Samaín 2018

FONTE: http://www.desdesoria.es/2016/10/25/el-dia-31-se-celebra-el-samain-en-numancia-2/

O mércores celebramos o Samaín aquí tedes o vídeo de como o pasamos.

ESCOLA DE PAIS E NAIS

O próximo mércores 7 de novembro convócase a unha reunión a todos aqueles proxenitores que se anotaron para formar parte da iniciativa de ESCOLA DE PAIS/NAIS. Dita asamblea terá lugar ás 16:00 h na aula de usos múltiples do colexio.

AXUDAS DE ESTUDOS PARA O ALUMNADO DE 2º CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL E ESTUDOS DE GRAO ELEMENTAL OU PROFESIONAL NO CONSERVATORIO PARA O CURSO 2018/19.

O Concello de Carballo convoca unhas axudas de estudos dirixidas ao alumnado de Educación Infantil e ao alumnado do conservatorio. Os impresos para tramitar a solicitude, así como as bases da convocatoria, están a vosa disposición na secretaría do centro.

MENÚS COMEDOR MES DE OUTUBRO

Pinchando aquí   (comedores escolares>menú basal inverno) atoparedes os menús de comedor para o mes de outubro, a espera de recibilos en formato dixital.

COMEDOR. INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS.

Tal e como informamos onte a través dunha circular, hoxe hai servizo de comedor.

HORARIO INICIO DE CURSO

O próximo mércores día 12 de setembro comezamos o curso 2018/19.

• O alumnado de transporte escolar chegará ás 09:40 h e sairá ás 11:40 h. Será custodiado polo profesorado ata a súa hora de entrada ás aulas.
  • O alumnado de servizo de Madrugadores tamén será custodiado polo profesorado ata as 11:40 h.
  • NON HABERÁ SERVIZO DE COMEDOR.
  • O xoves 13 de setembro será o horario habitual (de 09:40 h a 14:40 h) e haberá servizo de comedor.

HORARIO PARA EDUCACIÓN INFANTIL

• 5º NIVEL (4 ANOS) E 6º NIVEL (5 ANOS): de 09:40 h a 11:40 h.

A entrada para o alumnado de primaria será escalonada e da forma que segue:

EDUCACIÓN PRIMARIA

• 1º nivel e 2º nivel: entrada ás 10:15 h. Saída ás 11:40 h.
  • 3º nivel e 4º nivel: entrada ás 10.00 h. Saída ás 11:40 h.
  • 5º nivel e 6º nivel: entrada ás 09:40 h. Saída ás 11:40 h.

BO INICIO DE CURSO 2018/19 PARA TODOS E TODAS!!!

LISTAXE DE ALUMNADO POR GRUPOS PARA O CURSO 2018/19.

Nos documentos adxuntos atoparedes a relación de alumnado por grupo e nivel.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE CENTROS PARA PARTICIPAR NO PROXECTO EDUCACIÓN DIXITAL (E-DIXGAL) DURANTE O CURSO 2018/19.

Adxúntase o documento de resolución definitivo do Proxecto de Educación Dixital (E-Dixgal) onde

aparece o CEIP Bergantiños como admitido. Esto significa que, o noso centro empregará o ordenador

coma ferramenta fundamental para o vindeiro curso, polo que o alumnado de 5º de

E.Primaria, NON debe adquirir os libros de texto.

CALENDARIO ESCOLAR 2018/19

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE CENTROS PARA PARTICIPAR NO PROXECTO EDUCACIÓN DIXITAL (E-DIXGAL) DURANTE O CURSO 2018/19.

Adxúntase o documento de resolución provisional do Proxecto de Educación Dixital (E-Dixgal) onde aparece o CEIP Bergantiños como admitido. Esto significa que, nun principio  e á espera da resolución definitiva, o noso centro empregará o ordenador coma ferramenta fundamental para o vindeiro curso, co cal non deben adquirirse os libros de texto. Estamos á espera de que se publique a resolución definitiva.