blogue de_Os pequerrechos de Brexo

O PROTAGONISTA DA SEMANA

E acabamos o proxecto "A FAMILA" con Beatriz , a mamá de Elda , que quixo recordar unha cantiga popular coa que ela xogaba e bailaba de pequena: "al pasar por el cuartel".

Acompañándonos coa pandeireta aprendimos a súa letra.

Moitas gracias Bea.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Cando Sara foi protagonista, recibimos a visita de Vanesa e Vicente, os seus papás.

Primeiro fixemos unha serie de exercicios para quentar a voz, pois cantamos entre todos "UNHA VELLA TIÑA UN CAN" , na que cada un interviña co sonido do animal que lle tocaba.

Despois puxéronnos a pel de galiña ,pois mentras Vanesa e Sara acompañadas de Core , cantaban a canción "El latido de mi corazón" da película "COCO", Vicente acompañábaas á guitarra.

Fixérono xenial.

Moitas gracias Vanesa e Vicente.

Fai click na imaxe para ver o video.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Core fai na súa casa moitas manualidades coa súa mamá.

Por iso Carolina, que así se chama a súa nai, quixo mostrarnos algunhas e trouxo á escola limóns e leitugas para estampar pintura con elas.

Tamén Sofía , a irmá pequena de Core axudou.

Pasámolo estupendo.

Gracias Carolina.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Raúl , o papá de Julio, mantivo a todos e todas boquiabertos cando mostrou a motoserra e o maletín de ferramentas que emprega no seu traballo de mecánico.

Unha cousa moi importante no maletín é manter a orde , por iso cada oco ten un número que coincide co da peza.

Ademáis fíxonos un agasallo para a clase, unha motoserra , "PERO DE XOGUETE".

Moitas gracias Rául.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Anxo tamén foi protagonista. A súa mamá Sonia traballa nunha guardería e fai

cos seus alumnos e alumnas murais como o que nos axudou a elaborar.

Trouxo unha caixa chea de telas e outra con papeis recortados de diferentes texturas e cores.

Entre todos os pegamos libremente e o resultado foi unha auténtica obra de arte que agora decora a nosa aula.

Moitas gracias Sonia.

NADAL

Co Nadal rematamos o ano.

Moi pronto teredes o video coas actuacións na videoteca.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Nicolás tamén foi protagonista.

O seu papá , Daniel, é arxentino e fíxonos ver cantas cousas teñen en común Arxentina e Galicia. Comparou os bailes típicos , as comidas ,as bandeiras.

A Daniel acompañábao a súa mamá (avoa paterna de Nicolás ) que chegara o día anterior de Arxentina.

A ela gústalle moito o ganchillo e durante a explicación do seu fillo teceu unha banda coas cores que son comúns as bandeiras galega e arxentina e e que quedou como símbolo de unión dos dous pobos.

Moitísimas gracias aos dous.

VIII SAN SILVESTRE

E un ano máis corrimos a "SAN SILVESTRE" , e xa van oito.

O lema de este ano : "O FRACASO NON EXISTE;SIMPLEMENTE HAI DIFERENTES RESULTADOS". (Sigmund Freud).

VISITA DE PAPÁ NOEL

A semana pasada recibimos a visita de Papá Noel.

Pasamos a mañá con moitos nervios escribindo as nosas cartas e esperando a sáua chegada.

Máis fotos na galería.

O PROTAGONISTA DA SEMANA

Cando Xaquín foi protagonista , Rosana  , a súa nai , falounos de Estados Unidos , o seu país de orixen.

Divertímonos moito cun xogo co que eles pasan moi bos ratos na casa.

Tiña un gran dado de cores  , e tarxetas con ordenes diferentes  que estaban escritas en inglés.

Rosana dicía o que poñían e moitos, sin traducir, xa sabían o que tiñan que facer.

Non se cansaban de tirar unha e outra vez.

Moitas gracias Rosana.