ENTREGA DOS LIBROS DO FONDO (SÓ PARA ALUMNADO DE 3º A 6º DE E. PRIMARIA)

OS LIBROS RELATIVOS AO FONDO (DE 3º A 6º DE E. PRIMARIA) SERÁN ENTREGADOS AO ALUMNADO O PRIMEIRO DÍA DE CLASE PARA QUE SE FORREN E SE COLOQUE A PEGATINA CO SEU NOME.

RECOMENDACIÓNS PARA O VERÁN 2021

PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO (6ºB Educación Primaria)

PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO (6ºA Educación Primaria)

PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO (4º Educación Primaria)

Esta semana é a aula de 4º de educación primaria a que nos amosa todo o que traballaron sobre as fragas: un lugar máxico que esconde cousas marabillosas.

PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO (3º Educación Primaria)

O alumnado de 3º de Educación Primaria amósanos como ollar as nosas fragas con curiosidade, admiración, respecto e gañas de coñecer e desfrutar da natureza. A través deste vídeo inspirado no traballo da @laclasede_loida dan a coñecer o que aprenderon ao longo deste proxecto.

3 DE MAIO, DÍA NON LECTIVO

O luns 3 de maio é un dos días de libre disposición elixidos polo centro educativo, polo tanto, non haberá clase.