Despedidas no Barrié

Dende o CEIP Plurilingüe Barrié de la Maza queremos despedir, neste ano tan diferente a moitas persoas que formaron parte da nosa Comunidade Educativa.

Do noso alumnado

Queremos dar unha agarimosa despedida a Carmen e a Sergio que siguen os seus camiños noutros centros educativos.

Despedida Carmen

Despedida Sergio

Tamén queremos desexar o mellor dos futuros ao noso alumnado de 6º de EP que seguen tamén o seu camiño a secundaria. Moita sorte nesta nova andaina.

(clic na imaxe para ampliar)

Orla 6º 2020-21

Do noso profesorado

Do noso profesorado definitivo, que se encamiña a novo retos, desexarlles o mellor: Nerea, Sandra, Rebeca e Maricarmen.

Despedida Nerea e Sandra Despedida de Rebeca
Despedida Maricarmen

E por suposto a todo o profesorado que este ano pasou polo noso centro: Ana Carballeira, Raquel, Diego, Ana Carro, Rubén, Paula Muíño, Isabel Prados, Ana Rilo, Hilda, Alejandra, María Agra, Sheila Bascoy, Silvia Bellas, Miriam Bermúdez, Miguel Blanco,Paula Blanco, Nuria Méndez, Yolanda, Sheila Sánchez, Noelia Sangil.

A todas e a todos e cada un GRAZAS por estar nun ano tan complicado para a educación para o alumnado, para o profesorado e para as familias.

TODAS E TODOS SEREDES SEMPRE PARTE DO BARRIÉ