COMEZAMOS!!!!

DESEXAMOS, PARA VÓS E PARA NÓS, UN FELIZ INICIO DE CURSO!

HORARIO PARA O PRÓXIMO 11 DE SETEMBRO. DÍA DE INICIO DAS CLASES.

Éste é o horario de entrada establecido para o alumnado o próximo luns, día 11 de setembro.

EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado desta etapa entrará ás 09:40 h, excepto aquel que comece en 4º de Educación Infantil (3 anos) ao que se lle aplicará o período de adaptación.

EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado desta etapa entrará segundo se expón a continuación:

• 5º e 6º: ás 9:40 h
  • 3º e 4º: ás 10:00 h
  • 1º e 2º: ás 10:30 h

O horario de saída será ás 14:40 h

Funcionarán os servizos de transporte (09:40 h a 14:40 h) e comedor (14:40 h a 15:30 h).

Organización do período de adaptación para o alumnado de 3 anos

Adxúntase , no seguinte documento, a distribución dos grupos para a incorporación á escola do alumnado de 3 anos no período de adaptación.

REUNIÓN DAS FAMILIAS DOS ALUMNOS/AS DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

O vindeiro xoves día 7 de setembro celebrarase unha reunión informativa á que están convocados os pais e nais do alumnado que comeza 4º de Educación Infantil. Dita asamblea terá lugar no edificio de Educación Infantil ás 11:00 horas.

LISTAXE DEFINITIVA COMEDOR ESCOLAR 2017/18

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEDES CONSULTAR A

LISTAXE DEFINITIVA DO COMEDOR ESCOLAR 2017/18 E DESCARGAR O MODELO DE AUTODECLARACIÓN.

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEDES CONSULTAR A LISTAXE DEFINITIVA DE FONDOLIBROS.

LEMBRADE CONSULTAR TAMÉN A LISTAXE COMPLEMENTARIA.

*Ata setembro non merquedes os libros de música, valores socias e cívicos nin o de relixión.

Os cheques de vales para adquirir material podédelos recoller en setembro.

LISTAXE PROVISIONAL DO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2017/18

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEDES CONSULTAR A LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2017/18 ASÍ COMO O ALUMNADO PROVISIONAL EN SITUACIÓN DE RESERVA E O ALUMNADO EXCLUÍDO POR FALTA DE DOCUMENTACIÓN.

*O PRAZO DE RECLAMACIÓN É DE UNHA SEMANA. DO 3 AO 7 DE XULLO.

Resultado de imagen de comedor escolar

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS CURSO 2017/18

No arquivo adxunto podedes comprobar a listaxe de fondo libros provisional así como a listaxe de excluídos.

FONDOLIBROS, AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Xa están ao seu dispor os vales para adquirir libros e material escolar. Poderán recollelos en Secretaría ata o 10 de xullo ou a partires do 1 de Setembro.

A listaxe provisional de Fondo Libros será publicada nesta web mañá a partires das 10.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO ESCOLAR 2017/18

Resultado de imagen de LIBROS DE TEXTO CURSO 17/18Curso 2017/18

No arquivo adxunto poden consultar a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso escolar.