Xuño 2015

ANIVERSARIOS DOS MESES DE XUÑO, XULLO E AGOSTO

E xa para rematar o curso, non poden quedar sen celebración os nenos e nenas que cumplen anos no verán. Así que, xunto cos cativos/as que fan anos en xuño, celebramos os aniversarios de xullo e agosto!!

Etiquetas :

Na saída a Baldaio disfrutamos dun dos contornos naturais máis bonitos do noso concello! As mariscadoras ensináronlle aos nenos como sementar as ameixar e os berberechos, aínda que o que máis lle gustou aos rapaces foi buscalos!!

FACEMOS QUEIXO NA NOSA ROLDA DE EXPERIMENTOS. AULA DE 4 ANOS.

Este curso 2014/15 estivo adicado a ciencia no CEIP Gándara-Sofán. Cando tocou o noso turno, na rolda de experimentos, puidemos amosar a todo o alumnado como empregando vinagre, ou limón, podemos romper a proteina caseina do leite e obter queixo. Co vinagre parte da proteina precipita en forma de soro líquido e o resto forma o queixo. Os nenos e nenas de 4 anos fixérono moi ben na exposición!!

3. Filtramos o queixo.

PREPARAMOS O DÍA DAS LETRAS GALEGAS. 4 ANOS.

Para conmemorar o día das letras galegas, adicado este ano a Xosé Filgueira Valverde , preparamos entre todos un mural con un bonito poema do autor.

CUMPLEANOS DO MES DE MAIO

festexamos os cumples do mes de maio!!

Moitas felicidades a Nico, Jose David, Pablo Carracedo e Irene!!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013