REDUCCIÓN DE XORNADA O XOVES 21 DE XUÑO

Estimadas familias:

Esta semana clausuraremos o curso cunha serie de talleres o mércores día 20. O xoves 21 o horario será de 11:00 h a 13:00 h.

Agradecémosvos a todos e a todas a vosa valiosa colaboración ao longo deste curso. Desexámosvos un feliz verán. Voltaremos o 12 de setembro.

REUNIÓN DOS PAIS/NAIS DO ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

O próximo 27 de xuño ás 09:30 h no edificio de Educación Infantil terá lugar unha reunión entre as titoras e os pais/nais do alumnado de tres anos (4º de Educación Infantil) que se incorporen por primeira vez ao centro, unha vez que teñan formalizada a matrícula.

FORMALIZACIÒN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2018/19

O período para formalizar a matrícula para o vindeiro curso 2018/19 comeza o 20 de xuño e remata o 30 dese mesmo mes. A documentación a entregar é a seguinte:

• 2 fotos tamaño carnet.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Fotocopia da cartilla de vacinacións.
  • Informe do pediatra de non padecer enfermidade ou alerxia de gravidade.
  • Impreso de matrícula.
  • Enquisa de hábitos de 3 anos (entregar en setembro á titora).
  • Solicitude para o uso de transporte escolar.
  • Solicitude para o uso do comedor (prazo do 7 ao 27 de xuño).

Adxúntase, a continuación, os impresos necesarios para a matrícula con opción de descarga.

NOVAS ADXUDICACIÓNS DE POSTOS ESCOLARES PARA O CURSO 2018/19

ADXUDICACIÓNS SUBSIDIARIAS DE POSTOS ESCOLARES

Remítese a proposta de adxudicación subsidiaria realizada pola Xefatura Territorial de Educación da Consellería de Cultura, Educación e O.U. dos postos escolares do alumnado que se relaciona, aos efectos de cumprir co regulado nos artigos 35 e 36 da Orde do 12 de marzo de 2013 modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017:

APELIDOS E NOME NIVEL CENTRO ADXUDICADO
Eirín Castillo, Helena 6º Infantil CEIP Bergantiños
García Morales, Dilan Ignacio 1º Primaria CEIP Bergantiños
Costa Rodríguez, Xavi 1º Primaria CEIP Bergantiños
Ramos Varela, Tirso 3º Primaria CEIP Bergantiños

ADXUDICACIÓNS DE POSTOS ESCOLARES A SOLICITUDES PRESENTADAS FÓRA DE PRAZO

Relación de alumnado que presentou solicitude de admisión fóra de prazo, con primeira opción no noso centro, e adxudicación do posto escolar correspondente:

APELIDOS E NOME NIVEL CENTRO ADXUDICADO
Núñez Pena, Lucas 4º Infantil CEIP Bergantiños
Castro Pereira, Erika 3º Primaria CEIP Bergantiños
García Bermúdez, Aroa 4º Primaria CEIP Bergantiños
Rodríguez Porteiro, Darío 6º Primaria CEIP Bergantiños
Lorenzo Rodríguez, Nicolás 3º Primaria CEIP Bergantiños
Díaz Rey, Ylenia 4º Infantil CEIP Bergantiños
Castro Rey, Janet 6º Primaria CEIP Bergantiños

PROCESO DE SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2018/19.

Está aberto o prazo de matrícula para a solicitude de comedor escolar para o curso 2018/19. As prazas ofertadas son 116. Os impresos poden recollerse na secretaría do centro ou descargarse na carpeta de documentos adxuntos.

Os prazos son os seguintes:

• SOLICITUDES: do 7 ao 27 de xuño.
  • LISTAXE PROVISIONAL: 30 de xuño.
  • PRAZO RECLAMACIÓN: do 3 ao 7 de xullo.
  • LISTAXE DEFINITIVA: 10 de xullo

Do mesmo xeito, adxúntase a Instrucción 2/2018 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 4 de xuño, sobre funcionamento de comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2018/19.

Festa Fin de Curso 2017/18 6º Primaria

Celebramos a despedida do curso cunha Festa de Fin de Curso para todo o alumnado,e en especial para os de  6º de Primaria, que empezan no Instituto,deixamos uns videos do ben que o pasamos.

Visita Galipark 6º Primaria 14/06/2018

O xoves 14 de Xuño o alumnado de 6º de Primaria acodemos de

excursión de Final de Curso o Parque Multiaventura Galipark (Padrón)

Os deixamos o video para vexades o ben que o pasamos.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018/19.

A Consellería ven de publicar a Orde do 9 de maio do 2018 (DOG 21 de maio) pola que se regula o fondo solidario de libros de texto destinado ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria para o curso 2018/19. As axudas serán solicitadas polos pais, nais, titores ou representantes do alumnado. Poderán presentar solicitude o/a proxenitor/a ou representante legal do alumnado matriculado ou que se vaia matricular no curso 2018/19 nos niveis educativos enriba mencionados. Nos arquivos adxuntos atoparase o modelo de solicitude a entregar. Lémbrase que a solicitude é única, independentemente do número de alumnos/as polos que se solicite. No caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica empregando a aplicación Fondo libros será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno/a.O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño.

Asimesmo, a Consellería tamén ven de convocar axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria ou en Educación Especial. Presentarase unha solicitude única no centro docente onde o alumno/a esté matriculado. Os requisitos para ser beneficiario/a, así como a documentación requerida inclúense nos documentos adxuntos. O prazo de presentación de instancias será ata o 22 de xuño de 2018. Lémbrase que as familias con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 € poderán acceder ao vale de material escolar (50 €).

Frauta 3ª Avaliación

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/19.

Nos arquivos adxuntos recóllese a relación nominal definitiva de alumnos/as admitidos e non admitidos para o vindeiro curso. Esta listaxe estará exposta ata o inicio do novo ano académico. Calquer reclamación terá que formalizarse como recurso de alzada ante Xefatura Territorial e prazo dun mes contado a partires do día seguinte de hoxe, día da súa publicación.