A asociación cultural San Cristovo dona material ao CEIP Bergantiños.

A asociación cultural San Cristovo de Carballo bota o peche despois de 25 anos de actividade e decide donar ao centro diverso material deportivo e de educación física. Agradecemos este xesto tan significativo por parte da directiva, despois de que dita entidade liquidara definitivamente os bens. Sen dúbida, faceremos bó uso de todo o material recibido.

Días non lectivos.

Tendo en conta a Orde do 28 de maio de 2018 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2018/19, lembramos que mañá día 6 de decembro (Día da Constitución) e venres día 7 de decembro (Día do Ensino) son días non lectivos polo que o centro permanecerá pechado. Solicitouse tamén o luns 18 de marzo. Así mesmo, o 21 de decembro (Nadal), o 1 de marzo (Entroido) e o 21 de xuño (fin de curso) non haberá servizo de comedor escolar nin actividades extraescolares. De feito, o 21 de xuño o horario será reducido, de 09:40 h a 11:40 h.

Magosto 2018

O venres celebramos o Magosto en compañía de todo alumnado, familias e proferado foi un día estupendo, aquí tedes o video da celebración:

Magosto Ceip Bergantiños

Magosto de Nadela

Letra para o Magosto 2018

ESCOLA DE PAIS E NAIS

O próximo mércores 7 de novembro convócase a unha reunión a todos aqueles proxenitores que se anotaron para formar parte da iniciativa de ESCOLA DE PAIS/NAIS. Dita asamblea terá lugar ás 16:00 h na aula de usos múltiples do colexio.

AXUDAS DE ESTUDOS PARA O ALUMNADO DE 2º CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL E ESTUDOS DE GRAO ELEMENTAL OU PROFESIONAL NO CONSERVATORIO PARA O CURSO 2018/19.

O Concello de Carballo convoca unhas axudas de estudos dirixidas ao alumnado de Educación Infantil e ao alumnado do conservatorio. Os impresos para tramitar a solicitude, así como as bases da convocatoria, están a vosa disposición na secretaría do centro.

MENÚS COMEDOR MES DE OUTUBRO

Pinchando aquí   (comedores escolares>menú basal inverno) atoparedes os menús de comedor para o mes de outubro, a espera de recibilos en formato dixital.

COMEDOR. INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS.

Tal e como informamos onte a través dunha circular, hoxe hai servizo de comedor.

HORARIO INICIO DE CURSO

O próximo mércores día 12 de setembro comezamos o curso 2018/19.

• O alumnado de transporte escolar chegará ás 09:40 h e sairá ás 11:40 h. Será custodiado polo profesorado ata a súa hora de entrada ás aulas.
  • O alumnado de servizo de Madrugadores tamén será custodiado polo profesorado ata as 11:40 h.
  • NON HABERÁ SERVIZO DE COMEDOR.
  • O xoves 13 de setembro será o horario habitual (de 09:40 h a 14:40 h) e haberá servizo de comedor.

HORARIO PARA EDUCACIÓN INFANTIL

• 5º NIVEL (4 ANOS) E 6º NIVEL (5 ANOS): de 09:40 h a 11:40 h.

A entrada para o alumnado de primaria será escalonada e da forma que segue:

EDUCACIÓN PRIMARIA

• 1º nivel e 2º nivel: entrada ás 10:15 h. Saída ás 11:40 h.
  • 3º nivel e 4º nivel: entrada ás 10.00 h. Saída ás 11:40 h.
  • 5º nivel e 6º nivel: entrada ás 09:40 h. Saída ás 11:40 h.

BO INICIO DE CURSO 2018/19 PARA TODOS E TODAS!!!