PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO NOVO E PORTAS ABERTAS

O día 1 DE MARZO comeza o proceso de admisión para o alumnado que comeza o 2º ciclo de Educación Infantil ou alumnos e alumnas que cambien de centro.

Podedes solicitar cita previa 981617130 ou  676727505 para entregar ou realizar o papeleo na secretaría do Centro ou ben facelo dunha maneira telemática a través do Portal da Xunta de Galicia - Admisión de Alumnado onde nos próximos días teredes máis información.

Consulta a previsión de prazas no seguinte arquivo: PREVISIÓN PRAZAS.

O alumnado que xa está matriculado no centro e que vaia a continuar nel para o vindeiro curso, non ten que facer nada, xa que teñen garantía de permanencia no centro.

Dada a situación que estamos a vivir, as xornadas de Portas Abertas non se poderán realizar, polo que, nos vindeiros días poderedes ver un vídeo onde explicamos e realizamos unha visita virtual polo Centro para que vexades as nosas instalacións e coñezades un pouco a nosa dinámica do día a día.

Mentres o realizamos, podedes informarvos dos nosos servizos a través desta presentación e nos enlaces da Páxina Web:

- INFORMACIÓN E LEXISLACIÓN SOBRE ADMISIÓN ALUMNADO NOVO - portal Xunta de Galicia

- SERVIZOS DO CENTRO:

* Madrugadores

* Comedor Escolar

* Actividades Extraescolares (Durante este curso escolar non se desenvolveron estas actividades).

* Transporte Escolar