Festival Nadal 2019

O pasado venres 20 de decembro tivo lugar no noso colexio o Festival de Nadal. Levouse a cabo en dous pases; o primeiro dirixido ao alumnado de infantil e 1º de primaria e o segundo pase dirixido ao resto de cursos de primaria.

Tivemos de todo: teatro, recitados, música e unha sorpresa final para rematar o segundo pase. Parabéns a todos!

Premede nos diferentes programas para acceder aos vídeos de cada pase.

1º PASE            2º PASE

LECTURAS RECOMENDADAS PARA O NADAL

Premede no arquivo pdf adxunto para acceder a unha serie de títulos recomendados para o alumnado de infantil e primaria.

25 de novembro

A continuación podedes ver a selección de lecturas elaborada polo equipo da biblioteca para conmemorar o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller.

Ademais podedes ver o mural elaborado polo alumnado do colexio.

Calendario escolar 2019-2020

O Consello Escolar acordou solicitar como días non lectivos o 20 de marzo e o 4 de maio.

Estimadas familias:

Ante os problemas de inundacións que o colexio tivo esta mañá, informar que se están arranxando, xa que o concello está  encargándose dos problemas. Polo que informamos de que mañá martes 5 de novembro haberá clase con normalidade, a excepción dos nenos e das nenas de 3 anos que non poderán asistir á súa aula xa que está secando o corcho do chan. Ante calquera dúbida ou cambio podedes visitar a páxina web do centro escolar.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

Samaín - Magosto 2019

Hoxe celebramos no colexio o Samaín e o Magosto levando a cabo unha serie de xogos en dous pases. O primeiro pase para o alumnado de infantil de 10:15 a 11:30 e o segundo pase para o alumnado de primaria de 12:30 a 13:40. Os xogos foron: carreira de castañas, petanca, atopa a castaña, pasa a castaña, comecastañas e mariolas e carreiras de chapas con castañas.

Aviso becas comedor

Publicado listas provisionais becas comedor.

Consultar aviso sobre información a presentar

Listaxe definitiva adxudicación fondo libros

Adxudicación fondo libros 4º  Ed. Primaria: Lista 1 Lista 2

Adxudicación fondo libros 6ºEd. Primaria:  Lista 1 Lista 2