Biblioteca do polbo Tintón

RESUMO DO PROXECTO ERASMUS+: TEACHING AND LEARNING THROUGH PHOTOGRAPHY ART

Aquí podedes ver nun arquivo adxunto un resumo do proxecto Erasmus+

PRESENTACION DO PROGRAMA ERASMUS+

Aquí vos deixamos unha presentación resumida dos puntos máis importantes do proxecto Erasmus+ no que estamos a participar durante os cursos 2018-2020, titulado TEACHING AND LEARNING THROUGH PHOTOGRAPHY ART.

Galicia, auga, literatura e rap 6º A

O alumnado de 6º B participa no Concurso de La Voz de Galicia con título

Galicia, auga, literatura e rap.

Aquí tedes os rap que fixeron.

Rap 1: Elisa  e Laia

Rap 2: Lola

Rap 3: Clara e Ana

Música:

Rap 1 e 3: Edelmiro M. Fernández Parada.

Rap 2: https://www.youtube.com/watch?v=Kj62G1KwR-0

Biblioteca do polbo Tintón

Visita de Marisa Irimia a Biblioteca

Hoxe, visitou a Biblioteca do centro Marisa Irimia, para contarnos a historia da Biblioteca subterránea, en Darayya (Damasco) que era a única esperanza da xente durante a guerra, e o conto dunha sapiña que quería ter unha moto. Aquí tedes as fotos da súa visita.

Exposición Mulleres de conto 6º Primaria

Exposicion Mulleres de conto - Pazo da Cultura (Carballo)

Onte 24 de Abril o alumnado de 6º de Primaria,  con posterioridade, farano o resto de alumnado do centro, acodemos a  Exposicion Mulleres de conto, organizada polo concello de Carballo, para ver expostos os traballos do alumnado do centro. Noraboa polo esforzo. Quedavós o video da visita.

Mulleres de conto 6º Primaria

O alumnado de 6º de Primaria elaborou un libro: "MULLERES DE CONTO" dacordo co Proxeto de centro para este curso, destinado a visibilizar o labor das mulleres que foron esquecidas pola historia.