PARTICIPACIÓN FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024/25

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H)

DESTINATARIOS

Axudas adquisición libros de texto

• Axudas para adquirir libros de texto: 1º e 2º de educación primaria e  educación especial.

• Fondo solidario de libro de textos: 3º e 4º de educación primaria.

• O alumnado incluído no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2024/25 está excluído da participación no fondo solidario de libros ( 5º e 6º de EP)

Axudas adquisición material escolar

• Axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria (1ºEP a 6ºEP) e educación especial.

- O alumnado de 6ºEI que pase a 1º de EP, poderá solicitalo nos prazos indicados.
- O alumando de 6º EP que pase a 1º ESO, solicitará ditas axudas no IES no que formalice a matrícula.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

• prazo de presentación de solicitudes remata o día 21 de xuño de 2024.
  • Preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

• Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes

• formulario de solicitude tamén estará dispoñible nos centros educativos e na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal/

Documentación:

- Solicitude (Anexo I)

- Anexo II ( (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

- Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

- Dependendo de cada situación persoal poderase aportar máis documentación.