7.- PUBLICACIÓN DA LISTAXE DO ALUMNADO ADMITIDO
- Antes do 25 de abril: Publicación da resolución provisional de admitidos e non admitidos. A listaxe ou listaxes que se publiquen terán carácter provisional e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do Centro no prazo de cinco días hábiles.
- Antes do 15 de maio: Publicación da resolución definitiva de admitidos e non admitidos Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante o responsable da Xefatura Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria no prazo dun mes.
8.- PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA
O alumnado admitido no Centro formalizará a súa matrícula na Secretaría do Centro, do 20 xuño ao 2 de xullo (de 09:00 a 11:30 h e de 12:00 a 14:00 h). Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído no dereito á praza obtida.
9.- RECURSOS DOS QUE DISPÓN O CENTRO
- Profesorado Especialista en E. Infantil, E. Primaria, E. Física, Música, Inglés e Relixión Católica.
- Departamento de Orientación Escolar:
- Orientadora.
- Profesorado especialista en Audición e Linguaxe e Pedagoxía Terapéutica.
Aula de Pedagoxia Terapéutica.
- Aula de Audición e Linguaxe.
- Aula de apoio.
- Aula de Informática.
- Aula de Música.
- 2 aulas de inglés.
- Aula de relixión católica.
- Aulas con dotación TICs.
- Biblioteca
- Salón de Actos.
- Pavillón polideportivo semicuberto.
- Ximnasio.
- Comedor escolar.
- Parque Infantil.
- Patios exteriores de E. Infantil e Primaria.
10.- SERVIZOS COMPLEMENTARIOS
Os servizos complementarios que ofrece o Centro son:
10.1.- Transporte escolar
Existen tres rutas de transporte escolar para o alumnado domiciliado nas zonas máis alonxadas do Centro, pero sempre dentro da área de influencia do mesmo:
EMPRESAS E PARADAS DO TRANSPORTE ESCOLAR
FACAL |
POMBO |
RICO |
Fábrica de Armas |
Avda da Pasaxe /Materno |
Ponte Pasaxe |
Pedralonga |
Praza Caídos |
Palavea (bus 22) |
Oncolóxico |
Os Castros |
Alcampo (bus 1A) |
Colexio Eirís |
Avda. de Oza nº 30 |
Santa Gema |
As Cadenas |
Avda. de Oza nº 115 |
|
|
A Gaiteira- Citröen |
|
Non teñen dereito a este servizo os alumnos que, estando domiciliados nas áreas de influencia doutros centros, decidan solicitar praza neste. (Art. 6. Orde de 12 de marzo de 2013).
Só ten dereito a este servizo o alumnado domiciliado a máis de 2 Km. do Centro, pero dentro da zona de influencia do mesmo.A Xefatura Territorial poderá conceder, previa solicitude, autorización excepcional para alumnado domiciliado a unha distancia do Centro inferior a 2 Km. e superior a 1 Km., sempre que: existan prazas vacantes, non comporte a modificación das rutas, non supoña a creación de novas paradas, non incremente a duración do traxecto e non precise incorporación de acompañante. Estas autorizacións concederanse en precario e serán revogables. (Punto 3. Instrución 3/2012)
Lexislación aplicable:
. Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sustentados con fondos públicos… . (DOG 15/03/2013).
. Real Decreto 443/2001, do 27 de abril, sobre condicións de seguridade no transporte escolar e de menores. (BOE, 02/05/2001).
. Decreto 65/2014 de 28 de maio, polo que se modifica o Decreto 160/1988, de 9 de xuño, polo que se regula a prestación dos servizos de transporte escolar e de obreiros de competencia exclusiva da Xunta de Galicia.
. INSTRUCIÓN 3/2015 da Secretaria Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 1 de xuño, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no Curso escolar 2015-2016
10.2.- Comedor Escolar.
Organizado e xestionado pola ANPA do Centro:
Contacto
Horario: De 16:15h. a 18:00h. (de luns a xoves)
Tfno: 981918297
Móvil: 620426437
email: comunicacion.anpaxanela@gmail.com
Tamén estamos en:
Facebook: www.facebook.com/anpaxanela
Twitter: @ANPAXanela
Funciona con un servicio de catering. A empresa é Jardanay.
- Lexislación aplicable:
. Decreto 10/2007, do 25 de xaneiro, polo que se regula o funcionamento dos comedores escolares nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG, 06/02/2007).
. Orde do 21 de febreiro de 2007, pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG, 05/03/07).
10.3.- Madrugadores (7:30 - 9:00h).
10.4.- Outras actividades extraescolares
- Participación no Certame de Teatro do Concello.
- Participación no programa de deporte da Xunta de Galicia (XOGADE)
A ANPA informará durante o mes de setembro sobre outras actividades que se poidan organizar.
10.5.- Campamentos de Nadal, Semana Santa e Verán
INFORMACIÓN IMPORTANTE
Presentarase fotocopia e orixinal de toda a documentación para o seu cotexo.
A solicitude será única e vinculante, poderá conter ata seis centros, por orde de preferencia e presentarase no centro indicado en primeiro lugar de forma presencial ou a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado). Estará asinada por calquera dos titulares da patria potestade. No caso de separación ou divorcio, será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar xunto coa solicitude de admisión a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo.
O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro centro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
Darán lugar á perda do dereito de prioridade:
. A presentación da solicitude fóra de prazo.
. A presentación de máis dunha solicitude.
. A presentación de solicitudes estando vinculado por reserva. A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión.
. As solicitudes que conteñan datos que non se axusten ás circunstancias reais do alumno/a.
. As solicitudes que estean acompañadas por documentación que reflicta datos que non se axusten ás circunstancias reais.
As familias poderán consultar o estado da tramitación das súas solicitudes a través da aplicación: admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado), utilizando o código de solicitude e o nº do DNI da persoa solicitante (Art. 13.3).
A Coruña, a 28 de febreiro de 2018.
1. LEXISLACIÓN APLICABLE:
- Decreto 254/2012, do 13 de decembro. (DOG, 26/12/2012).
- Orde do 12 de marzo de 2013. (DOG, 15/03/2013).
- Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos … (DOG 01/02/2017).
- Instrucións que poida ditar a Consellería de Educación e O. Universitaria para o proceso de admisión, curso 2017-18.
2. CALENDARIO DE ACTUACIÓNS (Disposición adicional 1ª)
|
- Táboa criterios de valoración
- Resolución criterio de desempate
- Breve manual( para presentalo en Sede Electrónica)
Adxunto | Tamaño |
---|---|
TÁBOA CRITERIOS VALORACIÓN (1).pdf | 295.28 KB |
Anexo II.pdf | 1.01 MB |
Decretos.pdf | 1.3 MB |
zona_influencia_publicos.pdf | 1.06 MB |
RESOLUCIÓN CRITERIO DESEMPATE (1).pdf | 177.89 KB |