Aviso becas comedor

Publicado listas provisionais becas comedor.

Consultar aviso sobre información a presentar

Reunión familias nenos e nenas de 3 anos

Convócase a unha reunión ás familias dos alumnos de 3 anos o vindeiro xoves 5 de setembro as 10 horas .

Listaxe definitiva adxudicación fondo libros

Adxudicación fondo libros 4º  Ed. Primaria: Lista 1 Lista 2

Adxudicación fondo libros 6ºEd. Primaria:  Lista 1 Lista 2

Fondo solidario de libros de texto

No arquivo adxunto atoparedes a listaxe provisional de admitidos en relación ao fondo solidario de libros de texto.

Horario secretaria semana do 24 ao 30 de xuño.

Martes, mércores e venres de 9:00 a 11:00

Xoves de 9:00 a 10:00

Libros de texto

Pinchando no seguinte enlace podes ver os libros de texto para o vindeiro curso 2019-2020.

Hai un erro no libro de texto de inglés de 1º de primaria. Na lista aparece "Go 2 activity pack" e debería aparecer "Go 1 activity pack".

Axuda libros e material escolar curso 2019-2020

No DOG do 20 de maio publicase a convocatoria de axuda para mercar libros e material escolar (alumnos de 1º e 2º de EP) ou ben obtar ao fondo de libros da xunta e material escolar (alum nos de 3º a 6º de EP).

O prazo está aberto ata ao 21 de xuño. A presentación e única libros e (material escolar), así como para todos os irmáns que se escolaricen o vindeiro curso no mesmo centro. A solicitude farase preferentemente a través dos mesdios electrónicos nos seguintes enlaces: FONDO LIBROS e CHAVE 365

Circular

Listases definitivas de admitidos/as para o curos 2019-2020

As familias dos alumnos/as admitidos deben formalizar a matricula do 20 ao 30 de xuño. É imprencindible este requisito senón decaerá o dereito a praza.

Deben cubrir a folla de matricula e adxuntar 4 fotografias tamaño carné os alumnos/as de Ed Infantil e 2 os alumnos de Ed. Primaria.

Así mesmo adxuntarán fotocopia da tarxeta sanitaria.

Impreso matricula

Enquisa idioma materno (só 4º Ed. Infantil)