ENCONTROS CON...GONZALO MOURE

OUTRO ESCRITOR VISITOU O NOSO CENTRO: GONZALO MOURE
  Acudiu á biblioteca o alumnado de 5º

O pasado xoves, 15 de marzo, o alumnado de 5º de primaria recibiu ao escritor GONZALO MOURE.

O interés despertado polo autor nas aulas era máximo xa que tiñan lido o seu libro "Los gigantes de la luna" , ambientado no Sahara, que xunto co tema dos avós forma parte do proxecto da biblioteca. Sabían que a elección deste tema debíase á visita que realizou o ano pasado ao colexio.

Recibírono cunha breve presentación elaborada por eles e cunha lectura de dous poemas da súa creación, un sobre os avós e outro sobre a Lúa e o Sol.

A entrevista desenrolouse nun ambiente de moita expectación. Os nenos e  nenas estaban moi interesados nas súas respostas. Fixéronlle preguntas moi variadas e profundas, tanto do Sahara como da súa faceta de escritor comprometido con este pobo.

Sorprendeulles a súa amabilidade e o trato que recibiron.

Foi un encontro moi emotivo, nas súas declaracións e posterior reflexións sobre a visita, non escatimaron en eloxios.

Máis fotografías premendo na imaxe