AXUDA PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL

A Consellería vén de publicar hoxe, no DOG, a Orde do 25 de agosto pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas a alumnado matriculado en Educación Primaria, ESO e Educación Especial en centros sostidos con fondos públicos.

Para ter dereito a axuda é imprescindible ter unha renda per cápita, do exercicio do 2013, igual ou inferior a 5400€.

O prazo de presentación das solicitudes abrangue dende o 2 de setembro ata o 1 de outubro de 2015, na secretaría do centro de 11:30h a 12:30h

Unha vez presentada a documentación, poderase recoller o vale dos 50€ na secretaría do centro, en horario de 11:20 a 12:20 e os martes de 16:00 a 17:00h, dous días despois da entrega da solicitude.

Poderá recoller o vale unha persoa distinta á que solicita sempre e cando sexa autorizada, firme a recollida do vale e se faga responsable do mesmo.

Para máis información, podedes facer cilc aquí e ter acceso ao DOG.