LIP DUB DO CEIP CANOSA-RUS

Estimadas familias:

Xa tedes a vosa disposición no blogue de  Leoteca en Rus o resultado das actividades do día de hoxe no cole. Estamos moi orgullosos/as do noso alumnado e da súa tan boa resposta á adaptación á situación actual. GRAZAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP CANOSA-RUS. FELICES DÍAS DE ENTROIDO DE PARTE DE TODO O PROFESORADO! Para ver o vídeo , picade a continuación.

CELEBRANDO A SEMANA DA PAZ EN LEOTECA

A semana pasada conmemoramos o día da paz en Leoteca. Se pinchades na seguinte imaxe poderedes acceder ao blogue da nosa biblio e ver un vídeo sobre esta actividade!

Recomendacións de lecturas para o verán

Os EDLG do CEIP Bormoio-Agualada e o CEIP Canosa-Rus recomendan ler en galego durante o verán, para iso ofrecen varias lecturas adaptadas ás idades dos nenos/as. Se picades nas imaxes accederedes ao documento completo.

XIII CONCURSO ESCOLAR DE TEATRO LIDO " XOSÉ MANUEL EIRÍS"

Un ano máis os nosos alumnos/as de 2º a 6º de educación primaria participaron no concurso de teatro lido "Xosé Manuel Eirís". Os 5 grupos participantes foron a Radio Voz no mes de outubro a ler as súas interpretacións.Todos e todas o fixeron realmente ben.