MENÚ MES DE SEPTEMBRO

Ola familias:

Darvos a benvida ás familias novas ao centro e un bo comendo ao curso 2019/2020 a todas as familias.

Grazas por contar co apoio do Anpa e a colaboración das familias.

Aquí deixámosvos o menú do mes de setembro.

Calquera dúbida poñervos en contacto co Anpa en anpabrexolema2013@ gmail. com

Prema na imaxe para ver o menú.

Informacion Jardanay curso 2019/20

Ola familias:

Deixámosvos información sobre Jardanay, como rexistrarse na web, nome de usuario e contrasinal, prezos, etc ... esperamos que vos axude.

Calquera pregunta enviar un correo electrónico a anpabrexolema2013@gmail.com

Prema na imaxe para ver mais informacion.

Grazas

Cambio no menú escolar 19 e 20 de xuño 2019

Os nenos e nenas hoxe comerán de segundo tortilla paisana (onte comeron merluza á romana). A guarnición mantense sen cambios.

Desculpade as molestias

CAMBIO NO MENÚ ESCOLAR

A partir do luns 18 de febreiro de 2019

Como indicábase ata agora no menú, os luns víñase servindo como segundo prato pastel de peixe. Este prato substituirase por milanesa de porco con espirais a partir da data indicada.

Explican dende Jardanay que a receita caseira do pastel de pescada ten textura de mousse e tiñan intención de incluílo no menú permanente para introducir novas texturas ós nenos e nenas e variar na forma de presentar o peixe, sen embargo, coma parece que non lle gustou á mayoría aínda que probaron de levalo en varias ocasións, o final decidiron non mantelo.

Moitas gracias

MENU 1ª TRIMESTRE COMEDOR 2018/19

Hola familias:

Pincha AQUI para ver el menú del 1º trimestre.

GUIA INFORMATIVA COMEDOR

Hola Familias:

Pincha AQUI para ver a Guia informativa do comedor.

MENU 1º TREMESTRE 2018/2019

Hola familias:

Aqui os dejo el menu del Primer trimestre.

Pincha AQUI para poder verlo.

CAMBIO MENU 15 FEBRERO

Buenos días

Para la vuelta de la festividad de carnaval, Jueves 15, se ha procedido a un cambio en el menú. Los niños y niñas disfrutaran del siguiente menú:

-          1º Plato: Crema de Verduras

-          2º Plato: Pescadilla a la romana con judías al horno

-          Postre: Fruta

Esperamos que sea del agrado de los niños/as

MENU 2º TREMESTRE 2017/2018

Aqui os dejo el menu del 2º tremeste

CAMBIO MENU DIAS 2 E 3 NOVEMBRO

Boas tardes

Para esta semana, en concreto os días 2 de Novembro e 3 de Novembro, o menú viuse modificado.

O cambio só afecta ao segundo prato intercambiándose entre si, polo que os nenos e nenas poderán gozar do seguinte menú:

- Xoves 2 de Novembro: ou 2º Prato: Pito asado (a guarnición non sofre cambios).

- Venres 3 de Novembro: ou 2º Prato: Hamburguesa de porco (a guarnición non sofre cambios).

Desculpen as molestias

Saúdos