XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS – FIN DA FASE I: INDAGACIÓN

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS – FIN DA FASE I: INDAGACIÓN

A primeira fase do proxecto “Xornada de xogos tradicionais” chegou ao seu fin. E con este comeza a segunda fase que consistirá en recrear o xogo tradicional escollido por cada clase, mediante materiais de reciclaxe.

Posto que dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega temos moi presentes as recomendacións efectuadas polo Equipo da Biblioteca do noso cole a través da PDI “Salvemos o planeta”.

Sen máis, aquí podedes observar as imaxes dos resultados da primeira fase de cada curso do noso cole…ESTADES PREPARADAS E PREPARADOS PARA QUEDAR ABRAIADAS E ABRAIADOS?

Finalmente, dende o EDLG queremos agradecer ao alumnado e aos titores/as do noso cole o seu gran esforzo e colaboración. Se o proceso foi incríbel o resultado non se queda atrás!! ESPECTACULAR!

Con agarimo,

O EDLG.