Maio 2018

VISITAMOS O ESTADIO DE RIAZOR

A clase de 6º EP fomos de visita ao estadio de Riazor en A Coruña. Vimos a historia do Depor, a evolución do Estadio de Riazor e puidemos charlar con dúas futbolistas profesionais. Pasámolo moi ben!! Ademais agasalláronnos cunha entrada para ir ver xogar ao Depor!!!!

POEMAS PARA O MAIO 2018

Durante toda esta semana os alumnos e alumnas do CEIP Gándara Sofán nos preparamos para a celebración de OS MAIOS e o DÍA DAS LETRAS GALEGAS.

Agunhas clases seleccionaron poemas tradicionais sobre o maio, primavera e as fermosas flores que saen neste tempo; mentres que os maiores creamos os nosos propios poemas sobre o tema.