ÁBRESE O PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN 2024-2025

ÁBRESE O PRAZO DE ADMISIÓN PARA O ALUMNADO NOVO PARA O CRSO2024-202

• Presencialemnte no centro educativo
  • Documentación que teñen que achegar:
    • Impreso de solicitude: Impreso ED550B
    • Libro de familia.
    • Certificado empadroamento.
    • DNI do solicitante.
    • Certificado oficial do expediente académico, de ser o caso.
    • Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso.
    • Outra documentación.

Ampliamos as nosas fronteiras dixitais. Xa segues a nosa conta de Instagram?

Co gaio de dar a coñecer o noso centro e que a comunidade educativa o completo (familias, alumnado, persoal docente e non docente) teña sempre información de primeira man sobre as actividades e proxectos que se levan a cabo no “Carlos Cid Arregui”, estamos ampliando as nosas fronteiras dixitais máis alá nosa web do centro, facendo uso de RRSS, como Instagram que dun xeito moito máis sinxelo e visual permite que a información chegue de xeito moito máis sinxelo e dinámico. Inda non seguides a conta do cole? Escaneade este QR ou buscade o noso nome e comezade a seguirnos!

Debido a esta nova ampliación de fronteiras dixitais, no día de hoxe enviamos un novo modelo de autorización para o tratamento de imaxes que establece o Protocolo de Protección de Datos facilitado pola administración.

• Porque se solicita autorización de ferramentas dixitais alleas as corporativas?

As ferramentas para as que se solicita consentimento son as estritamente necesarias para o tratamento (almacenamento e transferencia) das imaxes a nivel interno de centro, e nunca fora dos grupos de traballo dos responsables docentes.

• Publicaranse imaxes nas que saia o meu fillo/filla?

Si, nas plataformas dixitais corporativas (Web do centro, Galería de Imaxes Coppermine e Aula Virtual Moodle). Pero cabe indicar que as imaxes publicadas nas RRSS serán xeralmente de costas para salvagardar a identidade dos máis cativos, a excepción de que poidan aparecer de vagar durante algunha actividade en streaming (por exemplo nos directos do Instagram) que se leve a cabo durante algún taller, obradoiro ou festival do centro.