blogue de_Os pequerrechos de Brexo

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Cando Xaquín foi protagonista , Rosana  , a súa nai , falounos de Estados Unidos , o seu país de orixen.

Divertímonos moito cun xogo co que eles pasan moi bos ratos na casa.

Tiña un gran dado de cores  , e tarxetas con ordenes diferentes  que estaban escritas en inglés.

Rosana dicía o que poñían e moitos, sin traducir, xa sabían o que tiñan que facer.

Non se cansaban de tirar unha e outra vez.

Moitas gracias Rosana.

TALLER DE ALIMENTACIÓN SAUDABLE

Durante o mes de novembro e coa axuda de tres monitoras da empresa "NUTRICIONA" ,  aprendimos a comer de forma saudable.

(Actividade subvencionada pola ANPA).

Se queredes máis información podedes consultar nesta páxina web : nutriciona.es.

(Pestana extraescolares ,picar en Brexo-Lema , contrasinal brexolema).

Tedes máis fotos na galería.

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Desde o noso cole  apoiamos o "Día internacional contra a violencia de xénero" que se celebra o 25 de novembro.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

A semana pasada estivo na nosa aula Abi , a mamá de Tirso.

Contounos "CORRE CORRE CABACIÑA" , un conto moi apropiado para esta época do ano , e que nos gustou moito.

Tamén aprendimos un pouco da linguaxe de signos , xa que ela traballou con sordomudos.

Agora decimos na asamblea os días da semana tamén nesa linguaxe.

XOGAMOS COS PEÓNS.

"Polo San Martiño , peóns ao camiño".

O alumnado  de sexto de E. Primaria mostrou ao alumnado de sexto de E. Infantil o manexo dos peóns.

Moitas gracias chicos.

RECORDANDO O PRESTIGE

No ano 2002 produciuse o afundimento do Prestige preto das costas de Galicia. Os nenos e nenas de Infantil recordámolo cun conto, con vídeos, con imaxes...  para que NUNCA MÁIS volva a pasar.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Nervy, a mamá de Carlos  , veu a clase a explicarnos como se fai unha pizza saudable (unha das comidas favoritas de moitos nenos e nenas).

Axudamos un pouco a amasar para facer a base e logo colocamos os ingredientes : queixo,xamón , tomate...

Como non temos forno no cole non puidemos cociñala , pero Nervy quedou en traer unha pizza cociñada para tomar calquer día da semana.

Moitas gracias Nervy.

SAMAÍN

O samain xa marchou , pero non queremos deixalo pasar sin agradecer a vosa colaboración coas cabazas.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Cando Catalina foi protagonista recibimos a visita da súa nai  Carmen e os seus avós maternos.

A avoa contounos un conto que xa lle contaba as súas fillas cando eran pequenas, "Julieta , estate quieta".

Con Carmen,  que é cinturón negro en "JUDO" , aprendimos a saudar e algunha que outra chave de defensa persoal neste deporte , tamén o valor do respeto ao compañeiro e que nunca nunca se utiliza para facer dano.

Moitas gracias a toda a familia.

PROTAGONISTA DA SEMANA

Nesta ocasión a protagonista  foi Adriana , e a súa mamá Tania , que é enfermeira , trouxo un gran maletín para contarnos e mostrarnos as cousas que necesita para coidar aos enfermos.

Tamén deixou xiringas , tiritas...para o nosos botiquín da clase.

Moitas gracias Tania.