Campo a través

CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS

O CEIP Felipe de Castro participou, un ano máis, nos "Xogos Deportivos Escolares en Idade Escolar" (XOGADE).

Clica na imaxe para ver as fotografías

Logo de superar as fases comarcal e intercomarcal celebradas en Noia e Porto do Son, un grupo de alumnas clasificouse para a fase PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS celebrada en Ferrol.

A partcipación do centro nesta fase final foi nas categorías Alevín, onde conseguiron o 3º posto por equipos e na categoría Infantil, onde tamén acadaron o 2º posto por equipos.

A título individual, umha alumna de 5º de Primaria acadou o segundo posto individual feminino.

Noraboa a todas e todos os participantes e PARABÉNS para as nosas gañadoras!!!

VER FOTOS

3ª Xornada Intercomarcal de Campo a travès

Despois de clasificarnos no Comarcal e no Intercomarcal, tócanos participar o vindeiro 17 de marzo no Campionato Provincial de Campo a través. Moita sorte rapazas!

Xornada comarcal de campo a través

O xoves 26 de xaneiro 175 nenos e nenas participaron na xornada comarcal de campo a través de Xogade que se celebrou no Loreto (Porto do Son).

A choiva non foi un impedimento. Noraboa a todos e todas!