blogue de_Os pequerrechos de Brexo

POWER POINT Mª VICTORIA MORENO

O alumnado de 5º de primaria baixou ás aulas de e. infantil a  contarnos a vida da homenaxeada nas letras galegas "Mª Victoria Moreno".

TEATRO NA ESCOLA

Con motivo das" LETRAS GALEGAS "  tivemos teatro na escola.Foi moi especial e unha gran sorpresa, pois os actores e actrices foron algúns pais e nais de nenos e nenas do colexio. Fixérono moi ben e pasamos un rato moi divertido!. Aquí vos deixamos algunhas fotos.

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Este ano as letras galegas teñen a unha muller como protagonista , "MARÍA VICTORIA MORENO".

Durante a semana temos un programa moi atractivo para celebralo.

Comezamos o luns coa actuación de "Paco Nogueiras" , músico que fixo bailar a grandes  e pequenos coas súas cancións que recordan festas e xogos populares.

VISITA XOSÉ COBAS

O XOVES 19 DE ABRIL TIVEMOS A VISITA DE XOSÉ COBAS. ENSINOUNOS ALGUNHA TÉCNICA PARA FACER DEBUXOS.  COA SÚA AXUDA FIXEMOS, ENTRE TODOS, UN CAZAFANTASMAS. EMPREGAMOS UNHAS PINTURAS CHAMADAS PASTEL, FOI MOI DIVERTIDO E MIRADE QUE BONITO QUEDOU O NOSO DEBUXO! TAMÉN LLE FIXEMOS ALGUNHAS PREGUNTAS.

ENTREGA DE PREMIOS MULLERES GALEGAS DESTACADAS

O venres 13 de marzo fíxose entrega dos premios aos gañadores do" I concurso de mulleres galegas destacadas ".

Queremos agradecer a gran participación por parte do alumnado de E. Infantil.

PLANTAMOS PATACAS

Para comezar o noso  novo proxecto plantamos patacas. Necesitamos unha maceta, terra, unhas patacas, auga e a calor do sol. Traballamos moito e foi moi divertido !

COCIÑEIROS POR UN DÍA

Esta semana o proxecto das ABELLAS tivo unha parte moi doce.Fixemos unha receta con mel : "iogur con mel e noces".

Aprendimos  o formato das recetas.

Os encargados mesturaron os ingerdientes.

E todos dimos boa conta do postre.

Tedes máis fotos na galería.

8 DE MARZO .DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Hoxe 8 de marzo, "día internacional da muller" ,quixemos aportar desde a  escola o noso gran de area para  seguir concienciando  aos nenos e nenas no concepto de IGUALDADE ,tema presente sempre na nosa educación.

Primeiro traballamos na aula o conto "Iriña bailarina" da colección "A igualdade conta" .

E as 12 , entre todos , desde E. infantil a 6º de E. primaria , fixemos un pequeno mural na entrada do colexio, cada curso colocou unha peza.,

VISITA DO MOUCHO

O xoves 22 tivemos a visita do Moucho. Coma sempre contounos  varios contos  " A árbore xenerosa " e " Avós ". Tamén nos deixou moitos libros en préstamo. Pasámolo mo ben! Mirade que fotos tan bonitas, na galería podedes ver máis.

O ENREDO DO ABELLEIRO

O venres 23 fixemos a saída ao Enredo do Abelleiro, pasámolo moi ben. Aprendimos moitas cousas, vimos as colmenas, vestímonos de apicultores, vimos a abella reina, fixemos unhas velas, probamos o mel ...  Foi moi divertido!