1º EP, 2º EP, 3º EP, 4º EP, Educación Primaria, 5º EP, 6º EP

REUNIÓN INICIO CURSO 5º PRIMARIA

Rematamos as reunións de inicio de curso.

O vindeiro LUNS, día 9, será o turno de 5º de Educación Primaria.

Fixádevos no horaro establecido pola titora.

REUNIÓN INICIO CURSO 1º PRIMARIA

Continuamos coas reunións de comezo de curso.

O vindeiro luns 2 de outubro tócalle o turno ás familias de 1º de educación primaria.

Fixádevos no horario establecido pola titora.

REUNIÓN INICIO DE CURSO

Continuamos coas reunións de comezo de curso.

O vindeiro luns 25 de setembro tócalle o turno ás familias de 3º, 4º e 6º de educación primaria.

Fixádevos no horario establecido polas/o titoras/o.

COBERTURA SEGURO EDIXGAL

Adxuntamos a información para asegurar os ordenadores da aula de 5º de primaria, si así o considerades.

INFORMACIÓN EDIXGAL

Adxuntamos información básica para coñecer o funcionamento de edixgal.

Están incluídas as instruccións para asegurar os equipos, que é opcional; lembrade que hai seguros do fogar que tamén o cubren.

Calquera dúbida contactade co centro.

XORNADA NAVEGA CON RUMBO

O alumnado de 5º e 6º de primaria recibiu unha formación para favorecer o uso responsable de internet e as redes sociais entre o alumnado, o profesorado e as familias.

Acompañounos o docente Rubén Pérez, membro do CPEIG (COLEXIO DE ENXEÑERÍA INFORMÁTICA DE GALICIA), experto en ciberseguridade que nos aportou moi bos consellos para navegar de forma segura por internet e entender mellor as novidades actuais da rede.

Achegamos na imaxe unhas ligazóns que poden ser do voso interese.

Podedes ver máis fotos na galería, no álbum chamado Navega con Rumbo.

XORNADA PORTAS ABERTAS IES PLUIRILINGÜE ADORMIDERAS

Adxúntase documento coa información da Xornada de portas abertas do IES Adormideras.

AULA VIRTUAL

Estimadas familias de 3º de educación primaria, premendo na imaxe de máis abaixo accederedes ás instruccións para poder entrar na AULA VIRTUAL do centro.

Agardamos vos sexan de axuda.

REUNIÓN AULA

Estimadas familias.

Convócase a todos os pai/nais/titores legais dos/as alumnos/as de 2º de Ed. Primaria á reunión de inicio de curso, que terá lugar na aula de 2º, o vindeiro luns, día 3 de outubro ás 16:15 horas.

Un saúdo.

Ana Paredes Candal.

REUNIÓN DE AULA 6º EP

Estimadas familias.

Convócase a todos os pai/nais/titores legais dos/as alumnos/as de 6º de Ed. Primaria á reunión de inicio de curso, que terá lugar na aula de 6º, o vindeiro luns, día 3 de outubro ás 16:15 horas.

Un saúdo.

Sandra Domínguez Pérez.