COMEDOR. INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS.

Tal e como informamos onte a través dunha circular, hoxe hai servizo de comedor.

HORARIO INICIO DE CURSO

O próximo mércores día 12 de setembro comezamos o curso 2018/19.

• O alumnado de transporte escolar chegará ás 09:40 h e sairá ás 11:40 h. Será custodiado polo profesorado ata a súa hora de entrada ás aulas.
  • O alumnado de servizo de Madrugadores tamén será custodiado polo profesorado ata as 11:40 h.
  • NON HABERÁ SERVIZO DE COMEDOR.
  • O xoves 13 de setembro será o horario habitual (de 09:40 h a 14:40 h) e haberá servizo de comedor.

HORARIO PARA EDUCACIÓN INFANTIL

• 5º NIVEL (4 ANOS) E 6º NIVEL (5 ANOS): de 09:40 h a 11:40 h.

A entrada para o alumnado de primaria será escalonada e da forma que segue:

EDUCACIÓN PRIMARIA

• 1º nivel e 2º nivel: entrada ás 10:15 h. Saída ás 11:40 h.
  • 3º nivel e 4º nivel: entrada ás 10.00 h. Saída ás 11:40 h.
  • 5º nivel e 6º nivel: entrada ás 09:40 h. Saída ás 11:40 h.

BO INICIO DE CURSO 2018/19 PARA TODOS E TODAS!!!

LISTAXE DE ALUMNADO POR GRUPOS PARA O CURSO 2018/19.

Nos documentos adxuntos atoparedes a relación de alumnado por grupo e nivel.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE CENTROS PARA PARTICIPAR NO PROXECTO EDUCACIÓN DIXITAL (E-DIXGAL) DURANTE O CURSO 2018/19.

Adxúntase o documento de resolución definitivo do Proxecto de Educación Dixital (E-Dixgal) onde

aparece o CEIP Bergantiños como admitido. Esto significa que, o noso centro empregará o ordenador

coma ferramenta fundamental para o vindeiro curso, polo que o alumnado de 5º de

E.Primaria, NON debe adquirir os libros de texto.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE CENTROS PARA PARTICIPAR NO PROXECTO EDUCACIÓN DIXITAL (E-DIXGAL) DURANTE O CURSO 2018/19.

Adxúntase o documento de resolución provisional do Proxecto de Educación Dixital (E-Dixgal) onde aparece o CEIP Bergantiños como admitido. Esto significa que, nun principio  e á espera da resolución definitiva, o noso centro empregará o ordenador coma ferramenta fundamental para o vindeiro curso, co cal non deben adquirirse os libros de texto. Estamos á espera de que se publique a resolución definitiva.

CALENDARIO ESCOLAR 2018/19

LISTAXE DEFINITIVA DE USUARIOS/AS DE COMEDOR PARA O CURSO 2018/19.

No documento adxunto atoparedes a listaxe definitiva de usuarios/as de comedor para o curso 2018/19, aprobada no día de hoxe en Consello Escolar Extraordinario. Lémbrase que esta listaxe segue os criterios de selección para o comedor escolar que viñan agregados á solicitude. O alumnado de reserva está ordeado por letra conforme ao resultado do sorteo no proceso de admisión: para o 1º apelido "Z" e "T" e para o 2ª apelido "C" e "J".

AVISO PARA O ALUMNADO MATRICULADO EN 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O CURSO 2018/19.

Debido a que o CEIP Bergantiños presentou proxecto para participar na convocatoria  E-Dixgal (implantación de libros dixitais) para o curso 2018/19 e dado que a resolución aínda non se fixo pública, recomendámoslle ás familias do alumnado que pasa para 5º de Educación Primaria que NON merquen nin encarguen os libros de texto ata que o centro teña notificación de que o proxecto presentado é admitido, información que se divulgará nesta páxina.

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

No arquivo adxunto pode descargarse a listaxe definitiva do Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2018/19.

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Nos arquivos adxuntos poderedes descargar as listaxes provisionais das axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar (1º a 6º de Educación Primaria), así como a listaxe provisional de admitidos/as no Fondo Solidario de Libros de Texto.