Benvidos e benvidas

á páxina Web do Colexio Público José Cornide Saavedra!

Instrucións en relación coa COVID19

• Suspensión das actividades lectivas e extraescolares a partir do luns 16 de marzo.
  • O profesorado facilitará propostas de actividades para que o alumnado continúe co seu proceso educativo nos seus domicilios. Estas actividades estarán dispoñibles nesta páxina web.
  • A comunicación co centro e o profesorado realizarase a través do correo electrónico e o Whatsapp como ata o de agora pero intentarase empezar a empregar a plataforma abalar.
  • O centro comunicarase coas familias, a partir de agora, a través do servizo abalarmóbil e desta páxina web.

ACTIVIDADES PROPOSTAS PARA O ALUMNADO

(Pincha na imaxe correspondente)

1º EP 2º EP 3º EP 4º EP 5º EP   6º EP

numero-imagen-animada-0195      numero-imagen-animada-0196  numero-imagen-animada-0197    numero-imagen-animada-0198        numero-imagen-animada-0199         numero-imagen-animada-0200