BIBLIOTECA PECHADA POR OBRAS

Informamos de que a biblioteca permancerá temporalmente pechada para o seu ancondicionamento. Teredes novas cando se acerque á data de apertura.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-2020

LISTAXE DE ALUMNADO POR NIVEIS E GRUPOS PARA O CURSO 2019/20.

Nos arquivos adxuntos atoparedes as listaxes do alumnado por grupos e niveis para este curso 2019/20.

Becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo

Prazo aberto para a presentación de solicitudes de

Becas e axudas para alumnado

con necesidade específica de apoio educativo

Departamento de Orientación

Os solicitantes deben cubrir a solicitude vía internet nesta ligazón:

Despois de cuberta a solicitude on-line teñen que imprimila en papel e asinala.

No gabinete psicopedagóxico terán que cubrir, selar e asinar o seu apartado nos impresos.

Os impresos de solicitude cubertos, asinados e selados polo gabinete terán que

entregalos no Departamento de Orientación do colexio xunto coa documentación

requerida (fotocopias DNI de alumnado e familia, certificado do nº da conta bancaria

do alumno/a, diagnóstico médico, certificado de discapacidade) para a posterior

tramitación dende o colexio coa Inspección educativa.

Prazo de presentación:

ABERTO  ata o 26 de setembro de 2019

Por favor, para evitar complicacións na tramitación das solicitudes non agarden ao derradeiro día.

HORARIO PARA O DÍA 11 DE SETEMBRO. INICIO DO CURSO 2019/20.

O vindeiro mércores día 11 de setembro o alumnado voltará ás aulas do CEIP Bergantiños en horario de 09:40 h a 11:40 h.

As entradas serán escalonadas realizándose do seguinte xeito:

• Alumnado de educación infantil: entran de 09:40 h a 10:00 h (excepto 4º nivel de educación infantil, 3 anos, que deberá respectar as quendas do período de adaptación) .
  • Alumnado de 5º e 6º nivel de educación primaria:  entran ás 09:40 h.
  • Alumnado de 3º e 4º nivel de educación primaria: entran ás 10:00 h.
  • Alumnado de 1º e 2º nivel de educación primaria: entran ás 10:15 h.

O día 11 de setembro non haberá servizo de comedor escolar, sí servizo de transporte escolar.

REUNIÓN DE PAIS/NAIS DO ALUMNADO QUE COMEZA 4º NIVEL DE EDUCACIÓN INFANTIL E PERÍODO DE ADAPTACIÓN. CURSO 2019/20.

Lembramos que o vindeiro martes día 10 de setembro os pais/nais do alumnado que comeza 4º nivel de educación infantil (3 anos) terán unha reunión cos titores ás 10:30 h nas instalacións do edificio de infantil. En canto ao período de adaptación, no arquivo adxunto atoparedes os agrupamentos cos horarios.

REUNIÓN DE PAIS/NAIS DO ALUMNADO QUE COMEZA 1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA NO CURSO 2019/20.

O vindeiro martes día 10 de setembro as titoras de 1º nivel de Educación Primaria convocan ás familias do alumnado a unha reunión para abordar aspectos xerais. Terá lugar no ximnasio do centro ás 10:30 h.

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS PARA O CURSO 21019/20

Para acceder ás listaxes, pinchade os arquivos adxuntos.

LISTAXE DEFINITIVA DE COMEDOR PARA O CURSO 2019/20.

No arquixo adxunto atoparedes a listaxe definitiva do comedor escolar para o curso 2019/20. Do mesmo xeito, podedes descargar o impreso de autoliquidación ou recollelo no centro en setembro.

RECOLLIDA DE CHEQUES DE MATERIAL E LIBROS

A partires do venres día 5 de xullo pódese pasar a recoller os cheques dos libros (1º e 2º de primaria) e os cheques de material (1º,2º,3º,4º,5º,6º de primaria) ata o 12 de xullo.

Os que non sexan recollidos nesas datas pódense recoller a partires do 1 de setembro.