Skip to Content

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

 

 

 

Lexislación:

- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro.

- Orde do 21 de outubro de 2022.

- Instruccións da dirección xeral de centros e recursos humanos sobre o desenvolvemento do proceso de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fndos públicos par ao curso académico 2024-2025.

- Resolución do 27 de febreiro de 2024, da dirección xeral de centros e recursos humanos, pola que se fai público o resultado do sorteo ao que fai referencia o artigo 34 da Orde do 21 de outubro de 2022.

 

Documentación necesaria:

  • Solicitude de admisión (anexo II que se pode descargar máis abaixo ou recoller na secretaría ou conserxería). Deberá estar cumprimentada e asinada.

  • DNI do alumno/a ou Libro de familia (orixinal e copia) para acreditar a idade.

  • Sentenza de separación ou divorcio (de ser o caso).

  • Certificado de empadroamento no que figure que levan máis dun ano empadroados/as (se optan aos puntos do padrón).

  • Título de familia numerosa (de ser o caso).

  • Certificado de discapacidade (de ser o caso).

 

Documentos e impresos:



page | by Dr. Radut