Saltar navegación.

LISTAXE DEFINITIVA ALUMNADO/ADMISIÓN CURSO 2017-2018

Faga "clic" nesta imaxe para velo listado

Faga "clic" na imaxe do documento para poder acceder á listaxe de alumnos admitidos para o vindeiro curso ou ben prema aquí.

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA 2017-2018 ( DO 20 AO 30 DE XUÑO)

DOCUMENTACIÓN:

1. Impreso da formalización de matrícula.

2. Fotocopia do DNI do pai, nai e alumno/a (si non o entregou coa solicitude de admisión) ou documento identificativo ( tarxeta de residencia, … ).

3. Fotocopia do libro de familia ou documento similar na que se acredite o matrimonio dos pais ou -se é o caso- patria potestade ou titor .

4. Fotocopia do título de familia numerosa (se é o caso).

5. Fotocopia da cartilla de vacinacións.

6. Fotocopia da tarxeta sanitaria.

7. Certificado de empadroamento municipal onde consten todos os membros da unidade familiar.

8. Certificado médico si precisa un menú específico.

9. Dúas fotografías, tamaño carné (nome e apelidos escritos por detrás)

Se algunha da documentación anterior xa se entregou coa solicitude de admisición non é preciso volver a traela .

Novas fotos na galería

Vendima dos alumnos de infanfilMuraisMuraisSemana da prensaVendimaCogomelosMagostoDía da PazCogomelosImage HTML map generator

Convidámoslles a visitar as nosas novas galerías de fotos. Descubra o día a día do noso colexio e dos nosos alumnos. Fai "clic" nesta ligazón ou directamente na imaxe para ver as fotografías.

Festival de entroido

Galería de fotos do Entroido

Todos os alumnos e alumnas  participaron no Festival de Entroido que este ano tivo como temática a sétima arte. O pavillón encheuse de público para desfrutar das actuacións.

Fai "clic" nesta ligazón ou ben na fotografía para acceder á galería de fotos.

NOVOS TELÉFONOS DO CENTRO