BENVID@S Á WEB DO NOSO CENTRO

HORARIOS:

DE 8.00  A 9.40 H: ALMORZOS NO COLE E SERVIZO DE ATENCIÓN AO ALUMNADO.

DE 9.40 A 14.40 H: SESIÓN LECTIVA ÚNICA DE MAÑÁ.

DE 14.40 A 15.40 H: SERVIZO DE COMEDOR.

DE 15.40 A 16.40 H: ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES VOLUNTARIAS.

SAÍDA DO TRANSPORTE ESCOLAR 16.40 H.

Instrucións INCIO DE CURSO 2023/2024

Instrucións para facilitar o fluxo de persoas no recinto:

1. O alumnado que traia material pesado os primeiros días de clase aconsellamos que veña nomeado e embolsado. Os acompañantes dos alumnos transportarán as bolsas a ambas conserxerías. De infantil ata 2º de primaria, na conserxería do edificio admnistrativo e de 3º a 6º de primaria depositarán o material nomeado na conserxería do Edificio B. Esta instrución será aplicada en caso de que os/as titores/as NON desen explicacións previas a cerca desta circunstancia.

2. Pola mañá débese respectar e facilitar a entrada ao recinto do alumnado que chega en transporte, evitando facer tapóns diante do portal peonil. Da mesma maneira, facilitar a entrada dos vehículos ao aparcamento até as 09:35.

3. Ás 9:35 soará un timbre, que sinalará a “apertura de portas” o momento no que se poderá comezar a acceder ao recinto. Respectarase este timbre, agás que os mestres de garda dean outras instrucións.

4. Os acompañantes do alumnado de 4º e 5º de infantil con irmáns en 1º/2º poderán entrar no recinto con todos os nenos/as ao mesmo tempo, deixar aos de 1º/2º na porta principal sen deterse moito nesta zona e continuar cara á entrada de infantil diante do ximnasio. Á volta de entregar aos nenos/as de infantil, pregamos non se deteñan tampouco demasiado diante da entrada principal e que se encamiñen á saída, para favorecer a entrada do alumnado de 6º de infantil que se produce a continuación.

5. O alumnado de 6º de infantil accederá ao recinto unha vez que o de 1º / 2º entre no edificio.

6. O alumnado de 1º/2º sen irmáns máis pequenos, entrará só ao recinto. No portal peonil haberá profesorado de garda que os recibirá e encamiñará cara á súa entrada. Os acompañantes destes nenos/as facilitarán a entrada do alumnado de 6º de infantil que se produce a continuación evitando na medida do posible, atascar os portais exteriores.

7. Aviso importante para usuarios de comedor. O horario deste servizo será de 14.40 a 15.30 h. A hora de despois (é dicir, de 15.30 a 16.40 h.) é exclusivamente para usuarios de transporte, actividades extraescolares e familiares que demostren a incompatibilidade horaria para recoller aos seus fillos/as.

8. O alumnado de 5º e 6º pode abandoar o centro sen acompañante soamente se os seus responsables así o autorizan e polo tanto, non se lles permitirá facelo ata que o centro conte coa devandita autorización por escrito. Entregarase esta autorización o primeiro día lectivo.

Premendo na imaxe para ver/descargar a imaxe que se insire a continuación.

COMEDOR ESCOLAR E TRANSPORTE 2023/2024

 

Publicadas as instruccións (clica AQUÍ para acceder a elas) sobre o desenvolvemento dos comedores escolares durante o curso escolar 2023/2024, ábrese o prazo para:

  • Solicitar praza de comedor. O prazo para solicitar praza de comedor abranguerá os días comprendidos entre o 5 e o 14 de xullo, ambos incluídos. Podedes descargar o impreso de solicitude clicando AQUÍ. Recomendamos encarecidamente ler as instrucións da segunda páxina e empregar o aplicativo oficial da Xunta para calcular o importe da taxa que corresponde pagar segundo a renda familiar. Podedes acceder a esta calculadora de taxas clicando AQUÍ.
  • Solicitar ser colaborador/a de comedor. O prazo para solicitar a colaboración no comedor estará aberto dende o día 5 de xullo ata o 1 de setembro, a non ser que non se cubran todas as prazas, caso no que quedará aberto até o 21 de decembro. Podedes descargar o impreso de solicitude de colaboración clicando AQUÍ.

