NOTA INFORMATIVA

O alumnado que teña cursado 6º de educación primaria en anos anteriores pode pasar a recoller os HISTORIAIS ACADÉMICOS na secretaría do centro.

Día da Paz 2019

O mércores 30 celebramos no centro o Día da Paz, aquí tedes o vídeo da celebración.

RESERVA DE PRAZA NO IES PARA O CURSO 2019/20

Dende o 1 ata o 15 de febreiro está aberto o prazo para presentar solicitudes de reserva. Ao presentar esta solicitude no CEIP Bergantiños resérvase unha praza en 1º da ESO no IES Isidro Parga Pondal. Nos arquivos adxuntos atoparedes a solicitude, tanto en galego como en castelán.

Se se opta por outro centro, deberase presentar solicitude de admisión do 1 de marzo ata o 20 dese mesmo mes no instituto de educación secundaria correspondente.

Festival Nadal Infantil 2018

O pasado xoves 20, os nenos e nenas de Infantil tiveron un día cargado de emocións. As súas familias viñeron a velos actuar no festival de Nadal. Pese aos despistes, nervios e pánicos escénicos, pensamos que o fixeron moi ben!

Mirade os vídeos e opinade vos mesmos. Bo Nadal!

Os peques de 3º

6º B - O Repugnantiño

6º C - Navidad entre amigos

6ºD - Unha carapuchiña moi moderna

A asociación cultural San Cristovo dona material ao CEIP Bergantiños.

A asociación cultural San Cristovo de Carballo bota o peche despois de 25 anos de actividade e decide donar ao centro diverso material deportivo e de educación física. Agradecemos este xesto tan significativo por parte da directiva, despois de que dita entidade liquidara definitivamente os bens. Sen dúbida, faceremos bó uso de todo o material recibido.

Días non lectivos.

Tendo en conta a Orde do 28 de maio de 2018 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2018/19, lembramos que mañá día 6 de decembro (Día da Constitución) e venres día 7 de decembro (Día do Ensino) son días non lectivos polo que o centro permanecerá pechado. Solicitouse tamén o luns 18 de marzo. Así mesmo, o 21 de decembro (Nadal), o 1 de marzo (Entroido) e o 21 de xuño (fin de curso) non haberá servizo de comedor escolar nin actividades extraescolares. De feito, o 21 de xuño o horario será reducido, de 09:40 h a 11:40 h.

Magosto 2018

O venres celebramos o Magosto en compañía de todo alumnado, familias e proferado foi un día estupendo, aquí tedes o video da celebración:

Magosto Ceip Bergantiños

Magosto de Nadela