CAMPIONATO INTERCOMARCAL DE CAMPO A TRAVÉS

Hoxe venres 17 de xaneiro o alumnado do CEIP Felipe de Castro participa no campionato intercomarcal do campo a través cos seguintes equipos que se clasificaron na fase previa:

Equipo benxamín femenino (6 nenas de 3º de Primaria)

Benxamín masculino (2 nenos de 3º de Primaria)

Equipo infantil feminino (6 nenas de 6º de Primaria)

As distintas probas realizaranse no estadio Julio Mato - Matito de Noia en horario de 11:30 a 13:00 h.

Charla-Obradoiro das ENAPAS (Escola de Nais/Pais)

Estimadas familias:

O vindeiro venres, 13 de decembro de 2019, na Casa de Cultura de Noia, en horario de 19.00h a 21.00h, haberá unha charla-obradoiro das ENAPAS (escola de nais/pais), impartida por Begoña Castro Iglesias coa temática: Técnicas de control de ira, rabietas, administración do tempo (tempo de calidade), normalización dos diferentes tipos de modelos familiares, crianza e hábitos saudables, normas. Esta charla está organizada polo CAFI (centro autonómico de formación e innovación) en colaboración co CEIP Felipe de Castro de Noia e ANPA “Avilés de Taramancos”.

Un saúdo

A Dirección

Día contra a Violencia de Xénero

O luns 25 de novembro foi o Día Internacional contra a violencia de xénero. Para facer visible e mostrar a nosa máis enérxica repulsa fixemos unha actividade na que se lles pedimos ás familias que ese día o alumnado viñese vestido de negro

Un pouco antes do recreo baixamos ao patio onde o alumnado de 6º leu un manifesto e cada clase baixou cunha cartulina onde tiñan escrita  unha mensaxe, palabra….en positivo (25N EN POSITIVO) sobre este día.

Para rematar o acto escoitamos e cantamos a canción “La puerta violeta” de Rozalén.

FESTA DO MAGOSTO

O mércores 13 de novembro celebramos a festa do Magosto no noso centro. Para esta xornada organizamos nos patios do colexio unha serie de xogos populares coa castaña como protagonista principal, e posteriormente procedemos á degustación das castañas asadas. Ademais, tamén contamos coa participación do grupo de gaitas de Tállara "O son do Pote".

CAMBIO CLIMÁTICO

Na semana do 14 ao 18 de outubro traballamos nas aulas os efectos do cambio climático do noso planeta. Entre todos e todas, elaboramos un mural  e fixemos unha pequena concentración no patio na que os alumnos e alumnas de 6º leron un manifesto sobre o cambio climático.