Inicio de curso 2020-21

Inicio de curso

Benvidas e benvidos ao curso 2020-21 lembramos as familias que é imprescindible ler o Plan de Acollida de cara ao comezo de curso así como tamén o Plan de Adaptación á Situación COVID-19 para entender correctamente o funcionamento do centro o resto do curso.

PLAN DE ACOLLIDA PLAN ADAPTACIÓN COVID
PLAN DE ACOLLIDA PLAN COVID

Deixamos tamén aquí documentos importantes que debedes imprimir, cubrir e enviar, a través das mochilas das vosas fillas e fillos, antes do 15 de setembro a excepción do modelo de Declaración Responsable de Autoavaliación Clínica Diaria que deberá vir xa cuberto o primeiro día que acudan ao centro.

• Autorización de equipos Abalar (só para alumnado de 6º de EP. O alumnado de 5º de EP traballará con EDIXGAL levarán un consentimento de cesión de equipos en vindeiras semanas para traer tamén asinado).