Actividades complementarias e extraescolares

MANDADOS DO MECO

CONCURSO POSTAIS NADAL 2023

POSTAL GAÑADORA EN EDUCACIÓN PRIMARIA:

VALERIA (6º EP)

POSTAL GAÑADORA EN EDUCACIÓN INFANTIL:

DAVID (6º EI)

Podedes ver o resto de postais na galería de fotos ou no seguinte enlace:

CAMPAMENTOS URBANOS NOS CENTROS CÍVICOS

FESTA SAMAÍN

O martes 31 de outubro de 16 a 19 horas as familias de 6º de primaria coa colaboración da ANPA Herrerías e o centro, teñen preparada unha estupenda festa; haberá música, quiosco, xogos, pintacaras, túnel do terror, sorteos e moitas sorpresas máis.

A recadación será destinada para sufragar parte dos gastos da excursión de fin de curso de 6º de primaria.

Estades todos/as convidados/as.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

Saúdos.

CONCURSO SOMBREIROS SAMAÍN

Benqueridas familias.

Como todos os anos coa chegada do Samain, convocamos o concurso artístico e terrorífico que este ano adicamos á elaboración e decoración de gorros (de todo tipo de materiais: de tea, de papel, de cartón...).

Os premios serán ao máis orixinal e ao máis terrorífico.

Podedes comezar a traelos o luns 23 de outubro ate o xoves 26, que será o último día de entrega.

Quedarán expostos e levaranse de volta para a casa o venres 3 de novembro

O luns 30 de outubro celebramos pola mañá a festa do Samain-Magosto, onde haberá diversos xogos e merenda con castañas.

Os nenos e nenas poderán vir disfrazados da casa ese día pero lembramos que non se poden traer complementos e deben de ser cómodos xa que haberá clase normal as tres primeras horas.

O equipo de actividades complementarias e extraescolares.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER 08-03-2022

Como cada curso escolar o 8 de marzo comemoramos o Día Internacional da muller e para eso realizamos diferentes traballos dentro da aula e outros para decorar o centro.

Houbo traballos de diferentes tipos: referencias á mulleres moi importantes ao longo da historia; referencias as nais traballadoras, as mulleres de Ucraína...

Entre todas e todos quixemos deixar constancia da importancia das mulleres na vida, na sociedade e en tódolos aspectos da existencia, intentando que se acaben as diferenzas todavía existentes.

Podedes ver os traballos na galería

DESFILE ENTROIDO 2022

Este ano, despois da pandemia, poidemos volver a desfrutar do entroido como nos merecemos, e que mellor homenaxe que un bo desfile polas preciosas rúas do barrio.

A temática escollida está relacionada co proxecto do centro, titulado "A Cidade Vella", polo que escollemos diferentes nomes das rúas e as relacionamos cos oficios que nelas se levaban a cabo do seguinte xeito:

Ed. Infantil: taberneiros/as-rúa Tabernas.

1º e 2º Ed. Primaria: panadeiros/as-praza da Fariña.

3º e 4º Ed. Primaria: ferreiros/as-rúa Ferrerías

5º e 6º Ed. Primaria: carniceiros/as- rúa Cortaduría.

Resultou ser unha xornada do máis entretida, agardamos se repita. O resto de fotos podédelas ver na galería.

DÍA DE ROSALÍA 23-02-2022

O día 23 de febreiro celebramos un día moi especial adicado a nosa autora máis coñecida, como é Rosalía de Castro.

Ao longo da semana elaboramos un mural coa cara de Rosalía ao que os nenos/as de Educación Infantil lle deron un aspecto formidable e escibiron os títulos dalgúns dos poemas máis coñecidos da autora.

O resto de cursos do centro decoraron e recitaron o poema Adiós ríos, adiós fontes. Ademais ao longo da semana escoitamos cancións das obras de Rosalía interpretadas por diferentes artistas pola megafonía do centro.

Xa podedes desfrutar do traballo dos nenos/as na galería de fotos.

ENTROIDO 2022

O Entroido xa está aquí!!

A continuación explicamos o que vamos levar a cabo durante a vindeira semana:

- Comezamos cos MANDADOS DO MECO:

-  LUNS 21: SE QUERES VIR MOLÓN/A HAS DE TRAER CALCETÍNS DE CORES POR FÓRA DO PANTALÓN.

-  MARTES 22: COMO UN NENO/ DESPISTADO/A VIRÁS CO ZAPATOS DESEMPARELLADOS.

RECOLLIDA DE ALIMENTOS

Prezadas familias.

Unha das actividades a desenvolver polo centro para conmemorar o Día da Paz e a Non Violencia (30 de xaneiro), será unha RECOLLIDA DE ALIMENTOS, en favor da Cociña Económica.

Terá lugar do luns 31 de xaneiro ao venres 4 de febreiro.

Os alimentos que máis se precisan son:

GARAVANZOS, FIDEUÁ, MACARRÓNS, ALUBIAS E CONSERVAS.

Podedes deixar os alimentos na entrada principal do centro.

Grazas pola vosa colaboración.

Un saúdo.