PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2017-2018

O periodo do proceso de admisión para o curso 2017-2018 abrengue dende o día 1 ata o día 20 de Marzo de 2017. Teñan en conta que o día 1 de marzo o centro permanecerá pechado pola festividade do entroido.

A normativa que rexe o proceso de admisión é a orde do 12 de marzo de 2013 modificada pola orde do 25 de xaneiro de 2017.

Como novidade nesta convocatoria, o proceso de admisión poderase facer telematicamente a traves da aplicación Admisión Alumnado da Consellería de Educación. Tamén se pode entregar coma sempre as solicitudes no propio centro.

Poden descargar a solicitude de admisión (Anexo II) pulsando aqui.

Poden consultar o Proxecto Educativo do Centro (PEC) pulsando aqui.

Poden consultar as vacantes ofertadas para o curso 2017-2018 pulsando aqui.

A documentación que teñen que achegar coa solicitude poden descargala pulsando aqui.

Tamén teñen que entregar a ficha de recollida de datos do centro.

O martes 7 de marzo hai unha visita guiada ao centro para os/as pais/nais que o desexen que será ás 16:30h.

DÍA DE ROSALÍA (24 DE FEBREIRO)

Este ano conmemórase o 180 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro. O EDLG do colexio organizou varias actividades para celebrar esta data. Aquí vos deixamos unha presentación fotográfica do concurso de caricaturas de Rosalía e tamén un vídeo no que alumnado do colexio le unhas poesías de Rosalía.

CONCURSO CARICATURAS DE ROSALÍA DE CASTRO

Vídeo lecturas de poesías.

FELICITACIÓN DE NADAL

Con este maniqui challenge desexámosvos un feliz Nadal a todos/as.

Proxecto Elisa

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO

Resultado de imagen de gif animado aviso importante