PUBLICACIÓN DO CENSO ELECTORAL DAS FAMILIAS

Bo día.

Desde o centro, informamos que no día de hoxe publicamos o censo relacionado coas familias para a celebración das eleccións ao Consello Electoral, as cales terán lugar nos vindeiros días.

Podedes acudir a consultar se os datos que aparecen son correctos. O censo está no taboleiro de anuncios do centro, no hall da entrada.

Recordamos, así mesmo, que este mércores, día 27 de outubro levarase a cabo o sorteo dos membros que constituirán a Xunta Electoral.

RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR - Constitución da Xunta Electoral

De conformidade coa Resolución do 20 de setembro, realizarase proximamente, neste centro, a renovación parcial dos membros do Consello Escolar.
O mércores 27 de outubro levarase a cabo o sorteo dos membros que conformarán a Xunta Electoral destas eleccións.
Tedes máis información nos seguintes documento adxuntos.

Recibide un saúdo cordial.

DÍAS NON LECTIVOS PARA O CURSO 2021/22

Os días non lectivos para o presente curso 2021/22 son os que seguen a continuación:

11 de outubro de 2021 (día do Ensino)

7 de decembro de 2021

16 de maio de 2022

Estes dous últimos días foron os escollidos polo claustro de profesorado como días non lectivos.

AXUDA Á ILLA DA PALMA

A Agrupación de Voluntarios de Proteccion Civil Carballo, unida a todas as agrupacións do Estado, coordinará unha campaña de recollida de material humanitario imprescindible para a vida diaria da poboación de La Palma.
O que se precisa é:
☑️ Roupa de cama (sabas, mantas…)
☑️ Toallas
☑️ Material de hixiene tanto para adultos coma para nenos

☑️ Material técnico para o voluntariado de Protección Civil: cascos, chalecos, máscaras filtrantes ou lanternas.

Os compañeiros e compañeiras da  Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, solicitan colaboración na difusión da campaña.

Agradacemos a vosa colaboración.

ERRO NO NÚMERO DE CONTACTO PARA A INSCRICIÓN NA ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR "INICIACIÓN AO HOCKEY PATÍNS E Á PATINAXE"

Estimadas familias:

Manuel, da Escola de Patinaxe Lubiáns, acaba de comunicarnos que hai un erro na parte final da folla de inscrición á actividade extraescolar.

Trátase dun erro no seu número de teléfono.

O número correcto é o seguinte: 650 653 922

Desculpade as molestias ocasionadas!

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR - MES DE OUTUBRO

Estimadas familias:

Adxuntamos os menús do comedor escolar do vindeiro mes de outubro.

Un saúdo.

ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: INSCRICIÓN INICIACIÓN AO HOCKEY PATÍNS E Á PATINAXE - BERGANTIÑOS 2021/22

Estimadas familias.

Adxuntamos documento de inscrición para a actividade extraescolar promovida pola Escola de Patinaxe Lubiáns: "Iniciación ao hockey patíns e á patinaxe".

Esta actividade levaríase a cabo os luns e mércores, en horario de 15.45h a 16.45h.

Tedes toda a información da inscrición no documento adxunto.

ESCOLA DE FAMILIAS

Estimadas familias:

A asociación "VIEIRO" convoca a Escola de Familias, co fin de informar e formar a pais, nais e persoas con responsabilidade familiar á hora de desempeñar a labor de educadores.

O curso é totalmente gratuíto.

Dispoñedes de toda a información no documento adxunto.

USUARIOS E USUARIAS DO COMEDOR ESCOLAR

Recordamos ás familias usuarias do comedor escolar do noso centro, neste curso académico 2021-2022, que deben de notificar a falta de asistencia do neno ou da nena ao mesmo antes das 10h dese mesmo día.

MENÚS DE SETEMBRO DO COMEDOR ESCOLAR

Estimadas familias:

Adxuntamos, nos ficheiros adxuntos, os menús do comedor escolar para este mes de setembro.

Un saúdo,

o Equipo Directivo.