Poderedes realizar estes trámites na administración do centro de luns a venres en horario de 10:00 a 13:00 horas. Alí poderedes recoller os impresos ou ben, descargalos directamente clicando nas ligazóns de máis arriba.

Recordade revisar que os impresos estén debidamente asinados antes de entregalos, así como aportar toda a documentación requirida.

Previsiblemente, a listaxe provisional de admitidos e de reserva publicarase o 18 de Xullo a última hora da mañá na porta de entrada do edificio administrativo e, logo dos 5 días dispoñibles dende esta publicación para realizar as alegacións correspondentes, o 27 de Xullo publicarase a definitiva.

Estamos en prazo ademáis de solicitude de novas paradas de transporte escolar para usuarios lexítimos do mesmo, é dicir, aqueles cuxo domicilio estando ubicado dentro da área de escolarización desde centro, está a máis de 2 km do CEIPP A Magdalena. O prazo estará aberto até o 7 de xullo. Recordamos que os usuarios non lexítimos, aqueles cuxo domicilio estea a menos de 2 km do centro, que queiran solicitar uso excepcional do transporte para o vindeiro curso, terán que cubrir ESTE IMPRESO e entregalo na dirección do centro. Tamén se poderá solicitar na secretaría ou dirección.

CONCURSO RECICLAXE PILAS. Grazas pola colaboración.

Queremos comunicar a toda a comunidade educativa que de 150 centros participantes quedamos na posición nº10!!! Moi bo posto e moi boa a implicación de todos. Darvos a noraboa e animar a todos a seguir participando e reciclando en sucesivas campañas. GRAZAS!!

Solicitude das axudas para a escolarización do curso 2023/2024 do concello de As Pontes.

Fai clic na imaxe para vela con máis claridade.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS. BIBLIOTECA

Fai clic na imaxe para ler con claridade.

XORNADA PORTAS ABERTAS CONSERVATORIO.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2023-2024

Ven de ser publicada no DOG do 19 de Maio de 2023, a Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

NORMAS XERAIS:

  • Prazo de presentación de solicitudes: 22 maio - 21 de xuño
  • Estas axudas están dirixidas ao alumnado que o vindeiro ano escolar curse Educación Primaria ou ESO.
  • O alumnado que na actualidade cursa 6º de Primaria, deberá presentar a solicitude no IES correspondente.
  • Presentarase unha única instancia para todos os fillos e fillas admitidos/matriculados no mesmo centro para o curso 2023/2024
  • As solicitudes pódense presentar das seguintes formas:

          -  Presencialmente no centro: recollendo o modelo na secretaría do centro ou descargando os "Anexo I e Anexo II" no aplicativo FondoLibros. Unha     vez cumprimentados entregaranse no centro adxuntando a documentación que se sinala máis abaixo.
          - A través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia achegando os mesmos anexos e documentación complementaria.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

  • Anexo I e Anexo II asinados por ambos proxenitores.
  • Copia do libro de familia na que figuren os membros computables da unidade familair
  • Sentenza xudicial e/ou o convenio regulador no que conste a atribución da custodia do/a menor, de ser o caso.
  • Certificado acreditativo do grao de discapacidade, de ser o caso.

PRAZOS:

  • 20 de xuño: data límite para a entrega dos libros do fondo emprestados no presente curso.
  • 21 de xuño: data límite para a entrega da solicitude e documentación para as axudas de libros 2023/2014
  • 27 de xuño: Publicación da resolución provisional no taboleiro do centro.
  • 28 e 29 de xuño: período de reclamación á resolución provisional.
  • 3 de xullo: publicación da resolución definitiva no taboleiro do centro.
  • 3-7 de xullo: entrega dos vales de libros e material concedidos.
  • Primeiros días de setembro: entrega dos libros asignados ao alumnado.
Distribuir contido