Axuda libros e material escolar curso 2019-2020

No DOG do 20 de maio publicase a convocatoria de axuda para mercar libros e material escolar (alumnos de 1º e 2º de EP) ou ben obtar ao fondo de libros da xunta e material escolar (alum nos de 3º a 6º de EP).

O prazo está aberto ata ao 21 de xuño. A presentación e única libros e (material escolar), así como para todos os irmáns que se escolaricen o vindeiro curso no mesmo centro. A solicitude farase preferentemente a través dos mesdios electrónicos nos seguintes enlaces: FONDO LIBROS e CHAVE 365

Circular

Listases definitivas de admitidos/as para o curos 2019-2020

As familias dos alumnos/as admitidos deben formalizar a matricula do 20 ao 30 de xuño. É imprencindible este requisito senón decaerá o dereito a praza.

Deben cubrir a folla de matricula e adxuntar 4 fotografias tamaño carné os alumnos/as de Ed Infantil e 2 os alumnos de Ed. Primaria.

Así mesmo adxuntarán fotocopia da tarxeta sanitaria.

Impreso matricula

Enquisa idioma materno (só 4º Ed. Infantil)

AVISO. Día non lectivo

Lembrade que o día 20 de maio é non lectivo por ser un dos dous días elexidos polo Consello Escolar e como xa se comunicou na circular de principio de curso e no calendario escolar deste curso.

Becas comedor curso 2019-2020

Prazo de presentación de solicitudes do 22 de abril ao 6 de maio.

Máis información pinchando aqui

Achega de documentción alumnos de nova admisión

Para 4º de Ed. Infantil temos mais solicitudes que prazas. Hai un prazo de 10 días para presentar a documentación que se quera engadir á presentada coa solucitade.

O prazo remata o 5 abril.

Entroido

Este ano estamos traballando o tema do mar.

Solicitude praza curso 2019-2020

O prazo para solicitar praza para o vindeiro curso académico é do 1 ao 20 de marzo.

• ASIGNAREMOS UN PUNTO A TODAS AS SOLICITUDES QUE ELIXAN UN COLEXIO PÚBLICO EN PRIMEIRO LUGAR.
  • O ANEXO II DEBE VIR ACOMPAÑADO DA FOTOCOPIA DUN DOCUMENTO QUE ACREDITE A IDADE DOA ALUMNO/A (DNI, LIBRO DE FAMILIA) E O ALUMNADO QUE XA ESTÁ ESCOLARIZADO DUN CERTIFICADO DE MATRICULA DO CURSO ACTUAL.
  • ATENCIÓN EN SECRETARÍA: LUNS, MÉRCORES, XOVES E VENRES DE 9.00 A 9.45 E MARTES DE 13:15 A 14:00

Xornada de portas abertas

O día 25 de febreiro ás 18 horas teremos unha xornada de portas abertas para aquelas familias que desexen conocer o noso Centro.