Aula STEAMM con M de Música.

Aula STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Maths) é unha estratexia educativa que desperta o interese do alumnado pola ciencia, a tecnoloxía e o arte. A través deste sistema pedagóxico, que inclúe conceptos de programación e robótica, aprenderán a resolver problemas mediante a creatividade e a innovación.

Neste curso escolar 2021-22 AFundación achega aos centros educativos unha nova serie de talleres STEAM en clave SOSTENIBLE. Ao noso centro chegou esta mañá a Aula Steam itinerante: STEAMM con doble M de Música:

INFANTIL gozou dun taller de robótica básica «O instrumento mudo que se fixo un nó.

3º PRIMARIA A 6° PRIMARIA gozou dun taller de programación, robótica, e música «DJ Makey Makey»

Aquí podedes ver algunhas instantáneas dos talleres.

Álbum: Talleres e actividades complementarias -> Aula Steam

album | by Dr. Radut