Entroido 2018 Primaria

6º PRIMARIA

ENTROIDO 2018

RESERVA DE PRAZA NO IES

Dende o 1 ata o 15 de febreiro está aberto o prazo para presentar solicitudes de reserva. Ao presentar esta solicitude no CEIP Bergantiños resérvase unha praza en 1º da ESO no IES Isidro Parga Pondal. Nos arquivos adxuntos atoparedes a solicitude.

Se se opta por outro centro, deberase presentar solicitude de admisión dende o 1 de marzo ata o 20 dese mesmo mes no instituto correspondente.

Día Paz 2018

O día 30 de Xaneiro conmemoramos no centro o Día da Paz

co lema CON PAZ TODO FLORECE.

Aquí tedes o vídeo do ben que pasamos ese día.

Martin Hutchinson e o coidado do Planeta visita o Ceip Bergantiños

Martin Hutchinson e o seu inseparable can Starsky, visita o Ceip Bergantiños, para ensinarnos a coidar o medio ambiente.

Fonte:https://www.lavozdegalicia.es/noticia/carballo/carballo/2018/01/13/martin-hutchinson-largo-camino-medio-ambiente/0003_201801C13C11992.htm

COMEZAMOS!!!!

DESEXAMOS, PARA VÓS E PARA NÓS, UN FELIZ INICIO DE CURSO!

HORARIO PARA O PRÓXIMO 11 DE SETEMBRO. DÍA DE INICIO DAS CLASES.

Éste é o horario de entrada establecido para o alumnado o próximo luns, día 11 de setembro.

EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado desta etapa entrará ás 09:40 h, excepto aquel que comece en 4º de Educación Infantil (3 anos) ao que se lle aplicará o período de adaptación.

EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado desta etapa entrará segundo se expón a continuación:

• 5º e 6º: ás 9:40 h
  • 3º e 4º: ás 10:00 h
  • 1º e 2º: ás 10:30 h

O horario de saída será ás 14:40 h

Funcionarán os servizos de transporte (09:40 h a 14:40 h) e comedor (14:40 h a 15:30 h).

Organización do período de adaptación para o alumnado de 3 anos

Adxúntase , no seguinte documento, a distribución dos grupos para a incorporación á escola do alumnado de 3 anos no período de adaptación.

REUNIÓN DAS FAMILIAS DOS ALUMNOS/AS DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

O vindeiro xoves día 7 de setembro celebrarase unha reunión informativa á que están convocados os pais e nais do alumnado que comeza 4º de Educación Infantil. Dita asamblea terá lugar no edificio de Educación Infantil ás 11:00 horas.

LISTAXE DEFINITIVA COMEDOR ESCOLAR 2017/18

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEDES CONSULTAR A

LISTAXE DEFINITIVA DO COMEDOR ESCOLAR 2017/18 E DESCARGAR O MODELO DE AUTODECLARACIÓN.