Solicitude de praza curso 2018-2019

Do 1 ao 20 de marzo, ámbolos dous inclusive, está aberto o prazo para solicitar praza para o vindeiro curso 2018-2019. No seguintes enlaces poderá atopar a información e documentación necesaria.

• DÍA DE PORTAS ABERTAS
  • ORDE QUE REGULA A ADMISIÓN NOS CENTROS PÚBLICOS
  • DECRETO

Actividad de apoio escolar

Informarvos de que no Centro Civico Cidade Vella hai unha actividade de reforzo escolar no que hai prazas libres

-3º e 4º de primaria: Luns e mércores de 17.15 a 18.45 horas- Gratuita

-5º e 6º de primaria: Martes e xoves de 17.15 a 18.45 horas- Gratuita

AS NOVAS INSCRIPCIÓNS realizaranse no centro cívico a partir do día 5, luns, por orden de chegada.

Xornada de portas abertas.

Teremos unha xornada de portas abertas o luns 26 de febreiro as 18 horas para todas aquelas familias interesadas en coñecer o Centro.

Día da Paz

Carteis sobre o Día da Paz  nun traballo compartido entre toda a escola .

Festivais de Nadal

Aquí están as fotos dos festivais de Nadal

Primeira parte

Segunda parte

BOAS FESTAS E PRÓSPERO ANINOVO

Velaquí  un  agasallo dixital   para felicitar  a   unha   Comunidade moi nosa.

Tarxetas  ganadoras do concurso de postais  navideñas do colexio: Águeda de 6º EP  e Daniella de E.Infantil

Calendario Escolar 2017-18

O Concello elexiu como festivos locais o 13 de febreiro e 8 de marzo. o Consello Escolar escolleu o 30 de abril como día non lectivo.

Listaxes definitivas de fondo libros

Listaxes definitvas cos libros que lles corresponden a cada alumno solicitante para os cursos de 4º e 6º de Ed. Primaria.

Lembrade que tódolos alumnos de 3º e 5º de Ed. Primaria só deben mercar o cadernillo de música e o Activity Book de Inglés.

Libros asignados a cada alumno de 4º e 6º do Fondo Libros pincha aquí