24 de xaneiro - Día internacional da Educación

Día Internacional da Educación

Miniatura educación

A educación é un dereito humano, un ben público e unha responsabilidade colectiva.

A Asemblea Xeral das Nacións Unidas proclamou o 24 de xaneiro Día Internacional da Educación en celebración do papel que a educación desempeña na paz e o desenvolvemento.

Sen unha educación de calidade, inclusiva e equitativa para todos e de oportunidades de aprendizaxe ao longo de toda a vida, os países non lograrán alcanzar a igualdade de xénero nin romper o ciclo de pobreza que deixa atrasados a millóns de nenos, novos e adultos.

Na actualidade, 262 millóns de nenas, nenos e mozas e mozos seguen sen estar escolarizados, 617 millóns de nenas e nenos e adolescentes non poden ler nin manexan o cálculo; menos do 40 por cento das nenas do África Subsahariana completan os estudos de secundaria baixa e uns 4 millóns de nenos e novos refuxiados non poden asistir á escola. O dereito á educación destas persoas vese afectado e iso é inaceptable.

Aprende moito máis e descubre recursos con este Genially

(texto recollido e traducido da páxina da UNESCO)