Matricula novos alumnos curso 2018-19

As familias dos alumnos e alumnas admitidos para o curso 2018-19 deben formalizar la matricula do 20 ao 30 de xuño na secretaría do Centro.

Impreso de formalización de matricula.

Enquisa idioma galego (só alumnos de Ed. Infantil).

Deben traer ademáis:

• 4 fotografías tamaño carné os alumnos de Ed. Infantil e 2 os alumnos de Ed. Primaria.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.

Axuda para adquisición de libros de texto e material escolar curso 2018-19

Prazo de solicitude do 22 de maio ao 22 de xuño.

Circular informativa.

DOG da convocatoria.

Anexo I e II

Para calcular la renta per capita hai que sumar o recadro 392 + o recadro 405 correspondentes o exercicio fiscal do ano 2016

Listaxe definitiva de admitidos.

As listaxes provisionais de admitidos para o vindeiro curso pasan a definitvas.

Recordade que hai que formalizar a matricula entre o 20 e o 30 de xuño.

EXCURSIÓN DE 6º . 3 DÍAS NO GROVE.

Bodyboard  na Praia da  Lanzada

CRÓNICA DA VIAXE

Alumnos de 4º de EP na RAG

Os alumnos de 4º de Ed. Primaria asistiron a inauguración dunha serie audiovisual dos Bolechas e as Letras Galegas.

Día do libro 2018

Bonito día no que compartimos lectura no patio.

Publicación listado provisionais de admitidos e non admitidos

Listaxe provisional de solicitudes admitidas e non admitidas para o vindeiro curso:

Hai un prazo de cinco días hábilas a partir da publicación das listas para presentar reclamacións.

Portas con arte no colexio.

As artísticas portas do noso colexio , pintadas da man da deseñadora gráfica Ana Tenreiro ,  xunto co proxecto escolar deste ano relativo aos artistas das  mesmas , son o contido dun destacado e sen dúbida interesante artigo de La Opinión de A Coruña do luns 9 de abril.

Fai click na foto para ir ao enlace correspondente.