ANPA

Concurso máscaras Abrente Entroido 2022

INSCRICIÓN CONCURSO ENTROIDO 2022 (click para acceder).

Formación presencial para as familias

ANPA OUTO EUME informa:

ENCONTROS POLO BO TRATO

ANPA OUTO EUME informa:

INSCRICIÓN RUGBY E TEATRO 2021

EU ALMORZO NO COLE

INSCRICIÓN NO PROGRAMA "EU ALMORZO NO COLE". Fai clic aquí para descargar o formulario de inscrición.

Cambio data Festa fin de curso CEIP A Magdalena

ASAMBLEA ANPA

HUELLA DIGITAL

Anpa Outo Eume informa: o Martes día 23 de Febreiro realizarase a reportaxe fotográfica a cargo de empresa Huella Digital Fotografía Escolar. Deberase cumplimentar a circular adxunta e devolvela ata o Luns día 22 de Febreiro.

A continuación explicamos as medidas de seguridade Covid-19 que se levarán a cabo durante a realización da dita reportaxe:

• As fotografías realizaranse individualmente procedendo a desinfección do asento tras o uso de cada alumno/a.

• A máscara será retirada unicamente no momento de sacar a foto.

• A reportaxe levarase a cabo por turnos respectando a distribución dos grupos burbulla.

• Garantirase a distancia interpersoal en todo momento.

• En lugar da habitual fotografía de grupo farase unha orla coas fotos dos alumnos/as de cada grupo.

Descarga aquí o arquivo coa información.