Calendario escolar 2018-19

O Consello Escolar elexiu como días non lectivos ademáis o 2 de novembro e o 20 de maio.

AS NOSAS PORTAS

UN PROXECTO DE INTERÉS. FAI CLIK AQUÍ

Reunión familias alumnos 3 anos

Convócase  a todas as familias dos nenos e nenas de 3 años a unha reunión o vindeiro xoves día 6 ás 9:30 horas.

Revista escolar

REVISTA ESCOLAR  "TEMPO DE NOVAS"  : VERSIÓN DIXITAL

Listaxe definitiva de admitidos fondo libros coa asignación de libros

Tódolos alumnos/as de 3º e 5º de Educación Primaria recibirán en préstamo a totalidade dos libros. Só deben adquirir o Activity book de inglés) e o caderno de traballo de de música da Ed. Galinova.

Adxudicación provisional de fondo libros

Publicase a listaxe provisional de adxudicación de fondo libros:

Hai un prazo de dous días para presentar reclamacións.

Posteriormente no mes de xullo publicarase a lista definitva coa adxudicación de libros.

Listaxe de exluídos

Os alumnos/as de 3º e 5º de Educación Primaria recibirán tódolos libros de prestamo do Centro. Deberán adquirir soamente o Activity book de inglés e o cadernillo de traballo de música.

Matricula novos alumnos curso 2018-19

As familias dos alumnos e alumnas admitidos para o curso 2018-19 deben formalizar la matricula do 20 ao 30 de xuño na secretaría do Centro.

Impreso de formalización de matricula.

Enquisa idioma galego (só alumnos de Ed. Infantil).

Deben traer ademáis:

• 4 fotografías tamaño carné os alumnos de Ed. Infantil e 2 os alumnos de Ed. Primaria.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.

Axuda para adquisición de libros de texto e material escolar curso 2018-19

Prazo de solicitude do 22 de maio ao 22 de xuño.

Circular informativa.

DOG da convocatoria.

Anexo I e II

Para calcular la renta per capita hai que sumar o recadro 392 + o recadro 405 correspondentes o exercicio fiscal do ano 2016