A ESCRITORA ANA ALONSO VISITA O NOSO CENTRO

ACUDIU AO ACTO O ALUMNADO DE 2º E 3º CURSO DE PRIMARIA

O pasado día nove de marzo arribou á biblioteca do noso centro unha morea de piratas e de nenos e nenas sen ningún tipo de medeos. Estes rapaces e rapazas chrgaron coa ilusión de coñecer e convivir coa escritora ANA ALONSO. Despois de disfrutar da lectura dos seus libros, todos tiñamos moitas custións que preguntarlle. Pásamolo moi ben e disfrutamos moito da súa presenza.

Ana contounos unha morea de curiosidades relacionadas coa súa profesión e a paixón por inventar contos. Todos/as saímos con moitas gañas de seguir lendo. Esa foi a principal recomendación que a nosa nova amiga Ana deixounos a todos.

Ao remate asinoulles os libros ao alumnado e fixo unha adicatoria no libro de visitas da biblioteca

Máis fotografías do acto premendo nesta imaxe