BENVIDOS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA

DEBATENDO APRENDO (3º TRIMESTRE)

Neste caso, a terceira edición de “Debatendo aprendo” está protagonizada polo alumnado de 2ºA de Educación Primaria que debateron sobre “O tempo de patio” e o alumnado de 1º de E.P. que discutiron sobre “O uso das cartas en papel”. Estes últimos empregaron este tema, xa que fai un días lles remitiron unhas cartas aos seus compañeiros/as de 4º de E.P. (tal como poden observar nesta mesma páxina web baixo o título “Correspondencia escolar”).

O proceso e resultado foi marabilloso. Que orgullosas estamos delas e deles!!

Sen máis, a desfrutar deste fantástico traballo.

INICIAMONOS NA CORRESPONDENCIA ESCOLAR

O alumnado de 1º de E.P. iniciouse na actividade de “Correspondencia escolar” organizada polo EDLG. Nela  cada equipo cooperativo de 1º de E.P. escribiulle unha carta aos equipos de 4º de E.P. coa finalidade de coñecerse e intercambiar experiencias.

Por desgraza durante este curso non puidemos realizar actividades conxuntas de carácter presencial, pero iso non quere dicir que non sei poidan atopar outros medios. E sen dúbida atopamos a forma.

A continuación poden observar unha pequena do marabilloso proceso:

NOMEAMOS OS PRODUTOS DA NOSA HORTA

Ao longo do curso estivemos sementando diferentes produtos (cenorias, leitugas, remolachas, brócoli…) tal como se recolleu en entradas anteriores.

Esta semana o alumnado de 1º de E.P. estivo nomeando os produtos que podemos atopar actualmente na horta. Coa finalidade de dar a coñecer o nome dos produtos, en galego, de xeito que todas e todos poidamos enriquecernos de xeito conxunto.

A continuación poden observar un vídeo do proceso:

EXPOSICIÓN XELA ARIAS

Dente os Equipos de Dinamización da Lingua Galega dos centros públicos de A Guarda (CEIP Manuel Rodríguez Sinde, CEIP A Sangriña e CEIP Plurilingue As Solanas) efectuouse unha exposición, na praza de Avelino Vicente, coa finalidade de homenaxear a Xela Arias de cara á Semana das Letras Galegas.

No vídeo que se presenta a continuación poden observar o resultado da mesma. Esperamos que lles guste.

O EDLG

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Estamos inmersas na Semana das Letras Galegas e non queremos despedirnos da mesma sen ensinarvos as marabillosas aportacións que recibimos para homenaxear a Xela Arias.

Sen dúbida non podemos estar máis orgullosas e agradecidas. Graciñas familias!!

A continuación poderán observar o vídeo onde se recollen as mesmas. Ademais ao final atoparán as decoracións que efectuaron os alumnos/as de 4º e 1º de E.P. coa finalidade de contribuír a dita homenaxe.

Agardamos que lles guste!

XELA ARIAS: VIDA E OBRA

​​O Equipo de Dinamización Lingüística do Colexio San Pío X quere compartir con nós o vídeo elaborado polo alumnado de 5º de Educación Primaria sobre a vida e obra da escritora Xela Arias Castaño.

Para visualízalo poden premer na seguinte ligazón:

Agardamos que este recurso sexa do seu interese.

O EDLG.

I EDICIÓN “DEBATENDO APRENDO” (2º TRIMESTRE)

Neste caso, a segunda edición de “Debatendo aprendo” está protagonizada polo alumnado de 6º Educación Primaria.

Nela debaten sobre un tema moi importante para a nosa sociedade e que nos permite seguir avanzando cara a igualdade de trato e a non discriminación de lesbianas, gays, transexuais, bisexuais e intersexuais en Galicia. Ó mesmo tempo favorece a visibilidade e integra de forma transversal a diversidade afectivo-sexual no noso cole (artigo 26.2 da Lei 2/2014, do 14 de abril).

Que orgullosas estamos delas e deles!!

Sen máis, a desfrutar deste fantástico traballo.

O EDLG.

Homenaxeamos a Xela Arias en familia!

A Real Academia Galega dedicaralle a Xela Arias o Día das Letras Galegas de 2021. Destacou por ser autora dunha poesía singular, transgresora, sincera e comprometida.

Dende o EDLG contribuiremos en dita homenaxe, por iso queremos animar a todas as familias a efectuar unha gravación recitando unha poesía en galego e enviar un vídeo ao correo do noso centro antes do 30 de abril de 2021: ceip.asangrinha@gmail.com

Ademais do documento gráfico deben remitir a seguinte autorización de feito que poidamos subir unha montaxe á páxina web cos seus marabillosos

OS NOSOS CORREDORES TEÑEN VIDA!

Coa finalidade de fomentar a orientación-espacial do noso alumnado o EDLG nomeou os corredores do colexio co nome das diferentes zonas da nosa vila para aproximar ás nenas e nenos a súa contorna.

A continuación poderán observar un exemplo do proceso de colocación e o resultado.

Esperamos que lles guste!

Con agarimo.

O EDLG.

II EDICIÓN “DEBATENDO APRENDO”

No curso 2019/2020 desenvolveuse a I Edición de “Debatendo Aprendo” onde o proceso e resultado obtido foi marabilloso. Por iso, decidimos continuar con dita actividade durante o presente curso académico, xa que o EDLG é consciente da importancia de fomentar o espírito crítico nas nosas nenas e nenos.

Neste caso, a segunda edición de “Debatendo aprendo” está protagonizada polo alumnado de e 2ºA de Educación Primaria

As temáticas escollidas para o debate do primeiro trimestre foron seleccionadas tendo en conta as inquedanzas do alumnado de ambos grupos. O alumnado de 6º de E.P. debateu sobre “Problemas na convivencia escolar” mentres que o alumnado de 2ºA de E.P. sobre “Xoguetesno patio: tipos de xoguetes e a posibilidade de compartilos antes e durante a pandemia”.

Sen máis, a desfrutar deste fantástico traballo!

PREME AQUÍ PARA VISUALIZAR O VÍDEO