3 de decembro DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

O día 3 de decembro conmemórase o Día Internacional das Persoas con Discapacidade e dende o centro quixemos unirnos a esta conmemoración cunha actividade na que nenos e nenas poideron vivenciar diferentes diversidades.

Traballamos a empatía o respecto e a cooperación.

MENÚS COMEDOR MES DE DECEMBRO

Nos arquivos adxuntos atoparedes os menús do comedor para este mes de decembro.

LISTAXE PROVISIONAL DA ORDE QUE REGULA O REPARTO DE MÁSCARAS NA EDUCACIÓN PRIMARIA.

Publicáronse as listaxes provisionais da Orde que regula o reparto de máscaras no hall do centro. Baixo esta razón sí se pode acceder ás instalacións do mesmo para comprobar se o/a beneficiario/a está na listaxe. Lembramos que tamén poden ser atendidos telefónicamente sen necesidade de desprazarse e que os/as beneficiarios/as da axuda de material da Convocatoria de Fondo Libros durante este curso 2020/21 entran neste reparto por defecto.

Hai dous días hábiles para reclamar antes de que saia a listaxe definitiva.

25 de NOVEMBRO DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Hoxe o CEIP Bergantiños unímonos nun silencio unánime contra a violencia de xénero.

Eliminemos todo tipo de violencias educando na IGUALDADE e no RESPECTO os 365 días do ano.

#nonáviolenciacontraaMuller

Procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria.

Hoxe saiu publicada a ORDE que regula o reparto de máscaras no alumnado de educación primaria. Pódese consultar dito documento na pestana de adxuntos.

Alumnado destinatario

Alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial:

a) Non ten que presentar solicitude: O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

b) Ten que presentar solicitude: O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 16 ao 27 de novembro.

SOLICITUDES (SÓ PARA ALUMNADO NON BENEFICIARIO DA AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR)

• Forma de presentación da solicitude: Únicamente de forma presencial no centro educativo no que estea matriculado o/a alumno/a.

MENÚ COMEDOR NO MES DE NOVEMBRO

Nos arquivos adxuntos atopamos os menús do comedor escolar correspondentes ao mes de novembro.

DÍAS NON LECTIVOS

Este curso 2020-2021 teremos os seguintes días non lectivos: o 8 de xaneiro e o 18 de maio.

GRAZAS pola vosa colaboración.

#sigamoscoidándonos

MENÚS COMEDOR MES DE OUTUBRO

Nos arquivos adxuntos atoparedes os menús do comedor para o mes de outubro.

MENÚ COMEDOR MES DE SETEMBRO

Nos arquivos adxuntos atoparedes os menús do comedor do presente mes de setembro.

Protocolo versión 31_08_2020

Achegamos o Protocolo revisado e baseado nas instrucións do 31/08/2020.

Estivemos traballando para unha volta segura.

Coa vosa axuda é máis sinxelo.

#voltasegura