AXUDAS PARA LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2018/2019

Publicouse no DOG do luns 21 de maio de 2018 a orde para solicitar as axudas para libros do alumnado de 1º e 2º de Primaria, o fondo solidario de libros para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e as axudas para material escolar do alumnado de toda primaria. Poden descargar o DOG pulsando aqui.

Como o ano pasado a solicitude é a mesma para as distintas axudas e só teñen que presentar unha por familia xa que a solicitude é única para todos os fillos que estean no mesmo centro.

Poden descargar as follas informativas que realizou o colexio pulsando en cada unha delas:

Tamén poden descargar a SOLICITUDE pulsando aqui.

O prazo para presentar as solicitudes é dende o 22 de maio ata o 22 de xuño, ámbolos dous incluidos.

Lista Definitiva de Admitidos/as para o curso 2018-2019

Poden consultar a lista definitiva de admitidos para o curso 2018/2019 pulsando aqui.

UNHA HISTORIA DE AMOR

O venres 11 de maio Serafín Marcos representou no noso cole a súa obra Unha historia de amor para achegar ao noso alumnado a vida e obra de Mª Victoria Moreno, a autora á que este ano a RAG lle adica o Día das Letras Galegas.

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E COMEDOR DO CONCELLO DE NOIA

As axudas para material escolar e comedor que concede o Concello de Noia para o curso 2018/2019 saiu publicado o mércores 9 de Maio. Este ano adiantaron a data de publicación para poder entregar antes as axudas.

Importante saber que o prazo de entrega das solicitude é do 10 de Maio ata o 10 de xuño no concello.

Poden consultar a convocatoria publicada no BOP pulsando aqui

I CONCURSO DE MICRORRELATOS

Durante o mes de abril levouse a cabo a primeira edición do Concurso de Microrrelatos, organizado conxuntamente polo EDNL e o Equipo de Biblioteca e dirixido ao alumnado de 3º a 6º de primaria.

Presentáronse un total de 50 microrrelatos, resultando gañadores/as os seguintes alumnos/as:

• Saúl Avilés

• Noa Blanco

• Marta Hermida

Outorgáronse dous accésits :

• Area Busto e Sara Castaño

Os cinco alumnos/as foron agasallados cun libro de Mª Victoria Moreno e os seus traballos serán publicados na revista escolar do colexio.

Grazas a todos/as os/as participantes.