Saltar navegación.

COLABORACIÓN COMEDOR

Aberto o prazo para apuntarse como colaborador@s de comedor. Interesados poñerse en contacto co centro o antes posible.

Enlace solicitude

DOCUMENTACIÓN PRAZA COMEDOR ESCOLAR

Todo o alumnado que solicita praza de comedor deben aportar a documentación necesaria en cada caso e a autodeclaración relativa á renda 2017.

Enlace autodeclaración

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 2018-2019

ENLACE LISTAXE

ACLARACIÓN: Na listaxe provisional indicábanse os libros aos que tiña dereito o alumnado. Na definitiva adxudícanse os libros para as materias que o utilizan. Hai cursos que non teñen libros de texto en algunhas asignaturas. Ver en libros primaria.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL CURSO 2018-2019

MATERIAL INFANTIL: 3 anos - 4 anos - 5 anos

AS FAMILIAS DOS NENOS/AS DE INFANTIL PODEN PASAR POR ARPROSA (SAAVEDRA) A RESERVAR O MANDILÓN PARA O PRÓXIMO CURSO

MATERIAL PRIMARIA -  -  -  -  -

LIBROS PRIMARIA: - - -  - -

HORARIO

Almorzos no cole e servizo de atención ao alumnado a partir das 8 h. ata as 9:40 h

Sesión lectiva única de mañá: de 9.40 a 14.40 h.

Servizo de comedor: de 14.40 a 15.40 h.

Actividades extraescolares voluntarias de 15:40 a 16:40 h.

Saída transporte escolar 16:40 h.

Vídeos Nadal 2017 Educación Infantil

Para velos vídeos faga "clic" co rato na área da imaxe onde aparece o curso e grupo que queira ver.

Infantil 5 anos. Grupo B. Infantil 5 anos. Grupo A. Infantil 4 anos. Grupo B. Infantil 4 anos. Grupo A. Infantil 3 anos. Grupo B. Infantil 3 anos. Grupo A.