NAVEGA SEGURO POLA INTERNET

ESTÁS SEGUR@ DE QUE SABES NAVEGAR POLA INTERNET?

A Internet representa un mundo de posibilidades para o lecer e a aprendizaxe pero tamén supón unha serie de riscos, como son os contidos inapropiados ou a facilidade de contacto con persoas que non son sempre o que semellan ou din ser. Pais, nais e profesores son esenciais para axudarche.

O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coa Xunta de Galicia, presenta o PLAN NAVEGA CON RUMBO polo Ciberespazo, unha iniciativa encamiñada a que vós, @s escolares, naveguedes con con seguridade pola Rede, evitando o ciberacoso e outros riscos de Internet.

Non fagas en Internet nada do que non farías na túa vida real!.

A continuación presentamos unhas guías con recomendacións de interese para o alumnado, nais e pais e para o profesorado

Podes acceder a xogos interactivos sobre o tema premendo na imaxe

Toda a información premendo na imaxe