CONMEMORACIÓN DO DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O alumnado do CEIP Bergantiños participou nunha actividade promovida polo Equipo de Convivencia para conmemorar o Día Internacional contra a Violencia de Xénero. As nenas e os nenos crearon diversas mensaxes de rexeitamento da violencia de xénero e en apoio da igualdade. Na seguinte ligazón podedes ver imaxes desta actividade.

25-N CEIP BERGANTIÑOS

NOVIDADES NO BLOG DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

Para ver os novos contidos do blog do Equipo de Dinamización da Lingua Galega podedes facelo indo á parte dereita da páxina e premendo en "orecunchodaspalabras" ou directamente nas seguintes ligazóns:

SOLIDARIEDADE COA ILLA DA PALMA

O NOSO SAMAÍN

VOTACIÓNS PARA AS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR DOS REPRESENTANTES DE NAIS, PAIS OU TITORES LEGAIS DO ALUMNADO

De acordo coa convocatoria pasada, o próximo día 22 de novembro, luns, celébrase neste centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores legais do alumnado no Consello Escolar do Colexio. Para participar na referida votación, tal como se sinala na citada Convocatoria, procederase do xeito que se detalla no documento adxunto.

Horario da votación.

Co fin de favorecer a participación haberá diversos intres de apertura da mesa:

a) 9.30 horas a 11.30 horas.

b) 13.30 horas a 15.30 horas.

A dirección deste colexio anima a todos os pais, nais e titores legais do alumnado a que participen na votación do próximo día 22 de novembro de 2021, como unha forma máis de colaboración na organización do centro, a fin de conseguir a máxima representatividade posible de pais e nais no Consello Escolar.

RELACIÓN DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS NO SECTOR DE PAIS E NAIS DE ALUMNOS - RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR 2021

Unha vez finalizado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes de nais e pais do alumnado no CONSELLO ESCOLAR, segundo convocatoria do día 4 de novembro de 2021, a XUNTA ELECTORAL deste Centro fai pública a relación de nomes dos candidatos e candidatas que se presentan á referida elección.

Poden consultar toda a información no documento adxunto.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Acaba de publicarse no DOG a orde que regula os criterios e o procedemento para o reparto de máscaras entre o alumnado da etapa de Educación Primaria. O alumnado que é beneficiario da axuda para material escolar no curso 2021/22 non ten que presentar solicitude. Para o alumnado que non é beneficiario desta axuda ábrese o prazo de solicitude do 15 ao 26 de novembro de 2021, sempre e cando cumpra algunha das seguintes condicións:

- Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros.

- Alumnado matriculado en Educación Especial.

- Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

- Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

No seguinte documento adxunto pódese consultar a Orde do 28 de outubro de 2021, pola que se regula este procedemento.

PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS PARA O CONSELLO ESCOLAR

Bo día.

No día de hoxe, comeza o prazo para a presentación de candidaturas dos diferentes sectores (familias, profesorado e administración/servizos) para formar parte do novo Consello Escolar do noso centro educativo. O derradeiro día para presentar candidatura é o vindeiro xoves 11 de novembro de 2021.
Dispoñedes do formulario para inscribirse na web do centro; así mesmo, tamén se pode solicitar unha no propio centro. Este debe de ser entregado á Xunta Electoral.

Un saúdo.

ELECCIÓNS DOS REPRESENTANTES DE NAIS, PAIS E TITORES/AS LEGAIS DO ALUMNADO AO CONSELLO ESCOLAR

De
acordo coa Resolución do 20 de setembro de 2021, da Dirección Xeral de
Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece
o calendario para a realización de eleccións de membros dos consellos escolares
de centros docentes sostidos con fondos públicos, a XUNTA ELECTORAL
deste centro, en virtude das atribucións que lle son conferidas pola
lexislación vixente, dispón a convocatoria de eleccións ao Consello Escolar,
SECTOR DE PAIS E NAIS DE ALUMNOS, segundo as normas recollidas nos documentos adxuntos.

Reciban un saúdo cordial.

DECORACIÓN DE SAMAÍN EN EDUCACIÓN INFANTIL

DECORACIÓN DE SAMAÍN EN EDUCACIÓN PRIMARIA

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR - Mes de novembro

Bo día.

Adxuntamos os menús do comedor escolar correspondentes ao vindeiro mes de novembro.

Un saúdo.