CURSO ATENCIÓN ÁS URXENCIAS SANITARIAS PARA FAMILIAS (A CORUÑA)

Pincha na imaxe para obter máis información sobre o curso presencial de balde que ofrece o Centro de Formación e Recursos de A coruña:

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2018

Segundo a Resolución  conxunta  do  25  de  setembro  de  2018  da  Dirección  Xeral  de  Recursos Humanos  e  da  Dirección  Xeral  de  Educación,  Formación Profesional  e  Innovación  Educativa que establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros   docentes   sostidos   con   fondos   públicos iníciase o proceso de renovación parcial.

No noso centro procede a renovación parcial de dous membros da representación das familias e de tres membros da representación do profesorado.

Pincha na imaxe para máis información:

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 2018/19 (de 3º a 6º Educación Primaria)

Xa podedes recoller os libros relativos ao fondo o xoves 12 e venres 13 de xullo de 10:00 a 13:00 horas.

Tamén están disponibles os vales de material.

No caso de non poder, repartiranse a principios de setembro.

I CONCURSO MULLERES GALEGAS DESTACADAS

Gústache investigar? Queres coñecer curiosidades dalgunhas mulleres?

Le con atención e prepárate para mergullarte na internet e na biblioteca na procura de respostas.

Si, si,... pero, que teño que facer?

Moi sinxelo, resolver correctamente 6 enigmas que irán aparecendo se pinchas no cartel de abaixo e na

entrada na biblioteca.

OLLO!!! DISPÓS DUN TEMPO LIMITADO PARA RESOLVELOS.

Estade atent@s o vindeiro 28 de febreiro. Pincha na imaxe para máis info.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro luns 5 de marzo, ás 18:00 horas,  faremos a xornada de portas abertas para todas aquelas familias que pensen escolarizar aos seus fillos/as no centro e que queiran coñecer o funcionamento do mesmo (horario, instalacións, actividades,...).