BENVIDOS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA

O NOSO PEQUENO AGASALLO!!

A Semana das Letras Galegas, culminará este domingo 17 de maio. Por iso, as mestras e mestres do CEIP A Sangriña preparamos con todo o noso cariño un pequeno agasallo para conmemorar o Día das Letras Galegas.

Esperamos que vos guste!

Unha aperta enorme.

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Queridas mozas e mozos:

Dende o 11 ó 15 de maio de 2020 conmemorase a Semana das Letras Galegas.

Todo o día en casiña

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CEIP A Sangriña acórdase moito de vós, e queremos axudarvos a pasar este período excepcional do mellor xeito posible. A nosa recomendación e que vexades o videoclip “Todo o día en casiña” que promove a Secretaría Xeral de Política Lingüística.

Con agarimo

GALICIA LE

Sabías que mentres dure o confinamento podes seguir leendo?

A plataforma de préstamo de Bibliotecas Públicas Galegas poncho ben fácil!

Só tes que rexistrarte e podes descargar calquer libro do seu catálogo, tanto en galego como en castelán... e sabías que tamén teñen películas?

Deixamos a ligazón como permanente no lateral dereito... Non to perdas!

QUEDÁMONOS NA CASA!

Estimadas familias,

A continuación queremos dar a coñecer a aplicación do Xabarín Club, nela atoparedes unha morea de vídeos de debuxos animados. Dita APP incorpora o control parental, deste xeito, permite ás familias escoller os contidos axeitados para a súa filla ou fillo. Poden obter máis información, pulsando no seguinte enlace:

O EDLG

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS – FIN DA FASE I: INDAGACIÓN

A primeira fase do proxecto “Xornada de xogos tradicionais” chegou ao seu fin. E con este comeza a segunda fase que consistirá en recrear o xogo tradicional escollido por cada clase, mediante materiais de reciclaxe.

Posto que dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega temos moi presentes as recomendacións efectuadas polo Equipo da Biblioteca do noso cole a través da PDI “Salvemos o planeta”.

Sen máis, aquí podedes observar as imaxes dos resultados da primeira fase de cada curso do noso cole…ESTADES PREPARADAS E PREPARADOS PARA QUEDAR ABRAIADAS E ABRAIADOS?

Finalmente, dende o EDLG queremos agradecer ao alumnado e aos titores/as do noso cole o seu gran esforzo e colaboración. Se o proceso foi incríbel o resultado non se queda atrás!! ESPECTACULAR!

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS - FASE 1: INDAGACIÓN

O alumnado do CEIP A Sangriña continúa traballando na primeira fase do proxecto “Xornada de Xogos Tradicionais”. A continuación poden visualizar diferentes imaxes (dalgúns cursos do noso cole) do proceso creativo que lles permitiu reflexar os datos da indagación previa.

ALUMNADO DE 1ºA DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO DE 1ºB DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO DE 2ºA E B DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

BO TRABALLO!!!

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS - FASE 1: INDAGACIÓN

Aquí tedes as primeiras imaxes do alumnado  de 2ºB  de  Educación Primaria desenvolvendo a primeira fase do proxecto “Xornada de Xogos Tradicionais” organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CEIP A Sangriña:

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS:

A nivel de centro efectuarase unha xornada de xogos tradicionais, organizada polo EDLG, que constará de 3 fases que a continuación se sinalarán:

Fase 1 - Indagación:  cada nivel educativo indagará sobre un xogo tradicional.

Fase 2 - Construción do produto: estreitamente relacionada coa PDI “Salvemos o planeta” posto que cada grupo de alumnas/os recreará mediante materiais de reciclaxe o xogo escollido.

Fase 3 - Xornada conxunta: o seu desenvolvemento coincidirá coa semana das Letras Galegas, desenvolveremos unha xornada de xogos tradicionais o 15 de maio.

Proximamente mostrarémosvos imaxes dos diferentes cursos desenvolvendo as fases sinaladas anteriormente. Polo que, estean ben atentas e atentos!!!

O EDLG.

I EDICIÓN “DEBATENDO APRENDO”

O EDLG é consciente da importancia de fomentar un espírito crítico por parte das nosas nenas e nenos. Por iso, ao longo de todo o curso desenvolveranse debates que permitan traballar dito aspecto nun contexto controlado e acorde a súa idade.

Neste caso, a primeira edición de “Debatendo aprendo” está protagonizada polo alumnado de 6º e 5º de Educación Primaria.

Sen máis, animámolas a visualizar ambos debates!!

Con moito agarimo.