You are hereEducación Física, Dinamización Lingua Galega, Educación artística, Linguas estranxeiras, Matemáticas, Orientación, Obxectivos, Avaliación, Temporalización

XOGADE: CAMPO A TRAVÉS

O pasado venres 11 de xaneiro, disputouse a “Fase Comarcal” de Campo a Través dentro do programa Xogade, no que o noso centro participa para desenvolver varias actividades deportivas.

Os rapaces e rapazas de 5º de Educación Primaria acudiron nesta primeira fase á que asistiron un total de 800 nenos e nenas de distintas idades e diversos centros educativos de varios concellos pertencentes á costa da morte.

O inglés a través da música: "Seven years"

"Seven years", está é unha das cancións que preparon os nosos compañeiros Nico e Lucas de 6º de Primaria durante o curso 2015/2016 nas clases de inglés.

3:54 minutes (8.93 MB)

O inglés a través da música

Esta é a canción que preparou o noso compañeiro Nico de 6º de Primaria durante o curso 2015/2016. A nós encantounos, animámosvos a escoitalas e esperamos que tamén vos guste.

Venres 13 de maio , celebración do día das Letras Galegas no colexio!

O venres 13 de maio celebráronse no centro diferentes actos  para festexar o día das Letras Galegas  e facer o noso pequeno homenaxe  ao autor  Manuel María.

Se picades na seguinte fotografía, accederedes ao blogue da biblioteca escolar

" Leoteca en Rus" e podedes ver as actividades levadas a cabo.

Encontro deportivo no CPI Alcalde Xosé Pichel

Mañá mércores o alumnado de 4º de E.P. participará nun encontro deportivo con nenos/as do mesmo curso no CPI Alcalde Xosé Pichel. Nesta xornada xogarán a brilé, balón torre e fútbol sen balón. A saída desde o centro será ás 9:45h., estando prevista a chegada ao centro ás 13h.

FESTIVAL DE NADAL " DINSONS"

As clases retomaranse o xoves 7 de xaneiro .

BO NADAL E FELIZ ANI NOVO A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DE PARTE  DO EQUIPO DE MESTR@S DO CEIP CANOSA-RUS !

Campo a través en Cee

O pasado venres 4 de decembro os nenos/as do CEIP Canosa-Rus participaron na fase comarcal de Costa da Morte de campo a través en Cee, dentro do programa Xogade da Xunta de Galicia.

OBRADOIRO DE ARTE ABSTRACTO CON ROBERTA VENANZI

Mañá xoves 17 e o venres 18 de outubro os nenos/as de 3º e 4º de educación primaria, de 9:30 a 12:30 h,  disfrutarán dunha experiencia nova a  través dun taller de Arte Abstracto levado a cabo pol

Recomendacións de lecturas para o verán

Os EDLG do CEIP Bormoio-Agualada e o CEIP Canosa-Rus recomendan ler en galego durante o verán, para iso ofrecen varias lecturas adaptadas ás idades dos nenos/as. Se picades nas imaxes accederedes ao documento completo.

Recollida de premios " Nós tamén creamos"

As nenas e nenos de 2º e 3º de Educació Primaria,  asistiron hoxe a entrega dos premios “Nós tamén creamos!”, que convoca a Consellería de Cultura e Educación coa colaboración da TVG e de OQOeditora.

O noso alumado gañou o   primeiro premio do Primeiro Ciclo de Primaria, coa curtametraxe "Non quero ser un polbo".

A Fundación Rosalía de Castro acolleu a entrega dos premios .

Para ver os enlaces da noticia, pichade nas seguites imaxes!

Celebración do día da paz

O 30 de xaneiro os nenos/as de 2º e 3º ciclo interpretaron unha canción, para conmemorar e celebrar o Día da paz.

« Decembro 2019 »