Educación Física, Dinamización Lingua Galega, Educación artística, Linguas estranxeiras, Matemáticas, Orientación, Obxectivos, Avaliación, Temporalización

FELICITACIÓN DE NADAL

Premio Especial 25 Aniversario de Ponte nas Ondas

Vense de publicar os premiados no 2º CERTAME DE PODCAST XOSÉ MOSQUERA PÉREZ. Os nosos alumnos/as de 6º de Educación Primaria conseguiron o premio da seguinte categoría:

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS: 17 DE MAIO DE 2020!

Ola familias:

Sabedes que día é hoxe? 17 de maio! O día das Letras Galegas! Feliz día a toda a comunidade educativa do CEIP Canosa-Rus.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS: CONCURSO DO CONCELLO DE CARBALLO E PORTAL DA LINGUA.

Ola familias!

Como xa sabedes o vindeiro domingo 17 de maio é o Día das Letras Galegas. A parte das actividades propostas dende o colexio, deixámosvos os seguintes enlaces para que poidades consultar máis información no PORTAL DA LINGUA.

XOGADE: CAMPO A TRAVÉS

O pasado venres 11 de xaneiro, disputouse a “Fase Comarcal” de Campo a Través dentro do programa Xogade, no que o noso centro participa para desenvolver varias actividades deportivas.

Os rapaces e rapazas de 5º de Educación Primaria acudiron nesta primeira fase á que asistiron un total de 800 nenos e nenas de distintas idades e diversos centros educativos de varios concellos pertencentes á costa da morte.

O inglés a través da música: "Seven years"

"Seven years", está é unha das cancións que preparon os nosos compañeiros Nico e Lucas de 6º de Primaria durante o curso 2015/2016 nas clases de inglés.

3:54 minutes (8.93 MB)

O inglés a través da música

Esta é a canción que preparou o noso compañeiro Nico de 6º de Primaria durante o curso 2015/2016. A nós encantounos, animámosvos a escoitalas e esperamos que tamén vos guste.

Venres 13 de maio , celebración do día das Letras Galegas no colexio!

O venres 13 de maio celebráronse no centro diferentes actos  para festexar o día das Letras Galegas  e facer o noso pequeno homenaxe  ao autor  Manuel María.

Se picades na seguinte fotografía, accederedes ao blogue da biblioteca escolar

" Leoteca en Rus" e podedes ver as actividades levadas a cabo.

Encontro deportivo no CPI Alcalde Xosé Pichel

Mañá mércores o alumnado de 4º de E.P. participará nun encontro deportivo con nenos/as do mesmo curso no CPI Alcalde Xosé Pichel. Nesta xornada xogarán a brilé, balón torre e fútbol sen balón. A saída desde o centro será ás 9:45h., estando prevista a chegada ao centro ás 13h.

FESTIVAL DE NADAL " DINSONS"

As clases retomaranse o xoves 7 de xaneiro .

BO NADAL E FELIZ ANI NOVO A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DE PARTE  DO EQUIPO DE MESTR@S DO CEIP CANOSA-RUS !

Campo a través en Cee

O pasado venres 4 de decembro os nenos/as do CEIP Canosa-Rus participaron na fase comarcal de Costa da Morte de campo a través en Cee, dentro do programa Xogade da Xunta de Galicia.

OBRADOIRO DE ARTE ABSTRACTO CON ROBERTA VENANZI

Mañá xoves 17 e o venres 18 de outubro os nenos/as de 3º e 4º de educación primaria, de 9:30 a 12:30 h,  disfrutarán dunha experiencia nova a  través dun taller de Arte Abstracto levado a cabo pol

Unidades didácticas 6º E.P. - Curso 2015/2016

Unidades didácticas 5º E.P. - Curso 2015/2016