Horario de atención al público secretaria

É necesario formalizar a matrícula do novo alumnado  que estaban admitidos para o vindeiro curso 2020/21 . O prazo é do 1 ao 10 de xullo.

O horario de atención ás familias será de 10 a 12 horas.

Mañán publicaránse as listaxes provisionais de admitidos no fondo libros. Quedarán expostas no taboleiro do colexio. O día 9 publicaránse as listaxes definitivas. Para consultar as listaxes pode facelo tamén coa chave 365 que se pode solicitar no seu centro de saúde.

Os cheques de libros e material escolar para 1º e 2º de EP e de material escolar para 3º, 4º, 5º, e 6º entregaránses do 6 a 10 de xullo en horario de 10 a 12 horas. É posible tamén recollelos no mes de setembro.

Becas comedor 2020-21

O Concello abre de novo o prazo para solicitar as axudar para o comedor escolar para o curso 2020-21

O prazo para presentar a solcitude é do 1 ao 12 de xuño.

Impreso solicitude

Máis información llamando al 010 o pinchando  aquí

Admisión alumnado

Informar que todas las solicitudes presentadas para 4º de Educación Infantil(3 anos) e 6º de Ed. Infantil(5 anos) están admitidos.

Deberán formalizar matrícula do 1 ao 10 de xullo en horario de 10 a 11:30.

Impreso

Idioma materno

Deberán traer tamén as fotografías tamaño carné e a fotocopia da tarxeta sanitaria.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2020-21

Prazo de presentación de solicitudes do 20 de maio ao 19 de xuño.

Circular informativa

DOG 19 de maio

Anexo I

Anexo II

Debido a excepcional situación que estamos a vivir, as persoas que entreguen a solicitude presencialmente no Centro deberán solicitar cita ou ben chamando o teléfono 881960705 ou por correo electrónico ceip.cidade.vella@edu.xunta.gal para tratar de non xuntarse moitas persoas a un tempo.

Traer cuberto anexo I e anexo II debidamente cuberto e asinado e fotocopia do libro familia.

As familias dos alumnos e alumnas que pasan a ESO deberán presentar  a súa solicitude no centro no que teñan solicitada praza para o vindeiro curso.

Devolución libros préstamos

As familias dos alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º de EP que teñan libros de préstamo do colexio deben devolvelos o venres día 19 de xuño de 11 a 12:30.

Lembrade que é imprescindible a devolución para poder recibir libros e axudas para o vindeiro curso. O prazo para a solicitar as axudas para o vindeiro curso remata o venres día 19 de xuño .

Recollida material escolar

O Ministro de Sanidade confirmou que a Comunidade Autónoma de Galicia entra na Fase 2 da desescalada o luns 25 de maio, polo tanto o profesorado xa pode incorporarse aos centros educativos. Autorizáse o acceso das familias para a recollida do material escolar. Aquelas familias que desexen recoller dito material han de seguir as instruccións detalladas na seguinte circular, respectando o día asignado. Debe acudir únicamente un adulto por familia.

Instruccións

17 DE MAIO. DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Bo día:

O 17 de maio celebramos , un curso máis , o Día das Letras Galegas .  No presente ano  lembramos ao profesor e escritor RICARDO CARBALLO CALERO . Aquí tedes tres (seis) caricaturas del, feitas polo debuxante Siro. Facendo clic nelas accededes a diversas actividades e propostas en liña para coñecer desde casa algunhas cousas máis sobre el .

Image01         Image01        Image01

Video dos guerreiros da Cidade Vella

Aquí temos aos guerreiros do Cidade Vella amosándonos as súas actividades físicas e retos!! Noraboa chicos!!.

Pincha aquí

Reapertura do prazo de admisión de alumnado

DOG do 6 de maio, publícase o Acordo sobre o restablecemento do proceso de admisión de alumnado. Para a realización e seguimento deste acordo a dirección do centro informa do seguinte:

• O novo prazo de entrega de solicitudes será do 11 ao 18 de maio ambos inclusive, en horario de 10 a 13h na secretaría do colexio ou de forma telemática en
    https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/. Cubrir solitude acompañala do libro de familia o DNI do neno ou nena. Recoméndase traer tamén certificado de empadronamento e demáis documentación que quere aportar ao baremo. Revisar que ven cuberta a folla do autobaremo e que todos os membros da unidade familiar consinten na cosulta telemática dos datos.
  • A presentación de documentación acreditativa do baremo será ata o 26 de maio. (Recoméndase entregala do 11 ao 18 de maio)
  • Publicación de listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido  o 8 de xuño.
  • Reclamacións do 9 ao 11 de xuño en horario de 10 a 12h na secretaría do colexio.
  • Publicación das listaxes definitivas antes do 26 de xuño.
  • Formalización da matrícula en secretaría: do 1 ao 10 de xullo
  • Formularios e información en https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcidadevella/?q=node/428

NORMAS BÁSICAS DE ACCESO AO COLEXIO