O luns 5 de outubro empezan as Actividades Extraescolares e a Ludoteca!!!

NOTAS INFORMATIVAS:

Debido á Crise do COVID-19, a capacidade máxima de alumnos/as tanto no Pavillón como na Aula de Informática é moi reducida. Dende a ANPA Brexo-Lema, co obxectivo principal de cubrir as necesidades das familias que non teñan alternativa de conciliación, ofertamos o seguinte cadro de actividades e Ludoteca. Pregamos que sinaledes sinceramente o voso caso, cubrindo o apartado “Necesidade da Solicitude”.

Ludoteca: Alternaranse actividades de ocio, xogos, manualidades, interpretación, etc. O alumnado permanecerá separado en Grupos de Convivencia Estable e sentado na súa correspondente mesa.

Actividades: Que a oferta inicial non inclúa algunhas actividades que viñan sendo habituais, non quere dicir que queden descartadas durante todo o curso. Prevese que o aforo do Pavillón aumente progresivamente, polo que en canto nos sexa posible, ofertaremos outras actividades simultáneas para atender ás familias que soliciten o servizo por ocio. O alumnado de AAEE permanecerá separado en Grupos de Convivencia Estable en todo momento

*De quedar prazas dispoñibles, comunicarémolo a través dos grupos de WhastApp e no apartado web da ANPA. Se fóra preciso, procederemos a sortear as prazas entre as familias solicitantes. Vos iremos informando das novidades.Cando a teñades cuberta, enviade unha copia (é suficiente cunha foto lexible) ao noso correo:

anpabrexolema2013@gmail.com

Para descargar a Ficha preme no arquivo adxunto

Cuestionario Actividades Extraescolares/Ludoteca Curso 2020-21

Para cubrir o cuestionario podes imprimilo e escribir as túas respostas. Unha vez o teñas cuberto, escanear ou sacar unha foto lexible e remitilo ao grupo de Whatsapp do curso (ou ao noso mail se prefires preservar a túa privacidade).

Preme no adxunto para ver e descargar o documento

SUSPENSIÓN DAS CLASES POR PREVENCIÓN DE CONTAXIO POR CORONAVIRUS

Suspéndense oficialmente as clases, o mañanceiro, o comedor e as actividades extraescolares

Hoxe xoves 12/03/2020: a xornada transcurrirá con normalidade tanto no centro, como no comedor como nas actividades extraescolares.

Mañá venres 13/03/2020: a asistencia ao mañanceiro, ao cole, ao comedor e ás actividades extraescolares será voluntaria aínda que desaconséllase á asistencia.

A partir do luns 16/03/20 e a contar os seguintes 14 días, quedan oficialmente suspendidas as clases, o mañanceiro, o comedor e as actividades extraescolares do Emilio González López e en xeral de todos as escolas públicas e privadas de Galicia.

Mañá publicaranse no DOG todas estas medidas e vos faremos chegar o documento oficial. Moitas grazas

XORNADA DE PORTAS ABERTAS ESTA SEMANA

Listado Actividades Extraescolares Curso 2019/2020

Moi boas familias:

Aqui tedes os listados das AAEE do curso 2019/2020.

Prema na seguinte imaxe.

Sorteo A.A.E.E Curso 2019/20

Boas, familias:

Este ano non foi necesario realizar sorteo para repartir as prazas das actividades extraescolares. Todo o alumnado anotado en prazo, que figura no Cadro do Listado Provisional, poderá realizar as A.A.E.E. escollidas. O mesmo ocorre co alumnado anotado fóra de prazo, agás no caso de Robótica (aínda estamos intentando encaixar os grupos cos monitores)

Publicarase o listado definitivo o 1 de setembro de 2019 no taboleiro exterior do Centro e na web

Moitas gracias e que disfrutedes do verán.

LISTADOS PROVISIONAIS AAEE 2019/2020

Boas, familias:

Aqui vos deixamos os listados provisionais das A.A.E.E.

Non haberá vacantes ata que o numero de participantes baixe de 15.

Prema AQUI para ver os listados.

Moitas gracias

Un saúdo