PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

Proceso de admisión alumnado curso 2021-22

PRAZOS

•  Admisión novo alumnado: Do 1 ao 20 de marzo.

INFORMACIÓN E DOCUMENTOS

INSTRUCIÓNS XERAIS

ANEXO II -

SOLICITUDE DE ADMISIÓN

AUTOCOMPLETABLE

CRITERIO COMPLEMENTARIO

BAREMO

INSTRUCIÓNS INSTRUCIÓNS Baremo
 Clic para descargar Clic para descargar  Clic para descargar

NORMATIVA DE REFERENCIA

VACANTES PARA O PROCESO DE ADMISIÓN

LISTAXES DEFINITIVAS

Comunícase que están publicadas as listaxes definitivas de admitidas e admitidos como novo alumnado para o vindeiro curso 2021/22, no proceso de admisión.

Para a consulta das listaxes deberán facelo directamente nos taboleiros interiores do centro ou tamén na aplicación Admisión alumnado coa chave 365 ou certificado electrónico (pola Ley de Protección de datos non se poden publicar nesta web).

Todas as persoas están admitidas.

Todo o alumnado de nova incorporacion ao centro debera formalizar a matricula nas datas indicadas.

• Infantil e Primaria: Do 20 ao 30 de xuño.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

Facilitamos aquí o documento Anexo III-1 para a formalización da matrícula. Podedes descargarlo facendo clic na imaxe que segue.

As datas par a súa entrega serían do 20 ao 30 de xuño pero se alguén quere pasar a entregalo xa dende agora non hai inconveniente.

(clic na imaxe para descargar)

Formalización de matrícula