Lista Definitiva de Reparto do Fondo de Libros para o curso 2017/2018

Poden consultar as listas definitivas do reparto do fondo de libros pulsando nos seguintes enlaces:

Lista Provisional de Admitidos no Fondo de Libros

A lista provisional de admitidos para o reparto de libros do fondo (3º, 4º, 5º e 6º de Primaria) poden consultala pulsando aqui.

Advertimos que esta lista pode sufrir modificacións se hai nova matricula ata a publicación da lista definitiva (o 5 de xullo).

Os libros que lle corresponden a cada neno/a sairan publicados na lista definitiva.

Lista de Libros do curso 2017/2018

Poden consultar a lista de libros do curso 2017/2018 pulsando aqui.

XORNAL DE BERGONDO 2016-2017

Preme na imaxe para ler o último número da nosa revista escolar.

AXUDAS PARA LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS

Publicouse no DOG do luns 22 de maio a orde para solicitar as axudas para libros do alumnado de 1º e 2º de Primaria, o fondo solidario de libros para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e as axudas para material escolar do alumnado de toda primaria. Poden descargar o DOG pulsando aqui.

Como o ano pasado a solicitude é a mesma para as distintas axudas e só teñen que presentar unha por familia xa que a solicitude é única para todos os fillos que estean no mesmo centro.

Poden descargar as follas informativas que realizou o colexio pulsando en cada unha delas:

Tamén poden descargar a SOLICITUDE pulsando aqui.

O prazo para presentar as solicitudes é dende o 23 de maio ata o 23 de xuño, ambolos dous incluidos.