AXUDAS PARA LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS

Publicouse no DOG do luns 22 de maio a orde para solicitar as axudas para libros do alumnado de 1º e 2º de Primaria, o fondo solidario de libros para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e as axudas para material escolar do alumnado de toda primaria. Poden descargar o DOG pulsando aqui.

Como o ano pasado a solicitude é a mesma para as distintas axudas e só teñen que presentar unha por familia xa que a solicitude é única para todos os fillos que estean no mesmo centro.

Poden descargar as follas informativas que realizou o colexio pulsando en cada unha delas:

Tamén poden descargar a SOLICITUDE pulsando aqui.

O prazo para presentar as solicitudes é dende o 23 de maio ata o 23 de xuño, ambolos dous incluidos.

O ACROSPORT

O acrosport consiste en facer acrobacias e figuras cos nosos corpos. Os alumnos/as de 5º fixemos coreografías de acrosport. O primeiro que fixemos foron os grupos, e para ison tivemos en conta que en dada un tiña que haber nenos/as portores, axudantes e nenos/as que fixeran as acrobacias. Todos tivemos a mesma importancia. Despois ensaiamos as figuras e decidimos entre todos os membros do grupo cales íamos meter na coreografía. Pasámolo moi ben montando as coreografías. Invitamos os alumnos/as de 6º a que as viran e agora tamén volas queremos amosar a vós. O resultado é este! Agardamos que vos guste tanto coma a nós.

O alumnado de 5º educación Primaria

DÍA DE ROSALÍA (24 DE FEBREIRO)

Este ano conmemórase o 180 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro. O EDLG do colexio organizou varias actividades para celebrar esta data. Aquí vos deixamos unha presentación fotográfica do concurso de caricaturas de Rosalía e tamén un vídeo no que alumnado do colexio le unhas poesías de Rosalía.

CONCURSO CARICATURAS DE ROSALÍA DE CASTRO

Vídeo lecturas de poesías.